aan wie of aan wat heb je een hekel zonder aanwijsbare reden

22-02-2021 15:32 3719 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb je aan bepaalde mensen of zaken een hekel, zonder dat daar reden voor is.
Ik trap af:
- bakfietsmoeders
- mensen met een mandje op de fiets voor hun hond
- de naam Rebecca en Sander
- en regelmatig zitten er ook bepaalde types in scootmobiels dat ik denk...ok
- mensen die bij de eerste zonnestraal hun dak al open gooien van hun cabrio

en ik voel me geenszins superieur hoor, en sorry als ik mensen nu beledig, maar wellicht zit ik ook in jullie hekelspectrum om een andere reden ;-D
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
23-02-2021 15:25
Inderdaad. Ik had pas bij postnl een helpdeskmedewerkster aan de lijn met een zwaar surinaams accent. Ik verstond haar echt niet, na een paar keer vragen: Wat zegt u? heb ik medegedeeld dat ik haar niet verstond en opgehangen
Dat callcenter zit deels in Suriname.
Westerpaviljoen schreef:
23-02-2021 16:07

Kakkers
Ik ook :-$
Aan honden..

En Sonja Bakker inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Warrique schreef:
23-02-2021 13:31
Ik vergeet inderdaad de accenten en dan vooral die van helpdeskmedewerkers met een zachte g, een Turks of Antilliaans accent of zo. Helpdeskmedewerkers moeten accentloos Nederlands spreken.
Accentloos Nederlands bestaat niet. Iedereen heeft een accent.
Westerpaviljoen schreef:
23-02-2021 16:03
Ajacieden
Zonder aanwijsbare reden..
Niet dat jullie altijd van ze verliezen?
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
23-02-2021 16:16
Zonder aanwijsbare reden..
Niet dat jullie altijd van ze verliezen?
Ik heb ook een hekel aan jou
Alle reacties Link kopieren
Mensen die buiten op sokken lopen,
Happy Socks,
Sowieso fel gekleurde sokken als je boven de 12 bent, ik kan je dan gewoon niet meer serieus nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een hekel aan mensen die aan veel een hekel hebben.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
trachemys schreef:
23-02-2021 16:20
Mensen die buiten op sokken lopen,
Happy Socks,
Sowieso fel gekleurde sokken als je boven de 12 bent, ik kan je dan gewoon niet meer serieus nemen.
Mannen met kakschoentjes incl happy socks.
Die schoenen zijn al een afknapper, laat staan gecombineerd met die sokken.
Noia schreef:
23-02-2021 16:27
Mannen met kakschoentjes incl happy socks.
Die schoenen zijn al een afknapper, laat staan gecombineerd met die sokken.
Hoogwaterbroeken, bretels en een wannabe, out of the box edoch quasi 13 in een dozijn manbun en baard.
Alle reacties Link kopieren
Familie Meiland. Ik snap echt niet waarom mensen ze leuk vinden.

Mensen die achter je rijden in een 30km gebied waar ik dus 30 rijd, en mensen gaan bumperkleven. Dan geef ik ze de ruimte om in te halen wat ze dan niet doen, en dus lekker achter me blijven. Als ik plots moet remmen zitten zij achterop.
Alle reacties Link kopieren
Piepjes, van de magnetron of vaatwasser bijvoorbeeld. Terwijl ik verder heel goed tegen omgevingsgeluiden enzo kan, maar ik haat alles wat piept.
En dus ook mensen die de magnetron dan niet meteen open doen als ie begint te piepen, of mensen die een kookwekker rustig een minuut laten piepen voor ze hem uitzetten. :-x
Solomio schreef:
23-02-2021 16:21
Ik heb ook een hekel aan mensen die aan veel een hekel hebben.

En een hekel aan mensen die een hekel hebben aan mensen die aan veel een hekel hebben.
Mensen die eten.
Alle reacties Link kopieren
stokbootje schreef:
23-02-2021 16:35
Piepjes, van de magnetron of vaatwasser bijvoorbeeld. Terwijl ik verder heel goed tegen omgevingsgeluiden enzo kan, maar ik haat alles wat piept.
En dus ook mensen die de magnetron dan niet meteen open doen als ie begint te piepen, of mensen die een kookwekker rustig een minuut laten piepen voor ze hem uitzetten. :-x
Ja dit heb ik ook, heel irritant inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Maxime Meiland (de rest vind ik wel aardig)
Dat vreselijke gegil en gescheld van die griet ga ik steeds ergerlijker vinden.
Ik vind haar daarbij ook hondsbrutaal tegen haar ouders. Geen leuke televisie.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
23-02-2021 16:39
Mensen die eten.
Ik heb dan weer een hekel aan bekeken worden terwijl ik eet. Naar etentjes ga ik alleen als ik er echt niet van buiten kan.
Alle reacties Link kopieren
MissPiglet schreef:
23-02-2021 16:00
Ooh dit doe ik ook. Ik kom uit Friesland en heb altijd het idee dat ze altijd de meest lompe boeren uit de klei hebben getrokken bij nieuwsitems.
Nou idd dat is echt zo!
Alle reacties Link kopieren
Elizabethie schreef:
22-02-2021 22:09
Jesse Klaver
A.H. (niet de appie)
J.H. (vrouw van A.H).
Anonieme bellers
Wielrenners
Wie zijn A.H. en zijn vrouw J.H.?
hondenmens schreef:
23-02-2021 16:46
Ik heb dan weer een hekel aan bekeken worden terwijl ik eet. Naar etentjes ga ik alleen als ik er echt niet van buiten kan.
Herkenbaar. Dat had ik vroeger, heel vervelend. Zo blij dat dat over is gegaan zeg.
Mensen die negatief zijn uit afgunst of jaloezie, omdat ze het zelf niet hebben of zijn en dit ook schreeuwend tig keer moeten verkondigen om vooral zichzelf te overtuigen. Bloedhekel aan dat soort mensen.

En aan mensen die eeuwig in een slachtofferrol zitten.
Eames6 schreef:
23-02-2021 06:58
Deze snap ik niet, maar ik gebruik het woord spannend dan ook zoals in jouw voorbeelden.

Ik heb even gegoogled en warempel, blijkbaar verschuift het gebruik van het woord spannend.

https://www.neerlandistiek.nl/2014/07/s ... betekenis/

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er na het lezen van dit stuk nog steeds niets van snap, maar ik ben dan ook verre van een neerlandicus.
Ik heb ook geen idee of het goed of fout is hoor.. ik vind het gewoon irritant, en daar ging het in dit topic over :mrgreen:

Net zoals wanneer mensen Tjips zeggen ipv Sjips als ze het over chips hebben.. kan ik me ook mateloos aan irriteren.
Alle reacties Link kopieren
trachemys schreef:
23-02-2021 16:20
Mensen die buiten op sokken lopen,
Happy Socks,
Sowieso fel gekleurde sokken als je boven de 12 bent, ik kan je dan gewoon niet meer serieus nemen.
*Verstopt snel haar happy socks* :$
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Lillybit schreef:
23-02-2021 16:39
Mensen die eten.
Wel beter dan mensen die niet eten.
GinnyJones schreef:
23-02-2021 17:10
Net zoals wanneer mensen Tjips zeggen ipv Sjips als ze het over chips hebben.. kan ik me ook mateloos aan irriteren.
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven