A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Gelukki, ik ben niet de enige die zwaar achterloopt met Sinterklaaskadootjes ....

Ik ben wél druk bezig om alle bestellingen steeds zo snel mogelijk de deur uit te krijgen, zodat mijn klanten tenminste wel op tijd zijn met hun kadootjes, hahahaha.

Motto, motto, tjaaaa, ik ben ook nog steeds mottoloos.....Vind het wel leuk om andermans motto te lezen, trouwens! :-)

Jas, balen he, dat sommige vriendinnen zover weg wonen....(ik wil dichter bij Jas & Dreamer wonen!!!!). Lang leve internet, dat dan weer wel. Ik ben nou via Hyves met mijn nichtje aan het kleppen, die woont nu in Spanje. Da's nou weer het leuke van internet!
O ja, ernstig zieke buuv heeft vandaag te horen gekregen dat ze hoogstwaarschijnlijk met de kerst in het ziekenhuis ligt voor operatie, en dat ze zelf mag aangeven hoeveel pijnbestrijding ze nodig heeft. Pak van haar hart, na de vorige operatie (15 jaar geleden) heeft ze heeeeel veel pijn gehad. Nu kreeg ze te horen dat de morfinepomp toen waarschijnlijk niet goed zat aangesloten (ook vanwege andere klachten). Toen werd haar been grotendeels verdoofd, ipv haar buik! Lekker dan!
Goedemorgen allemaal. Of het is al bijna middag. Tegen de tijd dat ik uitgetypt ben zal het vast wel al middag zijn gok ik.

Dreamer hoe is het met de ziekenboeg bij je thuis? Zijn de mannen al weer wat opgeknapt?

Hahaa geweldig trouwens om naar het zwembad te gaan om te kletsen!

Carlien, wat aaaauuuuwww van je buuv dat de vorige keer haar been verdoofd werd ipv haar buik! Vreselijk zeg!

Wat moet ze al met al trouwens nog lang wachten op de operatie.

Jaaaa ik zou ook heel graag dichter bij jullie willen wonen, en ook bij Twins en Dee, Mik, Thee, Purpie, Jonari en dan vergeet ik er vast nog wel een paar.

Hm misschien moet ik net als Dreamer mijn avatar even veranderen om mijn motto kwijt te raken.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
thanx Dreamer, het is gelukt!!
Maar je avatar is nog hetzelfde Jasmine? En wil je nu helemaal geen motto meer? Ik hoorde vanmiddag wel een mooie in een B. Marleyliedje "If you know what live is worth, you would look for yours on earth"

Dus nu leven, ipv láter/in het hiernamaals, dat lees ik er tenminste in.

goedenmiddag, trouwens.

ben een beetje moe van hele dag van hot naar haar vliegen (wat ik dan ook nog weer een rare uitdrukking vind) Vanmorgen op het werk begon het al, met dingen die op normale werkplek niet goed gingen, dus ik van 2e werkplek naar normale werkplek via uitstrijkje weer naar normale werkplek. Gelukkig lukte mij wel, wat een ander niet lukte, maar eerst moest ik wel wat knoeien met programma. Hoera dat Word vernieuwd en 'verbeterd' is, maar waarom maken ze dan bijvoorbeeld bestanden samenvoegen tot etiketten moeilijker? Rare wereld.

Vanmiddag eerst eten koken en wegbrengen, toen met kinderen de niet gebruikte Elvispruik terugbrengen, even Sint-cadeautjes voor school kopen en we zijn weer thuis, waar de kinderen vreedzaam vechten om plakband en schaar, bij het inpakken van de schoolcadeautjes.

Nu nog even eten voor Elvis maken, want die lust geen spinazie/zalm taart, waar de kinderen tussen de middag specifiek om smeekten (en die Zoyfam zo lekker vindt) en dan op de bank ploffen

toedels

Later is nu
Ohoh, wij hebben ineens op 50 meter afstand van kantoor een nieuwe snackbar.... dus gewoon; niet in de auto hoeven stappen en 10 minuten rijden, maar gewoon, 1 minuutje lopen. Als dat maar goed gaat!!

Nog even en mottoloos wordt gewoon de nieuwe trend, Jas ;-p

Iid balen dat je vriendinnen zo ver weg wonen, lang leve internet! Ik heb het geluk dat ik gewoon nogal honkvast ben en de meeste vroegere vriendinnen ook. Maar dat had maar zo anders kunnen zijn natuurlijk.

Morgen ben ik lekker vrij, heerlijk. Ga met ouders vloerenshoppen etc., want zij gaan vlgd jaar verhuizen. Naar een vreselijke nieuwbouwbuurt (vind ik dan...), maar goed, zij zijn er helemaal blij mee, dus.... Wel balen voor mij, want dan ben ik straks mijn heel erg fijne dichtbije oppas voor hond een beetje kwijt, grrrr. Egoistisch he, maar ja, ik baal er wel van. Niet dat ze zo heel ver gaan, maar 5 minuten verderop is het niet meer. En ook erg onhandig als ik een x een pakje boter ofzo moet lenen. Dus Twin, ik denk dat ik wat meer bij jou ga aankloppen ;-p

Mooi motto idd van Bob Marley!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Balen Dee, dat je ouders verder weg gaan wonen....

Ik heb er nog steeds moeite mee dat mijn moeder 8 jaar geleden besloot om naar een Waddeneiland te verhuizen. Vroegah zagen we elkaar 2 keer in de week, nou misschien maar 1 a 2 keer per 2 maanden .

Effe over met de boot is nl. ook niet handig, je kan niet even voor een half uurtje, uurtje langs gaan nu.

Ik vond vanmiddag nog een riem van onze hond (overleden op 27 juli) aan de kapstok hangen. Moest wel even slikken, zeg....Ik heb 'm maar weggegooid.

Oh, mjammie Dreamer, die taart met zalm en spinazie lijkt me heerlijk!

Oh, mán, wat is het druk met de webwinkel. Ik ben voor mijn gevoel de hele dag alleen maar aan het mailen en inpakken. Mijn eigen Sintkadootjes zijn dus nog niet klaar, laat staan de gedichten en de surprise. Maar ja, Sintrijmen kan ik gelukkig wel .
Ach, die riem

Kan me voorstellen dat je daar nog steeds moeite mee hebt Carlien, naar de Waddeneilanden is idd wel een hele onderneming voor "ff langs". Ik zie m'n ouders ook gemiddeld 2x per week, maar soms idd meer, alleen maar om even iets te halen of brengen ofzo, is gewoon zo lekker en makkelijk, en juist omdat ze zo dichtbij wonen is het soms 5 minuten, maar heb je elkaar wel weer even gezoen. Een a 2x per maand is dan idd ineens wel heel erg weinig. Gelukkig gaan m'n ouders niet zo ver, maar het zal toch anders zijn.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Demoiselle schreef op 27 november 2007 @ 23:52:

Ach, die riem

Kan me voorstellen dat je daar nog steeds moeite mee hebt Carlien, naar de Waddeneilanden is idd wel een hele onderneming voor "ff langs". Ik zie m'n ouders ook gemiddeld 2x per week, maar soms idd meer, alleen maar om even iets te halen of brengen ofzo, is gewoon zo lekker en makkelijk, en juist omdat ze zo dichtbij wonen is het soms 5 minuten, maar heb je elkaar wel weer even gezien. Een a 2x per maand is dan idd ineens wel heel erg weinig. Gelukkig gaan m'n ouders niet zo ver, maar het zal toch anders zijn.
quote:jasmine schreef op 26 november 2007 @ 22:15:

.

hoe kun je een 'message' nu met 138% wijzigen?? Is 100% niet de max gewoon??

Nouja, neit belangrijk verder

kom alleen even dagzeggen. Heb wel alles gelezen...

en ja, ik heb er ook problemen mee dat m'n ouders 45 min. rijden verderop wonen en m'n zus 2 uur! Maar het went en ik heb nog schoonfamilie dichtbij. Raar genoeg went het zelfs dat m'n ouders 5 maanden per jaar weg zijn.. ik merk alleen dat ik tegenwoordig ook als ze in NL zijn minder contact zoek. Vind ik dan weer dom en jammer, wanneer ze verweg zijn en zo gaan we door. circle of live

Ik wíl eigenlijk wel graag een hond, trouwens, maar Elvis is daar zó op tegen. Dat wordt nooit wat, wel jammer.

Heb vanmorgen in de bouwmarkt vertederd over een konijnen/caviahok gehangen. Een glazen hok van zo'n 1,5x1,5 m. met daarin een houten doosje ter grootte van een schoenendoos. En daar zaten dan de 6 à 7 konijnen en cavia's in. Met z'n allen

Gesjellug. Even later zag ik ineens ook nog een bergje gedroogd gras bewegen. Bleek ook nog een exemplaar in te liggen. De beweging was de ademhaling

en d'r was een heel lief pluizig grijs konijntje bij. In zo'n geval zit ik echt met het mantra 'ik ben allergisch ik ben allergisch ik ben allergisch' in m'n hoofd. + dat het natuurlijk weer extra schoonmaakwerk zou opleveren. Maar sooo lief
Later is nu
Ja ik heb het onmogelijke gedaan. 138%!! Een hele grote wijziging.

Hahahahaa!!

Zal ik het verklappen??? Heb 2 wijzigingen gedaan en volgens mij telt Max ze dan gewoon bij elkaar op.

Of is Max niet meer? Nou ja dan iig wat er nu wel is.

Oh een hond is zo super. Je hebt er wel veel werk mee in het huishouden (verharen, overal modderspetters en proestspetters) maar zo ontzettend fijn om bij je te hebben.

Die konijntjes zijn ook superschattig. Kleine dwerghamstertjes ook, die vind ik ook zo lief.

Carlien, super dat je webwinkel zo goed loopt!! En mag ik me bij je melden voor een originele sintrijm?? (moet eerst ook nog kadootjes kopen trouwens)

We hadden gisteren aangegeven dat onze oude stortbak van de wc het niet meer deed, staat er vanochtend zomaar een klusmannetje op de stoep.

Da's snel!

Hebben nu een nieuwe bak (we hadden nog zo'n ouderwetse hoge stortbak met zo'n touwtje eraan) en een nieuwe wc pot!

Moeten alleen wel weer aan het verven jammergenoeg want een grote witte plek op de muur waar de oude bak gezeten heeft staart je nu aan bij binnenkomst.

Fijne dag allemaal!
Ja, honden zijn super, maar je moet er idd wel allebei achter staan anders wordt het niks denk ik (alhoewel, toen ik mijn hond kreeg zeiden m'n ouders ook "denk maar niet dat wij erop gaan passen etc.... Hahaha, gelukkig -thank god- zijn ze 138% bijgedraaid en is hij daar kind aan huis ;-p

Tjezus zeg, wat is dat vermoeiend, een hele dag winkelen, echt vermoeiender dan een dag werken. Maar wel leuk, m'n ouders gaan toch een nw keuken voor hun huis kopen, heerlijk om dat soort dingen mee uit te zoeken.

Ja Dreamer, je ouders in het buitenland, daar zou ik helemaal niet aan moeten denken. Maar leuke schoonfamilie kan een hoop goed maken
En heb je nog iets gekocht:-)?

Tuurlijk kun je bij mij aankloppen Dee, gezellig!!

Is idd niet handig en fijn ouders die zo uit de buurt wonen, in Nederland kun je eigenlijk niet spreken van ver weg;-) Ik vind het ook heel ongezellig dat mijn zus zo ver weg woont (duh;-) maar aan de andere kant is het wel leuk dat als ik ga ik ook blijf slapen.

Lijkt mij ook prettig als we allemaal bij elkaar in de buurt gaan wonen, ik stem voor Utrecht:-)) Maar serieus het is wel jammer dat we niet zo makkelijk kunnen afspreken, behalve Thee, Dee, Purple en Freak dan, die wonen bijna op loopafstand, Dee igg.

Binnenkort lunchen in Theetown toch, kunnen we gelijk je nieuwe tas bewonderen, ik hoop dat het nog gelukt is om hem ergens te kopen!

Gefeliciteerd met je nieuwe wc Jasmine, het is idd fijn om niet voor elk plasje zoveel water door te moeten spoelen, wel jammer dat je weer moet verven.

Ik kan het schilderij niet goed zien Dreamer, maar het zijn wel mijn kleuren!

Balen dat Elvis geen hond wil, ook geen teckel, kan ik me helemaal niet voorstellen:-)

Vindt hij honden niet leuk, of ziet hij op tegen de verzorging en dat je minder vrijheid hebt?

Van dat eerste kun je nog zeggen dat je dat helemaal zelf gaat doen, maar die vrijheid, tja dat is wel zo, je kunt nooit zomaar weg.

Maar een hond is wel heel gezond, en goed voor de kinderen!

Ik heb vanavond met muziek een flink eind gelopen met M, en in een lekker tempo, in het begin liep hij nog veel te snuffelen, maar na een tijdje begreep hij dat we aan het snelwandelen waren:-)

Wat geweldig dat je zo druk bent met je winkel Carlien, dit is echt de maand he!

Ik ben vandaag pas begonnen met de cadeaus te vinden, gewoon irl;-)

Maar ik moet nog wel een keertje (of meer) naar de stad, heb nog niet alles kunnen vinden, of eigenlijk weet ik nog niet precies wat ik moet vinden, dan zijn kleine kinderen toch makkelijker, dan moest ik echt ophouden, want dan zag ik zoveel leuks.

Dat is zeker slikken zo die riem tegen komen, zo blijf je steeds een beetje afscheid nemen, ook wel mooi ergens, maar ook verdrietig.

Mik binnenkort weer een keertje nachtbraken;-)
.
Zo, laat ik eens vroeg zijn, voor mijn doen . De kinderen zijn naar school, dus Mam kan effe forummen, haha. Ik heb Zoon schriftelijk toestemming gegeven om te staken (en te demonstreren). Dat is het beleid van de Zaanse scholen: je mag alléén staken en demonstreren als je schriftelijk toestemming hebt van je ouders. Dus bij deze. Goh, Zoon's eerste demonstratie (*pinkt een traantje van ontroering weg*).

Dochter kreeg van mij geen toestemming: die vind ik nog te jong om zich tussen het demonstratiegewoel te storten. Ik hoop maar dat er geen rellen uitbreken!

Bij Zoon op school weten ze waarom ze demonstreren, gelukkig. Zoon kent het verschijnsel helaas goed dat ze verplicht op school zitten met een 'kinderoppas', omdat de 'echte' leraar ziek/afwezig is en er geen fatsoenlijke vervanging is. Jaaaah, dat vind ik net zoiets als slapen op je werk: je maakt je uren wel vol maar je schiet er niet zoveel mee op....
Haalloooo

wow, Carlien al geweest .. hetis niet te geloven (en niet eens koffie neergezet )

Kunnen ze dan geen huiswerk doen in die uren, Carlien?

Ja, ik weet wel dat ze een beetje gelijk hebben, maar dat was wat ik me bedacht. Ha, mijn nichtjes hebben van de week ook al gestaakt. M'n oudste was zelfs in Enschede op tv te zien geweest, met de wereldopmerking "ja, het is hier wel gezellig ja" over het staken dus ;-P

Toen m'n zus er boos om was geworden, want wilde staking enz. kreeg ze ook gelijk terug van haar kinderen "jij staakte toch ook altijd"

dus...

Wat is er trouwens mis met slapen op je werk?
Later is nu
Wat is het hier al druk zeg!

*schuift ook aan voor een kopje thee*
Nou, Jasmine, dat treft, ik heb net een nieuwe verse pot thee gezet. Groene. Zin in?
Later is nu
Hopelijk heb je hem onder de theemuts gezet!

Ja lekker doe maar! Gave theepot trouwens!
volgens mij is het een thermostheepot, probeer het eens?

Later is nu
Hmmm lekker hoor!
quote:dreamer schreef op 30 november 2007 @ 08:19:

Wat is er trouwens mis met slapen op je werk?

En over je zus: dat heb ik dus ook....Ik was/ben altijd een voorstander van 'voor je mening uitkomen' en ik heb ook nogal wat gedemonstreerd in de jaren 80. Ik vind dus ook niet dat ik het kan verbieden . En natuurlijk kunnen ze huiswerk maken, vind ik ook! Maar ik zie liever een betere oplossing (minder lesuitval, meer leerkrachten, beter ingevulde lessen). En ik wil hem zijn eerste officiele demonstratie ook niet onthouden
Nou, mijn zus (en ik) hebben ook de nodige demonstraties gehad, maar m'n 15 jarige nicht mocht toch niet naar Amsterdam. M'n zus werkt zelf in het onderwijs en vindt het aantal verplichte lesuren eigenlijk wel één van de mindere problemen .... meer docenten zou al een uitkomst zijn! Meer gekwalificeerde docenten, dan wel te verstaan.

't Stomme is: ik wilde het onderwijs in, maar het wordt me afgeraden, aangezien er hier in het Noorden geen lerarentekort is (en verhuizen doe ik er tóch niet voor. Ook niet naar Utrecht en om lekker bij hullie in de buurt te wonen )

(hoewel dat laatste wel sneller een reden zou zijn )

Mochten jullie nou op een Caraïbisch eiland wonen en dáár leerkrachtentekort: bel me en ik kom
Later is nu
Jaaaah, maar wij wonen dicht bij Amsterdam....Als ik woonde waar je zus woont mocht ie van mij ook niet!
quote:ff geplakt hoor:

Leef nog, ogen hangen dicht, dus eerst naar bed. Morgen kom ik wel langer beppen (paar lange dagen gehad en paar keer Zoonmik wakker met fikse nachtmerries, dus slechte nachtrust)
Goedenavond

Pff. ben net op onze nieuwe externe harde schijf op zoek geweest naar filmpje, die Elvis me liet zien, toen we deze schijf aan 't opruimen waren... Opruimen?? Nou, dachtutniet. Verschillende foto's, uit 2003 bijvoorbeeld, staan er gewoon 10x op ofzo.. heb de betreffende filmpjes ook niet gevonden, terwijl we toen 'handig' álle filmpjes en foto's in 1 map gezet hebben. Grote kans dat het in éé'n van de submappen beland is..

ondertussen er dus ook achter dat alles wat Elvis weggooide, weer in een andere map staat (ja, daarvoor gooiden we het weg, vast) Pff, dat mag hij gaan opruimen. Heb ook geleerd, mezelf, hoe ik in fotoprogramma dat bij fototoestel hoort tekst moet zetten. Kijk, dat vergemakkelijkt ineens het kerstkaartgebeuren

(ik wilde serieus met papier en karton aan de slag, maar toen ik me bedacht hóeveel er moesten, heb ik bedacht een fóto te maken van knipwerk van papier en karton )

Ik zou er slim aan doen naar bed te gaan, denk ik.

toedels
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven