Mode & Beauty alle pijlers

Zomer outfits inspiratie topic

20-04-2019 19:20 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al weer zin om te gaan shoppen voor de zomer. Je mag in dit topic combinaties posten. Misschien inspireren we wel andere forummers. Ieder z’n eigen smaak.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Toevallig nog bij de Action binnen geweest. De papieren hoeden van de C&A hadden ze in één maat uitvoering L (57) en ander touwtje om de hoed voor iets van 3 euro.
Maar een touwtje dus i.p.v. het rode sjaaltje. Ik weet niet of ze gelijk zijn.
Kon geen spiegel vinden, maar zat ruim. Materiaal ook niet bekeken. Maar er kan eenvoudig een ander sjaaltje om heen en dan heb je een eenvoudige hoed. Sjaal maakt dus het prijsverschil.

Iemand schreef dat bepaalde kleding de modellen zo lijzig maakten?
Ik vind dat sommige kleding te veel slank afkleedt. Dan lijkt het alsof het model anorexia heeft. Zoals dat model die door een van de boeren zo mooi werd gevonden dat hij niet durfde te selecteren. Toen ze in het echt tegenover hem zat.
Kon hij zijn reactie niet verhullen. Hij reageerde dat ze in het echt zo anders was dan op de foto. Ja, die had dus echt anorexia. Ze was een model voor ondergoed en zwemkleding. Op de foto's was er niets van de anorexia te zien. Maar toen ze nog door ging na de speeddate werd het steeds duidelijk. De bewegende beelden waren overduidelijk. Ze was wel een heel leuke vrouw.

Maar ik was te laat met de sjaal. Waren even in de aanbieding.
Ga ik dus maar een andere zonnebril kopen. Ik mocht een cadeautje voor mezelf kopen. Was daar opeens ook alles anders i.v.m. koningsdag.

Jurken bij Action voor 4 euro. Ze hadden wel enkele blouses hangen. Die komen uit verkochte boedels. Dat kan niet anders.
Het was van fout materiaal, maar een model zag er wel leuk uit.

Dus nog niets gekocht. Maar de bril gaat het wel worden. Geen plaatje op internet.
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
25-04-2019 16:42
We zijn ongeveer even groot - 1.57 m hier ;-D. Ja, ik ga het gewoon proberen. Kan best zijn dat ik voorheen een verkeerd model probeerde.
bij mij staat het het beste als er een duidelijke taille is, bijv. door een riempje ofzo en dat je toch een stukje been ziet, bijvoorbeeld door een split of een doorknoopjurk waarbij je de onderste knoopjes open laat.

Ik ben benieuwd! s
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
26-04-2019 00:53
Afbeelding
Uh dit is helemaal mijn stijl :heart: Vind de kleuren zo mooi bij elkaar.
guppekop schreef:
26-04-2019 11:13
bij mij staat het het beste als er een duidelijke taille is, bijv. door een riempje ofzo en dat je toch een stukje been ziet, bijvoorbeeld door een split of een doorknoopjurk waarbij je de onderste knoopjes open laat.

Ik ben benieuwd! s

Goede tip. Veel passen en proberen dus. :)
Van ESPRIT, SACHA en andere merken zag ik dat er steeds meer van die leuke strooien en papieren hoedjes verkocht worden.
Maar het seizoen moet nog beginnen.
Pumps_italiaans schreef:
27-04-2019 16:10
Van ESPRIT, SACHA en andere merken zag ik dat er steeds meer van die leuke strooien en papieren hoedjes verkocht worden.
Maar het seizoen moet nog beginnen.
Jij houdt heel veel van papieren hoeden, nietwaar?
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
25-04-2019 00:43
Ja, die jurk is ook mooi.

Ik ga dus toch een sjaal bestellen.
Ik weet alleen nog niet welke.

Nu heb ik één bepaalde sjaal en die vind ik zo fijn. Het wordt er een van DIDi.

Gisteren zag ik ook een sjaal bij ZALANDO van 184 euro.
Het was er wel een waarvan ik dacht. O mooi. Maar vandaag denk ik er anders over?
Kan het dure ding niet meer terug vinden.

Deze vind ik qua kleur ook mooi, maar niet de afwerking.
Afbeelding
Een sjaal van 184 euro?????
Ik houd van sjaals maar dat bedrag zou ik er nooit of te nimmer spenderen aan een accessoire.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier nog tips voor nette ballerina's waar je fatsoenlijk op kan lopen. Ik had mn oog laten vallen op een paar van TOMS (jutti mosaic) maar die zijn uitverkocht in mijn maat.
Been there, done that, got the T-shirt.
amarna schreef:
27-04-2019 17:41
Een sjaal van 184 euro?????
Ik houd van sjaals maar dat bedrag zou ik er nooit of te nimmer spenderen aan een accessoire.

Vind het ook erg veel geld. Bij mij is 75 voor een sjaal de max.

En eerlijk is eerlijk; de sjaals die ik (afgeprijsd) rond dat bedrag kocht (dus oorspronkelijk rond of boven de 100 euro zaten) zijn echt stukken mooier vam kwaliteit, zachter, mooie heldere kleuren, voelen fijner. Dus een echt mooie sjaal is het geld wel waard vind ik. Ik draag mijn dure sjaals graag :biggrin:
Als het goed is dan voel je wel het verschil. Er stonden zelfs nog duurdere bij Zalando.
Maar ik heb een sjaal van Sarlini en die blijft ook redelijk mooi.
Toch nog geen nieuwe gevonden. Ik wacht nog even totdat er meer zomeraccessoires komen.
Ik heb er net een weg gegooid. Die begon uit elkaar te vallen. Heel gek.
Apatura schreef:
27-04-2019 19:08
Heeft iemand hier nog tips voor nette ballerina's waar je fatsoenlijk op kan lopen. Ik had mn oog laten vallen op een paar van TOMS (jutti mosaic) maar die zijn uitverkocht in mijn maat.
Bij Manfield hebben ze leren van no stress, maar die zijn misschien te tuttig vergeleken met Toms.
Hobbelster schreef:
27-04-2019 16:39
Jij houdt heel veel van papieren hoeden, nietwaar?
Nee hoor, maar ik zag die toevallig en er stond in dat het van papier was gemaakt.
Ze leken op de duurdere Panama hoeden met een iets bredere rand. De duurste worden door Madonna en anderen gedragen. Die zijn echt handwerk en kosten 10 duizenden euro's per stuk. Het vlechten daarvan is een uitstervend vak.

De rand van de papieren die ik zag was breder en betere tegen de zon. Dit is een andere.
Zoiets raak ik vaak kwijt. Sjaal kan in tas, maar hoed niet. Is wel fijn als bescherming tegen de zon.
Afbeelding
Dit is een Panema hoed van 79 euro. Verschil zie je. Afbeelding en een van 129 euro. Afbeelding
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 29-04-2019 01:44
Reden: Voorbeeld van papieren hoed.
32.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
26-04-2019 00:54
Afbeelding
Dit vind ik mooi. Weet je van welk merk dit is?
"After all this time?" "Always."
Severus_Snape schreef:
29-04-2019 12:55
Dit vind ik mooi. Weet je van welk merk dit is?
Geen idee, volgens mij heb ik gezocht op plus size summer outfits. Maar er zijn hier hele slimme mensen die kunnen reverse Google Searchen, of zoiets, met plaatjes.
Weet iemand wat ik bedoel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven