Bredere wandelschoen dames waterdicht/waterafstotend

25-01-2021 12:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
En geen hoge schoen.
Waar kan ik die kopen?
Bever
Alle reacties Link kopieren
Bij een goede outdoorzaak, als de winkels weer open zijn.
Bever, Kathmandu, etc.
ANWB?
Alle reacties Link kopieren
Bij bever hebben ze adidas bergschoenen. Ik neem dan de heren variant.
Alle reacties Link kopieren
Meindls vallen in naar mijn ervaring vrij wijd. Ik heb de Vakuum maar die is hoog (door dat vacuümsysteem merk je dat wel aanzienlijk minder) . Ik weet niet waarom je een brede schoen zoekt maar ik zie net bij Bever dat je daar zelfs op Hallux Valgus kunt selecteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik had in het verleden Meindl, maar ik zweer nu bij Hanwag.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. Heb van Anwb en altijd pleisters op de hiel nodig en nog zitten ze voor geen meter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook vrij brede voeten (en een hoge wreef) en loop superfijn op Meindl, maar zijn wel hoge schoenen.
Ik ben destijds echt supergoed geholpen bij Bever Woman op de Overtoom in Amsterdam
Ik heb blijkbaar zulke brede voeten dat ik alleen in Meindl's pas en anders naar een speciaalzaak moet... ik vind het zelf nogal meevallen. Maar ik heb nu iig hele fijne Meindls. Ik kon wel precies alleen kiezen tussen lomp en bruin en lomp en lichtbruin. En beide modellen super duur (230 euro).

Gekocht bij Spac Sport. Als je ze nog niet meteen nodig hebt, zou ik echt even wachten tot ze weer opengaan, de winkels.
Alle reacties Link kopieren
Mudsweattrails store in Zoetermeer.
Alle reacties Link kopieren
Unisex schoenen passen vaak beter voor een bredere voet.
Bever heeft/had die.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Meindl! En dan de comfort fit serie. Ik heb net een extra paar gekocht, Niet goedkoop, maar lopen erg fijn.
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
Op https://www.bredewandelschoenen.nl/ staat een overzicht van brede wandelschoenen.
Alle reacties Link kopieren
ANWB of Decathlon, en dan de heren collectie.
Belle73 schreef:
25-01-2021 12:59
Ik had in het verleden Meindl, maar ik zweer nu bij Hanwag.
Ik zweer ook al een tijdje bij Hanwag :)
Even wat algemeenheden die ik heb gehoord: Hanwag's schijnen wat breder bij de voorvoet en wat smaller bij de hiel te zijn, Meindl breder en Lowa gemiddeld wat smaller te zijn. Maar ga vooral goed passen want soepele A-wandelschoenen moeten eigenlijk altijd direct goed zitten!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips.
Ga eerst even op Bever kijken.
Schoenen zijn nu in opruiming.
Alle reacties Link kopieren
wolkewitje schreef:
25-01-2021 14:34
Op https://www.bredewandelschoenen.nl/ staat een overzicht van brede wandelschoenen.
Die verkopen niet online :'(
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
25-01-2021 19:41
Die verkopen niet online :'(
Schoenen koop je niet online. Zeker als je lastige voeten of specifieke wensen hebt.
stippensokken schreef:
26-01-2021 10:57
Schoenen koop je niet online. Zeker als je lastige voeten of specifieke wensen hebt.
Wat was er ook alweer waardoor winkelen nu even lastig is? Oh ja, alles is dicht vanwege een wereldwijde pandemie.

Dan maar 3 paren bestellen en er 2 terugsturen.
Alle reacties Link kopieren
Meindl Nijmegen is de breedste uit de A collectie Meindl die Bever online heeft staan. De palermo is wat smaller, maar wel een hele lekkere stevige schoen. Bogota ook lekker breed, maar wel gevoerd met leer. Uiterst comfortabel, maar nooit 100% waterdicht.
De Gritstone van Hanwag zou ook een optie zijn, die is binnen Hanwag wel de breedste die Bever online aanbiedt.
Lowa zou ik overslaan, die is overal het algemeen het smalst van de drie duitse schoenenreuzen.

En anders idd de Vacuum van Meindl. Uiterst comfortabel schoentje, maar inderdaad wel een hoog model. Zou hem zeker meebestellen.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
26-01-2021 10:59
Wat was er ook alweer waardoor winkelen nu even lastig is? Oh ja, alles is dicht vanwege een wereldwijde pandemie.

Dan maar 3 paren bestellen en er 2 terugsturen.
Of een beetje geduld oefenen tot de boel weer open is.
Of je oude schoenen ter reparatie aanbieden bij de schoenmaker.

(En ja, uiteraard kunnen er dringend nieuwe schoenen nodig zijn, maar niet elke behoefte/honger naar iets nieuws hoeft direct gestild te worden.)
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
25-01-2021 19:41
Die verkopen niet online :'(
Nee, maar dan kun je wel zien welke schoenen je online zou kunnen bestellen om te passen.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
26-01-2021 11:10
Of een beetje geduld oefenen tot de boel weer open is.
Of je oude schoenen ter reparatie aanbieden bij de schoenmaker.

(En ja, uiteraard kunnen er dringend nieuwe schoenen nodig zijn, maar niet elke behoefte/honger naar iets nieuws hoeft direct gestild te worden.)
Wandelschoenen kun je letterlijk kapot lopen. Dus niet op een manier dat ze nog te repareren zijn. Als je door de vering heen bent gelopen zijn ze op en zijn het alleen nog lompe zware blokken aan je been. Bij een schoen uit het hogere segment ben je dan wel een paar duizend kilometer zoet hoor. Maar je voelt het echt meteen als het zover is maar je moet het wel even leren herkennen.
Alle reacties Link kopieren
Meindl is perfect voor Donaldduckpootjes (brede voorvoet, smalle hiel).

Ik zweer erbij, mijn man kan er niets mee. Hij zweert bij Lowa, daar kan ik niets mee.

Zoon heeft mijn voeten, dus ook Meindl. Hij heeft altijd lage schoenen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven