A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Komt fluitend binnen..

*Rudolf de rednosed Rendeer*

zien jullie mij onmogelijk vroege tijdstip? Nee, ik ben niet láát, ik ben echt gewoon vróeg. Ik ga 'sponsorspinnen' voor een bibliotheek in het R. McDonaldhuis hier in Stad. Er is een spinningmarathon en mijn werkgever had 30 fietsen gereserveerd, 's morgens om 8 uur op zaterdag. Duurde zo'n 3 weken voordat ze de 30 fietsen gevuld hadden met aanmeldingen, wat wil je ook op zo'n onmogelijk vroeg uur op záterdag.

Ik bedoel, we zijn wel ambtenaren!

Er zijn, volgens 'wiehier' 3 mensen aanwezig, dus

Hai Nijntje en MHJ ook zo vroeg eruit?

verder reageer ik ff niet zoveel. Heb net even snel bijgelezen, zag leuke avatars voor Thee. Een enorm bedrag voor een gebit () en een Dee, die het gezellig gehad had. Leuk zeg, dat je nog een vriendin hebt van begin lagere school.

Tsk

ik ben wel erg vroeg, was voor de wekker wakker en besloot, voor extra rustig ontbijten, er toen maar uit te gaan, zodat ik op tijd in de Euroborg ben (wel leuke lokatie ) en daar nog wat kan drinken. Nu ben ik wel erg vroeg. Ben benieuwd hoelang ik erover fiets naar de sportschool aldaar. Is zo'n beetje andere kant Stad.

Na het spinnen ga ik even lekker de stad in, trouwens. Een nieuwe bril aanschaffen (kan nog net, dit jaar, kan ik over 1 jaar en 2 maanden eindelijk een nieuwe zonnebril aanschaffen..) en wat Sinterklaascadeaus kopen.

Toedels
Later is nu
Haihai, was ik weer, met spierpijn en al. Toen ik de stad infietste, leek dat wel mee te vallen, toen ik tijdje gezeten had (bij oogmeting) bleek het wel tegen te vallen, nu helemaal

Heb wel 2 leuke brillen uitgezocht. Kon niet kiezen en het kon voor de '2e bril gratis' actie. Jammer dat je bij zo'n 'gratis' bril, wel voor extra's aan de glazen moet betalen, zoals ontspiegelen enzo. IK heb normaal een bril met inkleurende glazen, dat heb ik nu alleen bij de 2e bril gedaan. Daarom moest ik daar 1 glas van betalen, 111 euro! En bij de eerste bril, bijna goedkoopst montuur, toch ook al 10 euro over de verzekeringsvergoeding heen. Zo'n vergoeding stelt dus ook niets voor

En dan vallen mijn glazen nog mee, als ik anderen soms hoor.

Volgens de opticien heb ik ook erg goede ogen, ik zie meer dan 100% () maar ik zag niet meer het onderste rijtje, dus vond ze bitter slecht

Achja, ouwerdom he

Zo

nu ga ik sjaaltjes maken voor Elvis, die vanavond weer een optreden heeft.

Toedels
Later is nu
Dreamer: bikkel! Goed hoor dat sponsorspinnen. Freak heeft het onlangs ook gedaan. Ik word al moe als ik er aan denk.

Las vanochtend pas dat je dat ging doen. Ik heb Freak ook gesponserd, kan ik jou ook achteraf nog sponseren??

Nu, eerst echt aan de slag hier, buiten verhelpen van verstopte wastafel en het halen van boodschappen nog niet veel gedaan (eh... was beetje brak). Dus NU aan de slag!
Oh ja, had ik ff pech net!

Had een tas gezien en besloten die mezelf 5-12 cadeau te doen. Op het moment dat ik de tas zag was er pinstoring in het hele winkelcentrum. Wilde ik 'm net gaan halen. WEG! Net gister verkocht.....

Ze gaan kijken of ze er nog 1 kunnen nabestellen.... Hoop het want was leuke (rode) tas voor erbij, en omdat voor 'erbij' wilde ik niet teveel uitgeven en deze was ¤ 25.
Joh, wat jammer van die tas

nee, spinning werd gesponserd, denk ik, door m'n werkgever, die gewoon 30 fietsen gereserveerd had (waarom ze dan niet gewoon geld storten? geen idee, ze willen ons wel eens zien zweten, zekers? maar waarom dan geen leidinggevende of een fotograaf voor intranet ofzo.. )

Ik kan me trouwens voorstellen dat mensen spinning een fijne bezigheid vinden, maar zo'n eerste sessie is HEL. Pfoei

ben er de hele dag moei van en spierpijn ook nog.

Elvis is nu weg en ik wil eigenlijk wel naar bed. Maar aangezien Elvis morgen de pc gaat leeghalen en weer vullen, leek het me wel leuk om hier nog even gedag te zeggen dus

gedag

Later is nu
Benieuwd of je al in bed ligt ;))

Ik nog niet dus, maar ik ga weldra te bedde!
ok, nog 1 (één) glaasje bubbels. Rest v/d fles is met lepeltje erin nog wel goed tot morgen, dus dan 'noodgedwongen' een champi-ontbijt! Hè wat vervelend nou.... )
Ja, ik lag al in bed, toen jij je hier nog meldde. Was sjampie-ontbijt lekker?

Dat drink ik nou nooit, champagne, en al helemaal niet als ontbijt. Ik ben niet zo van de bubbels, denk ik. Heb in het verleden wel dure champagne gedronken en vond dat, net als goedkopere merken, pas lekker bij het 3e glas. Maar ik geloof dat bij het 3e glas alles lekker is Ik word (werd) er wel heel vrolijk van

Dus.. in plaats van sjampie-ontbijt, ga ik aan m'n 2e cappuccino en dan nu met een geroosterd broodje + filet americain erbij
Later is nu
Lekker Thee, Champie ontbijt!!! En neem idd eens even een leuke avatar, dit standaardplaatje vind ik echt zoooo somber.

Filet americain, lekker! Heb vanochtend (oke, half 11 pas, erg laat voor mijn doen) ontbeten met kippensoep en italiaanse ovenbroodjes. Heerlijk. Of een pizza, ook heerlijk als zondagochtendontbijt!

Ben bijgelezen, maar weet niet meet waarop te reageren...

Oh ja, je las een 5 in mijn laaste post Twin... van 2.52 ja, dus valt toch nog mee ;-p

Sterkte met de pukkels enzo dames, brrrrr.

Goed van spinnen Dreamer. Ik heb gisteren een "leg magic" gekocht bij de Perry. Ik dacht, net als bij een "stepper" daar wel even een half uurtje mee zoet te zijn. Hahaha, na 2 minuten (tops) stop je er al mee (moet je iig een pauze inlassen). Zwaar dus, maar wel lekker gevoel dat je goed bezig bent

En jij ziet 100%, maar toch een bril.... mmmmmm * rollende ogen * smiley

Haha Mik, ineens idd een stuk minder hier, om 10 uur naar bed, braaf hoor, Kan het me wel voorstellen, nieuwe baan is redelijk uitputtend, doorgaans. Spreken je wel weer over een paar maanden, als je helemaal ingeburgerd bent

Gingen gisteren naar een voorstelling, waar je ook aan een prijsvraag mee kon doen. Wat denk je wat, moi had de 1e prijs, mijn vader de 2e en mijn moeder de 3e. Echt, ongelogen. Hahahahaha! Wat een bak!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik heb een cylindrische afwijking in beide ogen, maar inderdaad, volgens zowel oogarts ooit en nu ook opticien heb ik in principe geen bril nodig. Toch ben ik ooit aan een bril begonnen, omdat ik gewoon vreselijke hoofdpijn bij 1 oog had. En dat is het 'slechte' oog dus, die nu trouwens duidelijk slechter ziet dan het andere oog. Is echt verder achteruit gegaan. Maarja, dat valt natuurlijk verder niet op, als je slechts 1x per 4 jaar naar een opticien gaat en dan ook nog steeds weer anderen Wachtlijst bij een oogarts is dan weer 10 maanden ofzo.

Heerlijk relaxed dagje gehad vandaag. Geprobeerd een beenafdruk met LE te maken, als fopcadeau voor LD (een 'nieuw been') maar dat mislukte. Moet ik nog een andere optie voor vinden. En vanmiddag wat aan 't schilderen geweest, een heel klein doekje beschilderd met ondergaande zon en giraffe. Erg leuk

en samen met LD pannenkoeken gebakken. Zij kan het nu ook en kan zelfs omgooien

Nu weer vanalles op de pc zo installeren als IK het wil. EN ik ben al m'n favorieten kwijt Had er jaaaren over gedaan die te verzamelen. Vorige keer met herinstallatie kon Elvis ze bewaren, maar hij wist niet meer hoe hij dat gedaan had. Balen. Veel pagina's over allerlei knutseldingen verzameld, en ik weet echt niet meer wat en waar.

en ik weet niet meer hoe ik m'n foto-album online genoemd heb ...

nouja, komt wel weer

Toedels
Later is nu
Klinkt als een lekker dagje Dreamer! Cylindrische afwijking, heb ik geloof ik ook. Waardoor ik eigenlijk met harde lenzen beter zou kunnen zien als met de zachte die ik nu heb (maar weet het eigenlijk niet zeker...). Anyway, als je met bril toch beter ziet, ondanks je 100% zicht, lekker doen. Vind brillen trouwens vaak wel gaaf, hoewel ik m zelf niet vaak op heb, omdat ik het nogal lastig vind met autorijden, ik mis dan toch een stukje, als ik over m'n schouder moet kijken.

iid erg leuk, een vriendin vanaf 1e klas lagere school. Met name ook omdat ik enig kind ben, en ik met haar dus wel heel veel dingen kan delen van kindertijd. Zij ging ook vaak met ons mee op vakantie, en op de lagere school gingen we altijd ene lunchpauze bij haar moeder eten, en ander lunchpauze bij de mijne, dus we zijn lekker ingevoerd in elkaars familieleven. En ondanks dat zij een heel ander leven heeft nu met 2 kinderen voelt dat totaal niet zo, we zijn toch een soort dezelfde kant "uitgegroeid" en hebben vaak aan 1 blik al genoeg. Ik denk er vaak niet zo over na, want het is gewoon zo, maar als iemand, zoals jij nu, weer zegt dat dat toch wel erg bijzonder is, dan realiseer ik me dat ook weer.

Wat balen van je favorieten! Ik heb een klein boekje waar ik leuke sites in opschrijf (zoals leuke vakantiebestemmingen) voor het geval van een compucrash, ideetje mss.

Leuk, zo'n beenafdruk. Jammer dat het mislukt is. Als surprise voor Sinterklaas? Ik heb ooit een x een nep "gebroken arm" ding gekocht, leuke dingen mee uitgehaald, haha.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hoi. ik meld me nog een keer weer. Het begint al te wennen, mijn nieuwe ritme. Ik merk dat ik meer energie over heb. En dat na 3 weken pas.

Dee het kan maar zo zijn dat ik over 3 maanden weer werkeloos ben, maar wie weet heb ik tegen die tijd een vaste baan bij de opdrachtgever waar ik nu zit.

Time will tell.....
Goeiemorgen allemaal.

Mik, wow dat je nu al meer energie over hebt!

Dee, heerlijk dat je al zo lang een vriendin hebt. Dat lijkt me zo ontzettend fijn!

Ik mis zoiets heel erg, ik merk ook dat ik vriendinnen mis om lekker mee naar de film te gaan of te gaan shoppen. Heb het meest vriendinnen die veel verder weg wonen. Sex and the city vriendinnen heb ik op dit moment niet en dat vind ik echt jammer!

Dreamer, shit dat je al je favorieten kwijt bent en je online foto-album.

Thee, wat balen van de tas, ik hoop voor je dat het nog lukt om hem te bemachtigen!

Ben aan het bedenken welk motto ik zal nemen maar tegelijkertijd realiseer ik me dat het dan onder àl je postings komt te staan en dat valt wel eens wat slecht te combineren.

Bijvoorbeeld het motto: pijn heeft één voordeel; het bewijst dat je nog in leven bent.

Dat vind ik, ondanks alle pijn die ik heb, enorm grappig maar dat zal niet voor iedereen even grappig zijn als ik bijv. reageer op een gezondheidstopic. Dus ik denk nog even verder.

Heb nog wel een paar leuke maar kan nog niet kiezen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Goedenmorgen!

Je had in het motto-topic al leuke staan, Jasmine! En anders ben je toch gewoon mottoloos? Ik vond één van Eleonora "het voordeel van de toekomst is dat het per dag komt" ofzoiets, in het engels trouwens, wel mooi, maarja, ik heb al een motto

"een dag niet geforumd is een dag geleefd" van Int vond ik ook wel sterk

en anders kun je altijd nog ondertekenen met naam, leeftijd, kind, enz.

Fijn datje al meer energie krijgt, Mik!

Bij mij thuiszijn de mannen ziek. De grootste man moet vanmiddag wel naar een belangrijk overleg, dus ik ga vanmiddag naar huis, waarschijnlijk. En aangezien ik gisteren heerlijk genoten heb van beetje tekenen/schilderen heb ik daar ook wel zin in

(slecht van mij he?)

Bedacht me vanmorgen ook dat het volgende week woensdag al Sinterklaas is.. de stress wordt er niet echt minder van, wanneer de kinderen niet meer geloven, merk ik.

(enja, ik ben weer te laat begonnen en teveel aan 't uitstellen)

Online fotoalbum heb ik nog wel hoor, ik weet alleen niet waar maar daar kom ik vast wel weer achter. En anders heb ikde foto's zelf nog wel, dat scheelt. WE hebben nu een externe harde schijf, speciaal voor foto-opslag. Dát is handig! Kan heul veul op en geen problemen met eventuele computercrash. Op schijfjes branden kan in principe ook, maar ik had van m'n zus gehoord dat de kwaliteit daarvan op den duur achteruit gaat. En op een harde schijf niet. Vandaar. Nu moet ik dus eigenlijk oude backupschijfjes bij langs, om daar alle foto's af te gaan halen.

eigenlijk

en ach, veel van die favorieten bekeek ik nooit, dus misschien was een opruiming wel eens goed. Maar ik had een mapje met 'hobby' en daar had ik veel mooie sites instaan met pasteltekenaars, bijvoorbeeld, en knutselwerkjes, zoals 'brooddeeg' ... hoef je niet te zoeken enzo, is wel handig.

toedels eerst
Later is nu
Hahaha mottoloos. dat klinkt ook weer zo... 3x niks. Weinig inhoud, mottoloos.

Sterkte met de mannen bij je thuis!

Je bent overigens niet de enige die nog moet beginnen voor sinterklaas. Ik heb ook nog niks en ben dus ook weer eens veuls te laat.

Afgelopen weekend zag ik in een flits een topic voorbijkomen met als titel iets van hoe krijgen we onze mannen aan het klussen.

Ik durfde het niet te openen want had geen idee of ik op de babypijlert of bij wonen terecht zou komen.

Maar weet het dus nu nog steeds niet! Kan iemand mij vertellen waar ik dan terecht kom?
Hm bedenk me nu dat het misschien ook wel door de woordklank komt: mottoloos - nutteloos.
Nou, bij de mama's heb ik 'm niet gezien, dus toch bij .. eh... wonen?

je kunt het ook anders zien: teveel motto's om te kunnen noemen
Later is nu
Hm bij wonen kon ik hem niet vinden dus ik dacht...
even verder gezocht, hij staat bij relaties. Is echt een klustopic in de zin van gamma en karwei enzo.

Ben nu weg, zit hier al veel te lang.
nouja, heeft Jasmine een motto, is de mijne weg
Later is nu
Oh ik had de mijne alweer weggehaald (was er na een uurtje alweer klaar mee om het onder al mijn postings te zien staan...) maar zie nu dat ik weer een motto heb.

Ik zie jouw motto wel trouwens.

Mooi schilderij! Heb je het zelf gemaakt?
Help ik kom niet meer van mijn motto af!
Nou, ik veranderde van avatar en was m'n motto kwijt

ja, schilderijtje heb ik gisteren gemaakt. Nu nog een betere foto

Heerlijk gezwommen vanavond, alleen gekletst, in de koffiehoek, niet gezwommen

relaxen heet dat, denkik
Later is nu
.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven