Mode & Beauty alle pijlers

Zure geur na bodyolie/lotion

18-06-2019 17:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik Google me suf, maar ik kan niet op een antwoord komen en het is ook niet iets om mee naar de dokter te gaan.

Ik houd van bodyolie en lotion in geurtjes en dan vooral van rituals. En sinds een jaartje gaat mijn huid zuur ruiken na een minuut of 10. Ik kijk altijd naar de data. Merk maakt ook niet uit. Ik gebruik nu avocado-olie van de Tuinen en dan heb ik het niet omdat het dus ongeparfumeerd is. Met handcreme heb ik het niet, maar zodra er iets op mijn polsen komt en mijn trui valt eroverheen dan ruik ik het al. Uit sommige kledingstukken is de geur niet eens te wassen. Ook al verschillende merken wasmiddel geprobeerd. Aan medicatie kan het ook niet liggen want dat gebruik ik niet. Eet/leef gezond. Herkent iemand dit probleem?
anoniem_247169 wijzigde dit bericht op 18-06-2019 17:22
Reden: Type-o
1.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Overgang?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het niet, want ik gebruik geen bodylotion. Maar ik weet wel dat parfum bij de een heel anders kan ruiken dan bij de ander. In die geurende lotions van jou zit ook parfum, dus kan best dat het reageert met je huid. Ik zou stoppen met bodylotion of anders overstappen op parfumvrije lotion/olie.
Juf-Toos schreef:
18-06-2019 17:29
Overgang?
Ja, daar word je zuur van. Dat is algemeen bekend.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-06-2019 17:32
Ja, daar word je zuur van. Dat is algemeen bekend.

Volgens mij ben je sowieso al zuur als je op Viva zit :lol:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-06-2019 17:32
Ja, daar word je zuur van. Dat is algemeen bekend.
:whip:
chocolol schreef:
18-06-2019 17:44
Volgens mij ben je sowieso al zuur als je op Viva zit :lol:
Dat komt dus door de overgang. Duhuh.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Geen overgang. En met parfum in het algemeen ook geen last (deo ook niet).
Alle reacties Link kopieren
Kan een allergische reactie zijn, die kan pas na jaren optreden.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
To, ik heb dit bij bepaalde luchtjes ook. Geen idee waardoor het komt, dus ik gebruik ze gewoon niet meer.
Misschien is het de combinatie met bepaalde kleding? Sommige kledingstukken gaan bij mij sowieso sneller ruiken. :sarcastic:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ja , herkenbaar. Ik gebruik ook veel Rituals en heb het sindskort ook met hun producten . Heel vreemd. En niet in de overgang hier ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven