Mode & Beauty alle pijlers

Zomer outfits inspiratie topic

20-04-2019 19:20 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al weer zin om te gaan shoppen voor de zomer. Je mag in dit topic combinaties posten. Misschien inspireren we wel andere forummers. Ieder z’n eigen smaak.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
22-04-2019 16:43
Ok, niet fun en jeugdig, maar wél waarzinnig sexy! Een mooie sexy kokerjurk tot net over de knie met mooie hakken? Supersexy!

Fun en jeugdig is niet de look die ik zoek, en mijn lichaam showen hoeft niet. Daar is sowieso geen bloot voor nodig!

Die sneakertrend onder een jurk is inderdaad vreselijk, met panty... ja erg!!
In het geval van kokerjurk of avondjurk ben ik het er wel mee eens! Eigenlijk vind ik alleen lange zomerjurken duf. Het past niet echt bij de zomer, zulke gordijnen.
Sneakers onder een jurk is toch allang geen trend meer das gewoon normaal geworden!

Ik heb me afgelopen week al uitgeleefd qua zomerkleding oa op marktplaats een aantal heel leuke dingen gevonden en ik was ook erg blij toen ik mijn eigen zomerkleding van zolder haalde!

Ook al sandalen, slippers en sneakers gekocht dus ik zit er mooi bij!

Inspiratie:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Vind zelf sneakers onder een jurkje heel leuk staan, alleen heb ik maat 41 (sneakers soms 41,5/42) :-[ en juist witte sneakers lijken dan zo enorm groot. Weet iemand een model/merk wat optisch gezien kleiner oogt?
Alle reacties Link kopieren
Ik houd juist erg van lange boho-achtige zomerjurken. Ben blij dat ze er weer zijn. En niet met hakken maar met slippers/sandaaltjes.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
22-04-2019 17:13
Afbeelding
:heart:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
22-04-2019 17:19
Vind zelf sneakers onder een jurkje heel leuk staan, alleen heb ik maat 41 (sneakers soms 41,5/42) :-[ en juist witte sneakers lijken dan zo enorm groot. Weet iemand een model/merk wat optisch gezien kleiner oogt?
Je zou modellen als Nike Internationalist https://store.nike.com/nl/nl_nl/pw/dames/7ptZpbcZ12bu
of Nike Air Max eens kunnen proberen, een wat spitser toelopende neus die er wat vlotter, minder lomp uitziet dan bv.zo'n Nike Air Force.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind lange fladderjurken in Ibizastijl juist erg leuk. Met een paar lange kralenkettingen en sandaaltjes of slippers.
Kortere effen of gestreepte tricotjurkjes vind ik ook leuk, maar ook die niet met hakken maar met lage allstars.
Hakken vind ik alleen leuk bij "damesachtige" kleding zoals een kokerrok of palazzopants.
amarna wijzigde dit bericht op 22-04-2019 20:35
1.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
laaraa schreef:
22-04-2019 19:53
Je zou modellen als Nike Internationalist https://store.nike.com/nl/nl_nl/pw/dames/7ptZpbcZ12bu
of Nike Air Max eens kunnen proberen, een wat spitser toelopende neus die er wat vlotter, minder lomp uitziet dan bv.zo'n Nike Air Force.
De internationalist heb ik al en de nike air max vind ik juist erg grof, moet nog wel vrouwelijk staan onder een jurkje.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
22-04-2019 20:33
Ik vind lange fladderjurken in Ibizastijl juist erg leuk. Met een paar lange kralenkettingen en sandaaltjes of slippers.
Kortere effen of gestreepte tricotjurkjes vind ik ook leuk, maar ook die niet met hakken maar met lage allstars.
Hakken vind ik alleen leuk bij "damesachtige" kleding zoals een kokerrok of palazzopants.
En juist die lange fladderjurken vind ik bij die jonge meiden juist enorm sexy.
Mevrouw75 schreef:
22-04-2019 20:45
En juist die lange fladderjurken vind ik bij die jonge meiden juist enorm sexy.
Eens, maar idd niet met hakken maar juist met leuke sandaaltjes of slippers

Overigens vind ik sommige lange fladderjurken bij mezelf super leuk staan, en andere lijk ik net een oma in een soepjurk (ben ongeveer halverwege de dertig)

Ligt gewoon ook heel erg aan soort printje, kleuren, model en lengte. En soort stof.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
22-04-2019 21:02
Eens, maar idd niet met hakken maar juist met leuke sandaaltjes of slippers

Overigens vind ik sommige lange fladderjurken bij mezelf super leuk staan, en andere lijk ik net een oma in een soepjurk (ben ongeveer halverwege de dertig)

Ligt gewoon ook heel erg aan soort printje, kleuren, model en lengte. En soort stof.
Ik ben 60. Een oma in een soepjurk :-)

Nee hoor! Ik zorg er voor dat ik er niet oma-achtig uitzie.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
22-04-2019 09:56
Wat blijft mode toch smaakafhankelijk. Ik zie hier dingen die ik echt niet mooi vind.

Of ik word oud, dat kan ook nog.
Ik bén "oud" maar zie dingen die mijn oma nog niet zou dragen (als ze nog zou leven ) :D
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
22-04-2019 22:19
Ik bén "oud" maar zie dingen die mijn oma nog niet zou dragen (als ze nog zou leven ) :D
Ik vind de plaatjes die jij post erg mooi! (Behalve die zwarte, daar ben je vrij snel dik in vind ik)
Beter een half motto....
kopjechino schreef:
22-04-2019 16:31
Leuk topic!
Ik vind dit soort dingen echt heel leuk op een wit jurkje:
Afbeelding
Of donkergrijs/zwart eventueel.
Deze is mooi!
Alle reacties Link kopieren
Die witte dubbele broek van Nina heb ik ook. Van jaren geleden. Ietsje wijder, het lijkt net een rok. Staat erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
22-04-2019 09:00
Ik heb even wat aanmoediging nodig ;-D . Deze zomerjurk voor op mijn werk staat al maanden op mijn verlanglijstje, en is nu afgeprijst van 80 naar 47e, maar ik kan soms moeilijk geld uitgeven aan mijzelf :facepalm: .

https://www.zalando.nl/closet-london-mi ... 4-k11.html
Ik ben groot fan van Closet. Heb er een paar jurkjes van, en zo gauw ze uit de was zijn draag ik ze weer. En ze blijven heel mooi. Ik zou het doen. :)
Alle reacties Link kopieren
Dit witte dubbele broek van Nina vind ik erg leuk!


Die kimono van kopjechino daarentegen doet mij aan mn oma denken. Zij droeg altijd gebloemde jasschorten. No offense hoop ik, smaken verschillen!
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van dit soort rokken voor de zomer? https://www.bonprix.nl/product/rok-zwar ... le_ada_ptp
Alle reacties Link kopieren
Deze vandaag gekocht.

https://www.norah.eu/collectie/jurken-t ... 18128.html
AfbeeldingNou, ik heb een heleboel sjaals. In de kast ook weer een aantal "herontdekt".
Maar ik wil een sjaal van katoen of viscose.
Daarin is de keuze toch wat beperkter.
Kleur in bepaalde kleurstelling en met bescheiden print. Niet al te duur.
Wel een prachtige zijden bij didi gezien. Die is zo teer dat ik die liever niet koop.
Die zou bij mij te snel lelijk zijn.

Ik heb nu vooral een bepaalde sjaal in gebruik. Die past bijna overal bij. Heeft de beste afmetingen en verder te veel om op te noemen.

Desiquel ziet er leuk uit op plaatjes, maar in het echt net even een print met figuren die ik dan weer net niet mooi genoeg om er zoveel voor uit te geven.
Van het merk die nu favoriet is. Die heeft bijna nooit zulke.

Dit zijn leuke van DiDi. Plak ik bij uitzondering toch plaatje.

Afbeelding
Afbeelding

EDIT: Dit vind ik wel leuk, maar het staat niet iedereen. Moet echt bij de huid en het type vrouw passen.
Afbeelding

En nadat ik de prijzen bij Zalando heb gezien... Overweeg ik toch deze te kopen.
Is een cadeautje voor mijzelf. Maar is het wel viscose of katoen... Dan toch weer niet.
Afbeelding
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 24-04-2019 02:25
28.22% gewijzigd
Groezeltje schreef:
23-04-2019 20:04
Wat vinden jullie van dit soort rokken voor de zomer? https://www.bonprix.nl/product/rok-zwar ... le_ada_ptp
Ik vind ze op plaatjes vaak best leuk maar in t echt heel armoedig ogen.

Dat was 20 jaar geleden zo toen ze in de mode waren (en ik rond de 16 was en alles mooi stond) en nu nog.

Ben duidelijk geen fan van dus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven