aan wie of aan wat heb je een hekel zonder aanwijsbare reden

22-02-2021 15:32 3719 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms heb je aan bepaalde mensen of zaken een hekel, zonder dat daar reden voor is.
Ik trap af:
- bakfietsmoeders
- mensen met een mandje op de fiets voor hun hond
- de naam Rebecca en Sander
- en regelmatig zitten er ook bepaalde types in scootmobiels dat ik denk...ok
- mensen die bij de eerste zonnestraal hun dak al open gooien van hun cabrio

en ik voel me geenszins superieur hoor, en sorry als ik mensen nu beledig, maar wellicht zit ik ook in jullie hekelspectrum om een andere reden ;-D
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
22-02-2021 17:08
Maar je snapt toch dat het gebruik van normale mensen logischer (en een stuk beter, vind ik) is dan topmodellen? Want ja, zo ziet bijna niemand eruit natuurlijk.
Dat het niet realistisch is dat snapt iedereen, maar dan mag ik alsnog liever de roze bril fantasie zien. Het is iets waar ik een hekel aan heb zonder aanwijsbare reden, daarvoor zijn we in dit topic toch?
Alle reacties Link kopieren
- Betweters.
- Bepaalde stemmen en blikken van mensen.
- Mensen die zeggen dat je altijd een keuze hebt in hoe je met dingen omgaat.
Alle reacties Link kopieren
- lantarenpalen die overdag aanstaan
- verplichte updates van apparatuur die het allemaal maar slomer en kutter maken.
- andere mensen in de supermarkt
- andere mensen die hun honden los laten lopen waar het niet mag
- het overgrote deel van de mensheid
- volle prullenbakken
- mensen die maar overal 'recht' op hebben.
- dat wij de wereld/natuur slopen
Alle reacties Link kopieren
Susanne en Freek inderdaad, en dan vooral Susanne, en dan vooral de manier waarop ze articuleert. Ik kan er niks aan doen maar het kippenvel kruipt over mijn rug (en niet op de manier waarop zij het graag zouden zien met hun zogenaamd gevoelige liedjes). Ik kan niet tegen de manier waarop zijn de rrr uitspreekt en de ttt.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
vampierprinsesje schreef:
22-02-2021 17:02
Van die reclames waar ze dan expres allemaal van die "doorsnee" (lees: lelijke) mensen hebben uitgekozen omdat ik me daar dan zogenaamd in moet herkennen. Nee sorry, ik herken mezelf toch liever in topmodellen.
Grappig. Ik heb ook altijd moeite met die reclames, maar dan juist omdat daar vaak wel normale lichamen te zien zijn, maar nog steeds extreem mooie mensen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die Limburgs praten en iedere zin als een vraag eindigen
Mensen die tijdens het lopen op hun telefoon kijken en de rest van de wereld zijn vergeten
Mensen die aan mijn balie staan, met een mondkapje op en een scherm ertussen en dan heel zacht praten....zo hoor ik je niet hè! :facepalm:
Mensen die in de trein/in het openbaar filmpjes zitten te kijken met het geluid aan
Mensen die euries zeggen ipv euro’s
bloempje027 wijzigde dit bericht op 22-02-2021 17:22
Reden: Nog iets vergeten
4.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
JoanWatson schreef:
22-02-2021 15:35
Liam Neeson, die man heeft me niks gedaan, ik ken hem niet persoonlijk, alleen hij triggert iets in mij waardoor ik denk, he bah, vervelende man hahaha

Verder heb ik het met niemand of iets, alleen met hem.
OOhh dit heb ik met Steven Seagal.
Gluipert. Wat een smerig stuk mens is dat.
Zonder goede reden?
Lychees. Zowel het fruit als dat mensen het uitspreken als litsji.

Over Suzan en Freek durf ik niet meer te beginnen. Moet ik straks weer op anoniem.
Alle reacties Link kopieren
s-a-r-kast schreef:
22-02-2021 17:19
OOhh dit heb ik met Steven Seagal.
Gluipert. Wat een smerig stuk mens is dat.

Verschil is wel dat Liam Neeson volgens mij wel een oké gast is en Steven Seagal een aantoonbare hufter.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een diepe intense hekel aan Peter r de Vries.
En ik krijg rillingen van een zogenaamd Marokkaans accentje bij pubers.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die denken dat de wereld ophoudt buiten de ring van Amsterdam (nee, ik weet het, niet alle Amsterdammers).

Mensen met een vaste stacaravan op een camping die dan daar tuinkabouters neer zetten en plastic stoelen en dan gezapig iedereen weg gaan zitten te kijken.

Mensen met een flat cap.

Mensen die hun huis helemaal zwartwit inrichten.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
De meesten van jullie hebben het topic niet begrepen.
bloempje027 schreef:
22-02-2021 17:18
Mensen die Limburgs praten en iedere zin als een vraag eindigen
Meest leuke accent van Nederland toch? (bedenk zelf het accent erbij)
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
22-02-2021 17:25
Meest leuke accent van Nederland toch? (bedenk zelf het accent erbij)

Roermonds wel, Kerkraads daarentegen...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem al voorbij zien komen, maar met stip op 1: mensen die hun mond de hele tijd open hebben hangen. Zou ze het liefst zo onder de kin tikken, hup die vliegenvanger dicht!

En mensen die traag en zijig praten... Pfff.... dan kun je nog zoveel zinnigs te hebben, maar kan er gewoon niet naar luisteren.
Wanneer mijn man de wekker zet doet hij dat gewoon zomaar in de buurt van wat hij een goede tijd vindt.
Dat is objectief gezien niet gek. Toch stoort het mij, want ik wil symmetrische wekker tijden.
5.25 is prima, of 6.16 of 7.37. Maar 7.12 is stom, net zoals 6.32.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
22-02-2021 17:19
Over Suzan en Freek durf ik niet meer te beginnen. Moet ik straks weer op anoniem.
Fijn dat je er weer bent :couple:
Tom Cruise. Had ik al als kind al, dus voordat ik wist dat die bij Scientology zat.
anoniem_402747 wijzigde dit bericht op 22-02-2021 17:31
13.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chantal Janzen
Susan en Freek ik vind het lied blauwe dag een vreselijk lied(en nu zit het weer in mijn hoofd) :'(
Marco Borsato
Mensen met een bepaald accent
Mensen die in het openbaar in een appel bijten en daarbij een slurpgeluid maken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
22-02-2021 17:27
ik wil symmetrische wekker tijden.
5.25 is prima, of 6.16 of 7.37. Maar 7.12 is stom, net zoals 6.32.
Ik snap je helemaal. Maar 6.32 zou bij mij wel kunnen, want 6=3x2.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
22-02-2021 17:25
Meest leuke accent van Nederland toch? (bedenk zelf het accent erbij)
Haha nee sorry! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurvrouw's gehoest. Tuurlijk, ze rookt, dus waarschijnlijk moet je dan af en toe hoesten. Maar ze hoeft nooit te hoesten als er bezoek is, of als ze in een meeting zit. Maar als ze alleen is, doet ze het continu en dan zo'n laffe hoest waar niks mee los komt. Vooral wanneer ze opstaat en wegloopt moet erbij gehoest worden. Of als ze haar voordeur afsluit. Of in de tuin bezig is. Het is blijkbaar een tic geworden.
Alle reacties Link kopieren
Maechtje schreef:
22-02-2021 17:24

Mensen die hun huis helemaal zwartwit inrichten.
Mijn vader had na de scheiding van mijn ouders in zijn toenmalige nieuwe huis (inmiddels al 3 keer verhuisd) zwart wit kroontjes behang. Afschuwelijk vond ik het.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die continu Engelse woorden gebruiken.
"Het was like.."
"Haha, oh my god, ik weet even het Nederlandse woord er niet meer voor..."
Alle reacties Link kopieren
Zag al een paar namen voorbijkomen. Nicolas Cage :sick: . Halina. Peter R.
Ik voeg daaraan Harm Edens toe. Vreselijk die man.

Verder krijg ik jeuk van stellen met een gezamenlijk mailadres en/of Facebookaccount.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven