afschuwelijke bruiloften en andere partijen

24-11-2006 15:46 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand schreef op topic nummer 457 "hoeveel geef je op een bruiloft " dat sommige feesten zó erg zijn dat ze eigenlijk jou hadden moeten betalen om te komen ( okee , redelijk vrije interpretatie )

Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....

Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze bruidspaar ooit .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Begrafenissen: big business.

In de haast "De uitvaart is al over een week" en vol emotie "Ik wil het beste en het mooiste voor mijn Willum", nemen mensen irrationele (en dure) beslissingen. Bijvoorbeeld een massief houten grafkist. Terwijl fineer goedkoper is en er ongeveer hetzelfde uitziet. En enorme bloemstukken, ook een kostenpost.
Odense2 schreef:
23-11-2019 22:33
Begrafenissen: big business.

In de haast "De uitvaart is al over een week" en vol emotie "Ik wil het beste en het mooiste voor mijn Willum", nemen mensen irrationele (en dure) beslissingen. Bijvoorbeeld een massief houten grafkist. Terwijl fineer goedkoper is en er ongeveer hetzelfde uitziet. En enorme bloemstukken, ook een kostenpost.
Ik snap al nooit dat dat grafkisten-boek bovenkomt als iemand toch gecremeerd wordt.

Die kist gaat toch de oven in. Doe dan maar de goedkoopste 6 planken die er zijn.
Marnamai schreef:
23-11-2019 22:35
Ik snap al nooit dat dat grafkisten-boek bovenkomt als iemand toch gecremeerd wordt.

Die kist gaat toch de oven in. Doe dan maar de goedkoopste 6 planken die er zijn.
Dat zou ik zelf ook zeggen.
Spaanplaat met fineer. Eenvoudig en voordelig.
Odense2 schreef:
23-11-2019 22:40
Dat zou ik zelf ook zeggen.
Spaanplaat met fineer. Eenvoudig en voordelig.
Ik heb tegen mijn kinderen gezegd dat ik een kartonnen doos ook prima vind, of alleen doeken. Ik vind het zo’n onzin om daar veel aan uit te geven. Dat kunnen ze beter in hapjes en drankjes steken, of ervan op vakantie gaan.
MinkeDeWit schreef:
23-11-2019 22:53
Ik heb tegen mijn kinderen gezegd dat ik een kartonnen doos ook prima vind, of alleen doeken. Ik vind het zo’n onzin om daar veel aan uit te geven. Dat kunnen ze beter in hapjes en drankjes steken, of ervan op vakantie gaan.
Ik heb hier dan weer verteld dat ze die hele koffie-tafel mogen skippen.

Ze doen maar een groot tuinfeest (of een feest in ons salon) met cava en dan liefst niet met gouden koekjes van een uitvaart-bedrijf.


Als mensen zich al moeten verplaatsen naar iemand's privé-woning voor koffie / drank valt sowieso de helft van de mensen al af :-).


En ik heb niks met die verplichte koffie en het verplichte broodje ham of broodje kaas.
Als ik dan toch dood ben mogen de mensen best mijn leven vieren met bubbelwater.
Alle reacties Link kopieren
Hier staan ook bizarre dingen tussen: De gekste dingen die jullie ooit meemaakten op een bruiloft - The best of social media

https://www.thebestsocial.media/nl/dit- ... -bruiloft/

Met op Twitter nog deze reacties onder de link:

Getrouwd op vrijdag de 13e. Taart kwam niet. Telefoon werd niet opgenomen. Goed opgelost door locatie met heerlijk gebak. Volgende dag bellen: "Oh, was dat gisteren?"
Ja, hoeveel vrijdag de 13-en zijn er in maart? Hadden een week eerder nog contact gehad...

Ooit ‘n uitnodiging voor ‘n bruiloft gehad met brief erbij met instructies! Niets mocht rood zijn! Je kleding niet ! ‘t Pakpapier/envelop niet! En ‘t a4-tje met je favorieten recept voor ‘t kookboek mocht ook geen rood bevatten! De bruid hield niet van rood!
We zijn niet gegaan!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic heeft al meer dan 3000 berichten. Zou iemand een nieuw deel kunnen openen? Graag ontvangen wij via een stafmelding wanneer dit gedaan is zodat het oude topic gesloten kan worden.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven