Behaardheid bij vrouwen

11-02-2018 21:03 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe denken jullie over lichaamshaar als ik vragen mag ?
Benen armen etc ?


De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander.

Het doet me gewoon pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.

Het is een onderwerp dat me heel veel doet.

Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening/kijk erop delen.

Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeëren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
In mijn ogen is het persoonlijk een vorm van schoonheid.

Eenieder is anders en uniek en dat is goed en mooi. Bewustzijn creeëren en positiviteit delen is alles wat ik probeer te bereiken.

Sorry voor de lap tekst

Ik vind het gewoon zo apart dat het tegenwoordig bij 1 stoppel al als vies word gezien. Het is echt iets van de jongere generaties volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
:HA:
ik geef mn bek ook maar een douw
dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn

Hoe doe je dat?
(En ik wens je hier veel succes)
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 21:06
12.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me een stuk beter als ik mijn benen enzo geschoren heb.
Media boeit me niet.
Als een vrouw ervoor kiest om alles te laten staan is dat mij echt een rotzorg.
Ik kan daar niet van wakker liggen.
Ieder z'n eigen..
Ik las "bejaardheid" bij vrouwen. Heb je dat ook specifiek aan armen en benen?
Dymphnatam schreef:
11-02-2018 21:08
Ik las "bejaardheid" bij vrouwen. Heb je dat ook specifiek aan armen en benen?
:rofl: was ik toch niet de enige
Heteroseksuele vrouwen concurreren met elkaar om de gunst van mannen. Dat doen ze zelf. Al millennia lang. (hoe het zit met scheren/niet scheren bij lesbische vrouwen weet ik niet).

Wees blij dat je een vrouw bent. Met een paar relatief goedkope kunstgrepen kun je jezelf van een 6 naar een 7 opwaarderen en meedoen in plaats van naast de kantlijn te moeten blijven staan.
anoniem_359747 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 21:19
Reden: Politiek correct
13.85% gewijzigd
Amant schreef:
11-02-2018 21:10
Vrouwen concurreren met elkaar om de gunst van mannen. Dat doen ze zelf. Al millennia lang.

Wees blij dat je een vrouw bent. Met een paar relatief goedkope kunstgrepen kun je jezelf van een 6 naar een 7 opwaarderen en meedoen in plaats van naast de kantlijn te moeten blijven staan.

Echt, ik ga jouw staffen, weet je!
Dymphnatam schreef:
11-02-2018 21:11
Echt, ik ga jouw staffen, weet je!
Welke huisregel overtreed ik precies met mijn post?
Heb jij zelf veel lichaamshaar ?
Vind ik namelijk nogal makkelijk praten als je zelf niet weet wat het is.

Ik ben gezegend met bv flinke donkere haargroei en hell no dat ik het lekker laat staan hoe mooi jij het ook vindt.
Amant schreef:
11-02-2018 21:12
Welke huisregel overtreed ik precies met mijn post?

Je post is niet genderneutraal, en houdt exclusie van een lesbische minderheid in
Dymphnatam schreef:
11-02-2018 21:15
Je post is niet genderneutraal, en houdt exclusie van een lesbische minderheid in
Pfffff... een beetje relaxed forummen is er niet meer bij tegenwoordig.

Ik pas het wel aan.
Gut, was het weer tijd voor een lichaamshaar-overtuiger?
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen doen alles waarvan ze denken dat het in is. En nagenoeg alles wordt gedicteerd door de seksindustrie.
Kutscheren, sterretje bleken, schaamlippen knippen. En je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben er een excuus voor.
Lekker fris, last met fietsen en meer van die onzin.
Amant schreef:
11-02-2018 21:10
Vrouwen concurreren met elkaar om de gunst van mannen. Dat doen ze zelf. Al millennia lang.

Wees blij dat je een vrouw bent. Met een paar relatief goedkope kunstgrepen kun je jezelf van een 6 naar een 7 opwaarderen en meedoen in plaats van naast de kantlijn te moeten blijven staan.
Het wordt wel steeds duurder :(

Oh wacht gender neutraal, ja nou dan is er geen probleem, iedereen harig. Eindelijk!
Amant schreef:
11-02-2018 21:17
Pfffff... een beetje relaxed forummen is er niet meer bij tegenwoordig.

Ik pas het wel aan.

Nee, nu hoeft het niet meer. Laat maar...

*zucht*
strikjemetstippels schreef:
11-02-2018 21:19
Het wordt wel steeds duurder :(

Oh wacht gender neutraal, ja nou dan is er geen probleem, iedereen harig. Eindelijk!
Niet iedereen is zo harig van zichzelf. En daar begint het gedonder.
En waarom zou een 6-jes vrouw eigenlijk aan de kant moeten blijven staan en niet mee mogen doen?
Dymphnatam schreef:
11-02-2018 21:22
En waarom zou een 6-jes vrouw eigenlijk aan de kant moeten blijven staan en niet mee mogen doen?
Wie zegt dat ze niet mee mogen doen? Ik had het over hun concurrentiepositie.

Ik durf best te stellen dat de meeste mannen liever een gladde vrouw hebben dan een harige vrouw. Vrouwen weten dat ook, ergo het bestaan van de ontharingsindustrie.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat lief. Maar niemand zal van mening veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
11-02-2018 21:25
Wie zegt dat ze niet mee mogen doen? Ik had het over hun concurrentiepositie.

Ik durf best te stellen dat de meeste mannen liever een gladde vrouw hebben dan een harige vrouw. Vrouwen weten dat ook, ergo het bestaan van de ontharingsindustrie.
Maar dat is iedereen aangepraat. Net zoals de gladde kut. Lekker fris. Harsen tot je er bij neer valt. Of erger, laseren. En nu keert het schaamhaar langzaam terug. Daar zit je dan met je kut waar nooit geen haar meer op wil groeien.
Amant schreef:
11-02-2018 21:21
Niet iedereen is zo harig van zichzelf. En daar begint het gedonder.
Ja, precies. Overigens stond mijn moeder al met een scheermes klaar lang voor dat ik aan mannen dacht :P
strikjemetstippels schreef:
11-02-2018 21:34
Ja, precies. Overigens stond mijn moeder al met een scheermes klaar lang voor dat ik aan mannen dacht :P

Ik vind dit een enge post. Ik ben een beelddenker.
willem1959 schreef:
11-02-2018 21:33
Maar dat is iedereen aangepraat. Net zoals de gladde kut. Lekker fris. Harsen tot je er bij neer valt. Of erger, laseren. En nu keert het schaamhaar langzaam terug. Daar zit je dan met je kut waar nooit geen haar meer op wil groeien.
Met gevaar je van je eetlust af te brengen, of je beflust: er is kuthaar en kuthaar dat zich verder strekt dan wat je logischerwijs het kutgebied zou noemen.

Dat laatste hebben vrouwen eh zo als ik.
willem1959 schreef:
11-02-2018 21:33
Maar dat is iedereen aangepraat. Net zoals de gladde kut. Lekker fris. Harsen tot je er bij neer valt. Of erger, laseren. En nu keert het schaamhaar langzaam terug. Daar zit je dan met je kut waar nooit geen haar meer op wil groeien.
Mwoah. Ik associeer geschoren niet met fris hoor. Ik vind het vaak gewoon mooier. Niet altijd trouwens; niet elke kut ziet er zonder haar beter uit dan met haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven