Blazers toyota aygo werken soms wel soms niet

18-02-2020 10:13 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een toyota aygo uit 2012. Als ik mijn auto start werken de blazers van mijn auto soms wel en soms niet.
Als ze het niet doen, blazen ze super zacht. Je voelt wel dat er een klein beetje warme lucht uitkomt maar de auto wordt niet verwarmd.
Vaak als ik getankt heb doen ze het ook niet. Ik vind het zo raar dat ze het soms wel en soms niet doen. Dit wisselt echt bijna elke dag.

Weet iemand waar dit aan ligt?
Wat zijn de kosten om dit te maken?
Kan ik dit zelf?

Hoor het graag, alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hier deden de blazers het minder goed omdat er allemaal bladeren onder de motorkap zaten. Althans, dat was de verklaring van mijn man.

Maar gekke suggestie, rij eens langs een garage. Misschien is het zoiets eenvoudigs als hierboven, dan ben je zo klaar en als er meer aan de hand is, kunnen zij je dat zo vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens of er een forum is van de Aygo, wellicht dat ze je daar kunnen adviseren. Of plaats je vraag op problemcar.nl.
Rij gewoon langs de garage. Dan hoor je het vanzelf. Ook wat het gaat kosten. Lijkt me vooral in de winter wel handig om werkende blowers te hebben ivm ruiten die dicht zitten. Werd laatst bijna van mijn fiets gereden door iemand die niet kon wachten tot z’n ruiten schoon waren en bijna links tegen de stoeprand reed waar ik dus fietste. Niet heel praktisch ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven