AH superdeal treinkaartjes al uitverkocht?!

10-11-2025 11:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde gisteren treinkaartjes kopen bij de AH voordeelshop want nu hebben ze daar een superdeal voor maar de pagina doet het niet. Ik dacht eerst misschien maandag want dan gaat waarschijnlijk die folder in. Doet het nog steeds niet?
Zijn ze al uitverkocht of moet je ze in de winkel halen? Dat laatste zou raar zijn want het is een deal van de voordeel shop.
Je moet hier registreren en dan ontvang je een code en een link, lijkt prima te werken https://ns.ah.nl/
ik wilde ook vragen of je al een couponcode hebt.
Vervolgens kun je de couponcode hier inwisselen https://www.ns.nl/kaartjes/couponcode
Dat het gisteren niet werkte, klopt.

De couponcode voor het E-ticket Dagretour Daluren en de Enkele Reis Daluren (2de klas) met 30% korting, is te verkrijgen op www.ah.nl/ns gedurende de periode 10 november tot en met 7 december
2025.

Tot wanneer kan ik de couponcode verzilveren?
De couponcode is te verzilveren van 10 november 2025 t/m 1 maart 2026.
Nu werkt de pagina wel. Heb nu ook een couponcode. Ik ga nog even kijken hoeveel goedkoper het is want de NS zelf bied ook een korting op bepaalde tijdstippen.
Hadalabo schreef:
10-11-2025 12:03
Nu werkt de pagina wel. Heb nu ook een couponcode. Ik ga nog even kijken hoeveel goedkoper het is want de NS zelf bied ook een korting op bepaalde tijdstippen.
NS Flex biedt 40% in de daluren. Kost wel 5,95 per maand maar dat heb je er vrij snel uit
Daarnaast mag je er ook nog 3 personen op meenemen
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Kiiroitori schreef:
10-11-2025 12:15
NS Flex biedt 40% in de daluren. Kost wel 5,95 per maand maar dat heb je er vrij snel uit
Daarnaast mag je er ook nog 3 personen op meenemen

Er is nu ook NS Prijs Tijd Deal. Dat is een dalurenkaartje zonder abonnement en zonder maandelijkse kosten. Je moet dan wel een aantal dagen vooraf boeken.
Hadalabo schreef:
Wilde net zeggen: kijk ook naar de prijsdeals in de daluren. Of naar Flex, dan heb je 40% korting. Beiden afhankelijk van traject en eventuele frequentie.
Hadalabo schreef:
Wilde net zeggen: kijk ook naar de prijsdeals in de daluren. Of naar Flex, dan heb je 40% korting. Beiden afhankelijk van traject en eventuele frequentie.
Ik heb inderdaad naar NS Flex gekeken maar volgens mij haal ik er dat net niet uit er vanuitgaande dat ik volgende week wellicht ook nog een keer met de trein moet maar voor de rest niks op de planning heb. Weet iemand of je bij die dag retour ook nog een reistijd op moet geven?

Ik wil naar Glow in Eindhoven en van te voren ook nog even wat winkels bezoeken en ook nog een hapje te eten ergens voor ik aan de route begin. Maar geen idee hoe lang ik over de route ga doen dus een reistijd opgeven is voor de terugreis niet handig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven