Bugtopic

19-03-2020 14:38 946 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Bij deze is er een nieuw Bugtopic. Zoals in de OP van het vorige Bugtopic ook al stond: ja, we begrijpen jullie verbazing ;-) Het is helaas het geval dat er niet veel tijd en ruimte is om bugs op te lossen. Natuurlijk blijf ik hier wel altijd mijn best voor doen dus melden is zeker altijd wenselijk. Ook wanneer er plotseling iets niet werkt, is dit de plek om die issues te noemen zodat ik hier met spoed naar kan laten kijken. Ik check dit topic regelmatig, zal de bugs doornemen met IT en hier laten weten wat de status is.

Nog een aantal punten:

- Als je een bug meldt, geef dan ook even aan welk apparaat je gebruikt, welke browser en zo nodig een screenshot
- Als het om een individuele bug gaat, kun je het best mailen naar communitymanager@viva.nl
- Offtopic berichten worden verwijderd.

Deze bugs wordt aan gewerkt/staan nog open bij IT:

- linkjes graag een ander kleur en openen in een nieuw tabblad/scherm links zijn nu in een andere kleur, wordt nog gefikst dat ze ook in nieuw tabblad openen

- je komt niet meer bij de laatstgelezen posting

- Op tablet wordt de Lees Ook-balk over de berichten heen geplaatst, waardoor reageren niet kan of er niet naar een volgende pagina kan worden doorgeklikt.

- Als je een topic aanmaakt via de link rechtsboven, dan valt de Lees Ook volledig over de rechterkant van het tekstveld en de button om het topic te plaatsen.

- De Toon Meer-knop is vaak niet zichtbaar op ipad waardoor je topics dus niet volledig kunt lezen.

- in Firefox kun je geen topics uit Gereageerd verwijderen

- als de volgorde van de postings wordt veranderd naar nieuwste posting eerst, kom je op een willekeurige plek uit in het topic

- Je krijgt geen melding (roze bolletje) wanneer je een nieuw privébericht hebt ontvangen. Ook wil je hier een melding van krijgen per mail

- je kunt privéberichten niet helemaal verwijderen uit je postvak in en postvak uit

- inbox is onoverzichtelijk

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren Quote
C⨀urage schreef:
04-04-2021 21:33
Alleen de laatste pagina, bij mij.
Maarja, die is natuurlijk net het belangrijkste op dit moment.

enige dat we kunnen doen is een nieuw topic openen, maar ik schreef er daar te weinig voor vind ik.
Ik heb een nieuwe aangemaakt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
C⨀urage schreef:
04-04-2021 21:33
Alleen de laatste pagina, bij mij.
Maarja, die is natuurlijk net het belangrijkste op dit moment.

enige dat we kunnen doen is een nieuw topic openen, maar ik schreef er daar te weinig voor vind ik.
Ik denk dat het komt omdat ik op die pagina voor het eerst heb gepost, dus daar wil ie steeds naartoe als ik het topic open..
Alle reacties Link kopieren Quote
C⨀urage schreef:
04-04-2021 21:33
Alleen de laatste pagina, bij mij.
Maarja, die is natuurlijk net het belangrijkste op dit moment.

enige dat we kunnen doen is een nieuw topic openen, maar ik schreef er daar te weinig voor vind ik.
Je krijgt het in een nieuw topic ook weer hoor. Een corrupte advertentie die onze geweldige IT geïmplementeerd heeft tijdens de laatste update verkloot de boel. Maar ja, complex moeilijk moeilijk enzo.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
CommunityManagerViva schreef:
03-04-2021 18:13
Forummers!
Deze bug is heel vervelend en lijkt zich uit te breiden.
Het is net corona.
Alle reacties Link kopieren Quote
AeonOfWinter schreef:
04-04-2021 21:40
Je krijgt het in een nieuw topic ook weer hoor. Een corrupte advertentie die onze geweldige IT geïmplementeerd heeft tijdens de laatste update verkloot de boel. Maar ja, complex moeilijk moeilijk enzo.

Ja, ik weet dat ze hebben lopen kloten. Hopelijk halen ze die advertentie er snel uit. Ik hoop althans dat het aan één specifieke advertentie ligt...
Misschien kan de IT-persoon hier iets mee:

https://www.transip.nl/knowledgebase/ar ... ver-error/
Hoe staat het met het oplossen van die bug? Heb steeds meer pagina's die het niet doen, ook als ze even daarvoor het nog wel deden.
Ik krijg ook steeds vaker een wit scherm.
Alle reacties Link kopieren Quote
geld-recht/hoe-geld-genereren-met-erfen ... s/476012/6

Ook weer een witte laatste pagina.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
IT, wat gaat hier mis?:

kinderen/moeders/list_messages/476189/2?start=50
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn avatar is opeens heel erg langgerekt.. Nogal storend. Kunnen jullie dit fixen?
Goh, krijgt de CM ook een wit scherm als ze dit topic opent?
Een leuk bug is dat Lees ook leeg blijft!

Moet ik hier mss niet neer zetten
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Masatu, even je ava opnieuw laden, dan is het weer normaal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is het al bekend dat iemand onder de negeerknop zetten ook niet meer werkt?

Ik kreeg deze melding:

Error 503 Backend fetch failed
Backend fetch failed

Guru Meditation:
XID: 460748
Alle reacties Link kopieren Quote
Nouschi schreef:
08-04-2021 19:45
@ Masatu, even je ava opnieuw laden, dan is het weer normaal.
Oke, dat werkt ook. Wel raar dat dit kan gebeuren. Ik zie best wat mensen op het forum met dit probleem.
Ik had al eerder gemeld en die zelf gevonden oplossing dus ook..

Maar ja die staat nu ergens op een witte pagina. In dit bugtopic. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Voor degenen die nog last hebben van het issue omtrent de langgerekte avatars: ik kan zo 1,2,3, niet vinden wat het probleem is. Willen jullie (als je dat nog niet hebt geprobeerd je avatar opnieuw uploaden? Mocht deze dan nog steeds langgerekt zijn, hoor ik het graag en kan ik verder kijken waardoor dit gebeurt.

Excuses in ieder geval voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Vanavond steeds bad gateways en zeer traag (6)
Alle reacties Link kopieren Quote
gizzmo-returns schreef:
15-04-2021 22:33
Vanavond steeds bad gateways en zeer traag (6)
Ja heeeeeel traag. bad gateway heb ik dan weer (nog) niet...
Alle reacties Link kopieren Quote
Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed

Guru Meditation:

XID: 85655563

Varnish cache server
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
16-04-2021 22:38
Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed

Guru Meditation:

XID: 85655563

Varnish cache server
Jep, tweede avond op rij
yasmijn schreef:
16-04-2021 22:38
Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed

Guru Meditation:

XID: 85655563

Varnish cache server
Deze! Ik kreeg deze de hele dag.
En tergend traag
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde een pb gaan lezen en kreeg toen deze melding:

INFORMATIE:
The controller must return a response (null given). Did you forget to add a return statement somewhere in your controller?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven