Adidas horloge spookalarm

06-09-2010 06:38 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel mooi zwart Adidas horloge.



Deze dus:





Ik heb mijn "schoonneefje" ermee laten spelen, hij vond de piepjes zo leuk. Alleen heb ik sindsdien dus een spookalarm.



Elke morgen om 08:04 gaat mijn horloge af en ik kan hem nergens vinden. Ik heb mijn home-alarm op 4:44 staan en het T2 alarm op 0:00. En verder zijn er geen alarmen beschikbaar.



Hem helemaal uitzetten kan niet. Ik heb het alarm nodig als extra wekker 's morgens.



Wie kan mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
geen idee maar mag ik ff lachen?



geen idee, heb je het boekje nog? Er zit vast ergens een heel klein knopje wat je in kunt drukken met een pen-punt of tandenstokertje om hem te resetten naar de fabrieksinstellingen



Anders even mee heen naar de juwelier en de batterij eruit laten halen, kan zijn dat hij dan ook ge-reset word
Alle reacties Link kopieren
heb je wat aan de info op pagina 10 van deze link: http://www.adidas.com/cam ... ce/pdf/performance_en.pdf
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik ook, ook in 't zwart/goud, gaaf ding hè? Ik gebruik hem echter alleen voor de tijd, dus weet niks van piepjes Ik heb hier wel het boekje liggen, maar ik neem aan dat jij die ook nog hebt? Zo niet, dan ga ik even zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen boekje meer. Of althans... dan zou ik heel erg moeten zoeken in mijn nogal rommelig kamertje.
Alle reacties Link kopieren
Als je in de alarm-modus zit, kun je volgens het boekje met de knop rechtsonder kiezen voor 'Home Alarm' of 'T2 Alarm'. Zou daar het probleem zitten?
Alle reacties Link kopieren
O wacht, ik lees nu de OP pas goed. Heb je misschien een alarm staan bij je tweede tijd? Het lijkt me stug, maar zoveel mogelijkheden heeft het horloge nou ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
TIMER SETTING

1. Press B to enter timer mode.

2. Press and hold D to enter setting mode; hour will begin flashing.

3. Press C to increase setting value.

4. Press B to enter next setting field.

5. Setting sequence is hour, minute, second.

6. Press D to exit setting mode.



A C



B D

Misschien?
Alle reacties Link kopieren
Ehm, ik bedenk me net inene iets.



Ik heb gisteren schoonneefje er weer mee laten spelen (dat ik het had, was een week of 2 eerder). En vanmorgen heb ik geen piep gehoord. Dus dat zou betekenen dat het door neefje weer in orde is gebracht.



Dat zou betekenen dat ik te snel dit topic heb geopend, iets wat me wel vaker overkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hummeltje_ schreef op 06 september 2010 @ 11:43:

Ehm, ik bedenk me net inene iets.



Ik heb gisteren schoonneefje er weer mee laten spelen (dat ik het had, was een week of 2 eerder). En vanmorgen heb ik geen piep gehoord. Dus dat zou betekenen dat het door neefje weer in orde is gebracht.



Dat zou betekenen dat ik te snel dit topic heb geopend, iets wat me wel vaker overkomt.







Als ie nou weer langs komt, geef hem dan niet je horloge maar vraag wel ff hoe die het geflikt heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hij is 3 jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven