afschuwelijke bruiloften en andere partijen
vrijdag 24 november 2006 om 15:46
Iemand schreef op topic nummer 457 "hoeveel geef je op een bruiloft " dat sommige feesten zó erg zijn dat ze eigenlijk jou hadden moeten betalen om te komen ( okee , redelijk vrije interpretatie )
Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....
Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze bruidspaar ooit .......
Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....
Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze bruidspaar ooit .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 16 augustus 2019 om 13:29
Dat vind ik ook.
Maar een vader-dochterdans is gelukkig niet verplicht. Ik wilde het ook niet, zo ouderwets
Dus het was openingsdans en daarna iedereen de dansvloer op en let the party begin!! Op de keuze voor onze DJ (toch een flinke hap uit ons budget) kijken we wel heeeeeel positief terug! Hij heeft het dak eraf geblazen!
vrijdag 16 augustus 2019 om 13:34
doe_es-lief schreef: ↑14-08-2019 13:01Sabeltand, wij die noemden die uitgave ook naar haar (dus *insert name*, de briesende bruid. Man heeft jaren later nog een keer gezegd dat hij die eigenlijk mooi ingepakt aan haar kado wilde doen. Gelukkig waren we elkaar toen al uit het oog verloren![]()

En gelukkig hebben jullie het letterlijk en figuurlijk overleefd, zo’n ongeluk op weg ernaartoe
bonnieux wijzigde dit bericht op 16-08-2019 22:01
0.74% gewijzigd
vrijdag 16 augustus 2019 om 13:36
Zo is het inderdaad, maar een leuk feestje creëert wel mooie herinneringen voor laterKiiroitori schreef: ↑14-08-2019 13:43Dit bevestigt wel mijn motto waarmee ik bridezilla's probeer terug op aarde te landen: "niet je bruiloft is belangrijk, maar je huwelijk".
vrijdag 16 augustus 2019 om 13:38
AnAppleADay schreef: ↑16-08-2019 12:59Ze schrijft daarna ook hele stukken in het Duits plus nog een screenshot van berichtje in het Duits.
Ah, okay.
(blij dat ik erbij had vermeld alleen de OP te hebben gelezen

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
vrijdag 16 augustus 2019 om 13:47
Volgens mij was het om beide redenen. Dus én dat ze heel lang van te voren volgeboekt zaten en dat ze het dan na haar promotie kon plannen, maar wat een verhaal zeg!! Schandalig van dat zusje en haar ouders. Ik zou het huwelijk juist uitstellen tot ná de bevalling, zeker als pre-eclampsie een dingetje is...Pinda-Kaas schreef: ↑16-08-2019 12:18juist door dit topic geloof ik dat dit soort mensen/families bestaan haha
ik had het zo begrepen dat die 3 jaar vooruit plannen te maken had met dat zij eerst haar phd nog ging halen, niet dat die locatie voor 3 jaar volgeboekt zat
vrijdag 16 augustus 2019 om 20:07
Het verhaal heeft zelfs het nieuws gehaald: https://www.foxnews.com/lifestyle/siste ... egnant.amp
Ik vind hier dingen van.

vrijdag 16 augustus 2019 om 22:54
Pfft die bridezilla's... je hebt ze erbij... ik was op een bruiloft waar de bruid (zelf! vlak voor de ceremonie) in een soort paniek andere kaarsjes aan het neerzetten was. Want ze waren niet goed.
En tijdens het feest ging het bruidspaar de verzoeknummers steeds checken. Sommige dingen kregen een veto. Daar wil je toch niet mee bezig zijn op je feest...!
En tijdens het feest ging het bruidspaar de verzoeknummers steeds checken. Sommige dingen kregen een veto. Daar wil je toch niet mee bezig zijn op je feest...!

vrijdag 16 augustus 2019 om 23:48
Heeft je broer zelf geen ballen genoeg om dat te regelen? Wat absurd dit.

zaterdag 17 augustus 2019 om 19:59
Zwangere zus uit het verhaal op de vorige pagina heeft inmiddels het topic op Reddit gevonden. De bruid heeft contact gehad met de weddingplanner en er is nog een verhaal van een door zus verpest afstudeerfeest. Lees het in de update: https://www.reddit.com/r/entitledparent ... 3f_sister/
Ik vind hier dingen van.
zaterdag 17 augustus 2019 om 21:12
het zal je zus/familie maar wezenSabeltandcavia schreef: ↑17-08-2019 19:59Zwangere zus uit het verhaal op de vorige pagina heeft inmiddels het topic op Reddit gevonden. De bruid heeft contact gehad met de weddingplanner en er is nog een verhaal van een door zus verpest afstudeerfeest. Lees het in de update: https://www.reddit.com/r/entitledparent ... 3f_sister/

De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 17 augustus 2019 om 21:30
Oh dat doet me denken aan een huwelijk waar wij waren, waar de bruid de legendarische woorden zei: ‘ik kan eigenlijk helemaal niet genieten’. Die was zich ook over van alles en nog wat aan het opwinden.COtweepuntnul schreef: ↑16-08-2019 22:54Pfft die bridezilla's... je hebt ze erbij... ik was op een bruiloft waar de bruid (zelf! vlak voor de ceremonie) in een soort paniek andere kaarsjes aan het neerzetten was. Want ze waren niet goed.
Het was in alle opzichten een huwelijk dat de etiquette volgde. Bruidegom in jacquet, bruid in de juiste jurk, door papa weggegeven, dé BABS in hét raadhuis, gepaste sluier in de kerk, overal bloemen en linten in themakleur, receptie en feest op zeer gewilde locaties. Dus in theorie zou het ‘geweldig’ moeten wezen, maar in de praktijk werd er noch door bruidspaar noch door de gasten echt genoten. Alles was zo ontzettend dichtgetimmerd qua dresscode, programma etc dat het daardoor heel stijf en opgedirkt bleek. Er was wel voldoende te eten en te drinken, maar een feestelijke bedoening wilde het gewoon niet worden. Heel jammer.
zaterdag 17 augustus 2019 om 22:33
Dat verhaal is zo ontzettend bizar! De wijze waarop dat zusje die promotie verstoorde met het slopen van de taart en het opeten van die snoepwormpjes.Sabeltandcavia schreef: ↑17-08-2019 19:59Zwangere zus uit het verhaal op de vorige pagina heeft inmiddels het topic op Reddit gevonden. De bruid heeft contact gehad met de weddingplanner en er is nog een verhaal van een door zus verpest afstudeerfeest. Lees het in de update: https://www.reddit.com/r/entitledparent ... 3f_sister/
Wat een zus...! Je wenst het je ergste vijand niet toe en vooral niet in combinatie met haar ouders die ALLES vergoeilijken wat kleine zus doet, echt wtf!!
Ik hoop dat het huwelijk van degene die het verhaal plaatste alsnog een fijne dag zal zijn, hoe verdrietig het ook is dat een deel van haar familie er niet meer bij zal zijn. Maar ja, dat zou ik in dit geval ook écht niet meer willen!!!
zondag 18 augustus 2019 om 14:04
Ik kan mij niet voorstellen dat dat hele verhaal waar is. Mocht het wel waar zijn dan heeft die zus een psychische aandoening.Bonnieux schreef: ↑17-08-2019 22:33Dat verhaal is zo ontzettend bizar! De wijze waarop dat zusje die promotie verstoorde met het slopen van de taart en het opeten van die snoepwormpjes.
Wat een zus...! Je wenst het je ergste vijand niet toe en vooral niet in combinatie met haar ouders die ALLES vergoeilijken wat kleine zus doet, echt wtf!!
Ik hoop dat het huwelijk van degene die het verhaal plaatste alsnog een fijne dag zal zijn, hoe verdrietig het ook is dat een deel van haar familie er niet meer bij zal zijn. Maar ja, dat zou ik in dit geval ook écht niet meer willen!!!
zondag 18 augustus 2019 om 15:34
Heb het vast al eens gepost, maar ik was jaren geleden eens op een bruiloft in Frankrijk. Bij de ceremonie op t gemeentehuis kwam er zo’n zakje langs waar je geld in moet doen. Iedereen daar braaf centjes in stoppen. Zal wel de gewoonte daar zijn. Na de ceremonie stonden de gasten nog te wachten om naar de volgende locatie te gaan. Zitten daar een aantal medewerkers aan n tafeltje voor ieders neus vol overgave het geld dat uit dat zakje kwam te tellen. Vond t toch enigszins gênant om dat te moeten aanschouwen.
De bruiloft was trouwens verder super geregeld.
De bruiloft was trouwens verder super geregeld.
Cum non tum age
maandag 19 augustus 2019 om 08:16
COtweepuntnul schreef: ↑16-08-2019 22:55Ik had dan weer geen tafelschikking op mijn bruiloft daar raken sommige mensen in de stress van, bleek...
Hadden wij laatst ook een keer, vond ik heel vervelend. Vooral omdat wij maar twee andere gasten kenden, we belandden wel aan een tafel met die twee. Maar ze zaten ca 8p bij ons vandaan. De mensen naast wie wij zaten gedroegen zich heel misplaatst arrogant, vooral de vrouw wilde niet met ons praten. Was gewoon niet netjes!!
Het gros van de gasten was ook van niet-Nederlandse oorsprong, dat is verder prima, maar het leek wel alsof wij gewoon werden buitengesloten, zo van wat doen jullie hier eigenlijk???
Na het eten zijn we snel vertrokken. De muziek was nl ook niet prettig, dus het dansen hebben we maar geskipt.
maandag 19 augustus 2019 om 10:46
Tja, als je dan naast die irritante oom zit, is het je eigen schuld. Met schikking kun je het bruidspaar de schuld geven.COtweepuntnul schreef: ↑16-08-2019 22:55Ik had dan weer geen tafelschikking op mijn bruiloft daar raken sommige mensen in de stress van, bleek...

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 19 augustus 2019 om 16:22
Even een tegenhangertje: (was er zelf niet bij, kennisje wel dus from hearsay)
Een bruiloft onlangs in een weiland, daar waar het bruidspaar een huis gaat bouwen dus op hun eigen kavel in een prachtige omgeving (Drenthe) maar er staat dus nog niks en ze vonden het wel leuk daar te trouwen.
Weersvooruitzichten waren prima, ze hadden wel 2 open tenten voor de zekerheid, intieme bruiloft met wat ik begreep 50 gasten en van de buren kregen ze stroom dus goed geregeld, er stond een camper met een toilet dus prima voor zo'n locatie met niks.
En toen ging het dus hozen, met bákken en heel veel harde wind en natuurlijk vlak voor de ceremonie dus paniek (in de tent, letterlijk)
Maar ze werden gered door de buurman (akkerbouwer), die stelde meteen zijn schuur ter beschikking (12 meter of zo verderop) en die heeft met zijn personeel en een aantal gasten in no time alle spullen snel naar die schuur gehaald en ipv tafels hadden ze strobalen dus een boel a la minuut geimproviseerd dus ze zijn getrouwd tussen trekkers en graanmaaimachines. Ik heb wat foto's gezien en echt, zo kun je het zelf niet verzinnen, echt zo gaaf.
Lijkt me zo tof, alles gaat fout en dan zo'n bruiloft
Een bruiloft onlangs in een weiland, daar waar het bruidspaar een huis gaat bouwen dus op hun eigen kavel in een prachtige omgeving (Drenthe) maar er staat dus nog niks en ze vonden het wel leuk daar te trouwen.
Weersvooruitzichten waren prima, ze hadden wel 2 open tenten voor de zekerheid, intieme bruiloft met wat ik begreep 50 gasten en van de buren kregen ze stroom dus goed geregeld, er stond een camper met een toilet dus prima voor zo'n locatie met niks.
En toen ging het dus hozen, met bákken en heel veel harde wind en natuurlijk vlak voor de ceremonie dus paniek (in de tent, letterlijk)
Maar ze werden gered door de buurman (akkerbouwer), die stelde meteen zijn schuur ter beschikking (12 meter of zo verderop) en die heeft met zijn personeel en een aantal gasten in no time alle spullen snel naar die schuur gehaald en ipv tafels hadden ze strobalen dus een boel a la minuut geimproviseerd dus ze zijn getrouwd tussen trekkers en graanmaaimachines. Ik heb wat foto's gezien en echt, zo kun je het zelf niet verzinnen, echt zo gaaf.
Lijkt me zo tof, alles gaat fout en dan zo'n bruiloft

maandag 19 augustus 2019 om 21:16
Ik kan mij daar best iets gaafs bij voorstellen. Ooit eens foto's gezien van een bruidspaar met oude stoommachines op de achtergrond, beetje stoom erbij...doe_es-lief schreef: ↑19-08-2019 16:22Even een tegenhangertje: (was er zelf niet bij, kennisje wel dus from hearsay)
Lijkt me zo tof, alles gaat fout en dan zo'n bruiloft![]()

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 27 augustus 2019 om 21:52
De bruid met horrorzus heeft een nieuwe update gegeven: https://www.reddit.com/r/entitledparent ... ing_me_to/
Ik vind hier dingen van.