aan wie of aan wat heb je een hekel zonder aanwijsbare reden

22-02-2021 15:32 3719 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb je aan bepaalde mensen of zaken een hekel, zonder dat daar reden voor is.
Ik trap af:
- bakfietsmoeders
- mensen met een mandje op de fiets voor hun hond
- de naam Rebecca en Sander
- en regelmatig zitten er ook bepaalde types in scootmobiels dat ik denk...ok
- mensen die bij de eerste zonnestraal hun dak al open gooien van hun cabrio

en ik voel me geenszins superieur hoor, en sorry als ik mensen nu beledig, maar wellicht zit ik ook in jullie hekelspectrum om een andere reden ;-D
Alle reacties Link kopieren
Kinderen! Vraag me niet waarom maar heb ze altijd al stom en irritant gevonden. Wel een tijdje met kinderen gewerkt en er zaten soms wel leuke tussen. Maar over het algemeen vind ik ze gewoon stom.

Ook zonder reden want ik ken ze niet; Wendy van Dijk, Linda de Mol, Daphne bunskoek, Froukje de both, olcy gunsen, Susan (van freek),

Als ik ga nadenken komen er vast meer namen, zonder aanwijsbare reden, vaak dan, want ik ken ze alleen van t.v...
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
27-02-2021 09:40
Ik lees die omschrijving hier op het forum vaker, dat ze zo schoon en blinkend zijn, maar mijn associatie is het totaal niet. Ik zie ze eigenlijk alleen maar aan de bosrand met veel modder erop en associeer die auto dan ook echt met typische outdoor-mensen.
Ik woon midden in de stad. Het bos is ver weg. Misschien verklaart dat het verschil.
Alle reacties Link kopieren
haha, wat heeft Suzan toch misdaan , dat ze hier zo vaak heeft genoemd?

Ik heb het met Rolf Sanchez, Maan en Emma Heesters (maar vind het ook allemaal een pot nat, met veel gekir)

vrouwen die roken
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
27-02-2021 09:40
Ik lees die omschrijving hier op het forum vaker, dat ze zo schoon en blinkend zijn, maar mijn associatie is het totaal niet. Ik zie ze eigenlijk alleen maar aan de bosrand met veel modder erop en associeer die auto dan ook echt met typische outdoor-mensen.

Ik zie ze wekelijks op de parkeerplaatsen bij de basisschool van mijn kinderen om hun kinderen te brengen/halen.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwelijke vloggers die tijdens het praten steeds een opgeheven vingertje in de lucht hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zingende mensen op de fiets.
Alle reacties Link kopieren
Florence71 schreef:
27-02-2021 12:46
haha, wat heeft Suzan toch misdaan , dat ze hier zo vaak heeft genoemd?

Ik heb het met Rolf Sanchez, Maan en Emma Heesters (maar vind het ook allemaal een pot nat, met veel gekir)

vrouwen die roken
Maar niet aan mannen die roken?

Ik heb wel een hekel aan roken, maar dat is omdat het stinkt.
Alle reacties Link kopieren
Oh die vlog-tuthola waar deze week reclame voor gemaakt werd hier op de site was ook heel vervelend.


https://www.viva.nl/video-2/rebeccas-bouwval-vlog-1/


Waarom hebben die vrouwen nooit een vak? Je kan lerares of jurist of politie worden, maar dit soort Poedels uit Amsterdam worden altijd influencer of youtubesterretje.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Tijgerprintje2 schreef:
27-02-2021 14:11
Maar niet aan mannen die roken?

Ik heb wel een hekel aan roken, maar dat is omdat het stinkt.
ook, maar bij vrouwen vind ik het meer ordinair, nergens op gebaseerd
Alle reacties Link kopieren
Dominee Gremdaat, gaan mijn haren van overeind en zap ik weg. Verschrikkelijke man.

Linda de Mol, helaas staat een programma van haar hier wel eens op en ik kijk dan geërgerd altijd naar haar mislukte neus. Het hele verbale deel ontgaat me.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
22-02-2021 18:28
Coniferen.
:high5:

Dacht dat ik de enige was
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
De stem van Gijs Groenteman.
Alle reacties Link kopieren
Florence71 schreef:
27-02-2021 15:54
ook, maar bij vrouwen vind ik het meer ordinair, nergens op gebaseerd
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen, daar heb ik echt een hekel aan.
Life is short. Eat dessert first.
Beschuitmetjam schreef:
28-02-2021 19:26
De stem van Gijs Groenteman.

Ja! Toen hij de De Slimste Mens zat ergerde ik me daar eerst ook aan, maar omdat ik hem een leuke man met goed gevoel voor humor vond ging die irritatie over :)
Alle reacties Link kopieren
Wel aanwijsbare reden maar ik heb een hekel aan wc 's waar geen prullenbakje staat.

En al helemaal als je daarna quasi onopvallend met maandverband/ tampon naar de keuken moet waar je ook geen prullenbak ziet en dan op speurtocht moet naar de kliko.

Was op bezoek bij oude oom, dus begrijp wel waarom er geen prullenbakje is maar vond het zwaar irritant.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
28-02-2021 19:28
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen, daar heb ik echt een hekel aan.
Vooral bij wc’s vind ik dat zo stom. Altijd rijen bij de vrouwen, bij de mannen niet. Dus ik ging/ ga dan gewoon bij de heren naar de wc.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
28-02-2021 19:28
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen, daar heb ik echt een hekel aan.
Maar het maakt de wereld zoveel overzichtelijker.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Het getal 23

Mensen die te laat komen

Mensen die mij corrigeren en zeggen dat ik trek heb, terwijl ik honger heb. Trek... gruwelijk woord

Het Friese Joure en het Limburgse Sittard? We zeggen toch ook niet het Noord Hollandse Amsterdam.

Mensen die geen gevoel voor ritme hebben vind ik echt heel irritant

En onder de BN ers
Sander Hoogedoorn, de reden om niet meer 3FM te luisteren
Ron Brandsteder
Davina Michelle
De hype rondom Andre Hazes, al die jaren na zijn dood. Geen leuke muziek en ook een beetje een viezig dronken mannetje
Geert Wilders
Alle reacties Link kopieren
O ja en konijnen en andere huisdieren met namen als Snufje, Vlekje, WItje
Alle reacties Link kopieren
Bedrijven die je pas vanaf 08.30 uur kan bellen!
Een hekel is een groot woord, maar ik kan heel slecht tegen mensen die niet ''lekker kunnen eten''. Dus dat ze een bord warm eten voor zich hebben, en dat het dan godsallejezus lang duurt voordat het een keer op is. Dat ze tussendoor ook nog met van alles en nog wat bezig zijn, dat het al helemaal koud is en dat ze dan af en toe nog een hap nemen.

Een vriend van mij is zo. Bestelden afgelopen vrijdag friet met een snack, begint hij 40 minuten nadat het is opgediend nog een keer aan zijn kaassoufle. Neemt een hap, legt hem weer weg. Neemt 20 minuten later nog een hap. Bak friet nog helemaal vol, kroket half opgegeten. Maar in de tussentijd wel 4 flessen bier weggedronken.
Mensen die krampachtig doen over hun leeftijd. Als je vraagt hoe oud ze zijn geven ze een vaag antwoord als "40+". Zo stom vind ik dat. Noem gewoon je leeftijd. Het is toch niks om je voor te schamen, ouder worden gaat vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Lilian Marijnissen! En van die narcistische vrouwen op instagram die zondere enige echte opleiding, kennis of ervaring mindset/mindfulness/life coach of guru claimen te zijn. En dan lekker veel geld aftroggelen van onzekere bakvissendie er nog intrappen ook :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Van der Staaij en de SGP in het algemeen.
Alle reacties Link kopieren
Als je iemand vraagt hoe oud hij is en hij antwoordt met "raad maar". Dit kun je bijna nooit goed doen.

Mensen die ongevraagd opmerkingen maken over uiterlijk. Toen ik nog op een kantoor met alleen vrouwen werkte gebeurde dat continu. "Je hebt vandaag een andere kleur lippenstift dan 6 weken geleden hè? Hmm." "Ben je 200 gram aangekomen?" "Wat je nu aan hebt is niet mijn smaak." "Je kan ook een keer nepwimpers/nepnagels/andere kleur oogschaduw/ander merk schoenen enz proberen. Dat is beter."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven