Bugtopic

19-03-2020 14:38 923 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Bij deze is er een nieuw Bugtopic. Zoals in de OP van het vorige Bugtopic ook al stond: ja, we begrijpen jullie verbazing ;-) Het is helaas het geval dat er niet veel tijd en ruimte is om bugs op te lossen. Natuurlijk blijf ik hier wel altijd mijn best voor doen dus melden is zeker altijd wenselijk. Ook wanneer er plotseling iets niet werkt, is dit de plek om die issues te noemen zodat ik hier met spoed naar kan laten kijken. Ik check dit topic regelmatig, zal de bugs doornemen met IT en hier laten weten wat de status is.

Nog een aantal punten:

- Als je een bug meldt, geef dan ook even aan welk apparaat je gebruikt, welke browser en zo nodig een screenshot
- Als het om een individuele bug gaat, kun je het best mailen naar communitymanager@viva.nl
- Offtopic berichten worden verwijderd.

Deze bugs wordt aan gewerkt/staan nog open bij IT:

- linkjes graag een ander kleur en openen in een nieuw tabblad/scherm links zijn nu in een andere kleur, wordt nog gefikst dat ze ook in nieuw tabblad openen

- je komt niet meer bij de laatstgelezen posting

- Op tablet wordt de Lees Ook-balk over de berichten heen geplaatst, waardoor reageren niet kan of er niet naar een volgende pagina kan worden doorgeklikt.

- Als je een topic aanmaakt via de link rechtsboven, dan valt de Lees Ook volledig over de rechterkant van het tekstveld en de button om het topic te plaatsen.

- De Toon Meer-knop is vaak niet zichtbaar op ipad waardoor je topics dus niet volledig kunt lezen.

- in Firefox kun je geen topics uit Gereageerd verwijderen

- als de volgorde van de postings wordt veranderd naar nieuwste posting eerst, kom je op een willekeurige plek uit in het topic

- Je krijgt geen melding (roze bolletje) wanneer je een nieuw privébericht hebt ontvangen. Ook wil je hier een melding van krijgen per mail

- je kunt privéberichten niet helemaal verwijderen uit je postvak in en postvak uit

- inbox is onoverzichtelijk

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren Quote
SombraOnline schreef:
20-03-2020 10:00
Selectieve reacties dit.
Ach ja. Same old same old. In het vorige topic werd ik ook al genegeerd. Ik meldde twee bugs, de CM vroeg om verdere uitleg dus ik een hele uitgebreide uitleg gegeven, nooit meer wat van gehoord. Ik moet er maar mee leren leven ;-D
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
CommunityManagerViva schreef:
20-03-2020 09:09
Beste Someonenew ,

Dit staat inderdaad ook hoog op mijn wensenlijstje. Ik blijf mijn best ervoor doen.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Fijn! :-D
Het forum is nog kapotter dan het al was.
Nu worden de nog niet gelezen topics niet meer donker aangegeven, bijna alles is grijs.
Dit probleem kwam voor het eerst naar voor bij mij vanaf jullie toch een advertentie weten op te dringen dwars door mijn 3 addblockers heen.
SombraOnline schreef:
19-03-2020 16:52
Ja, dat is (denk ik) een reclame van Viva zelf, die komt er gewoon doorheen. Als ik met de rechtermuisknop op die reclame klik, krijg ik de optie om hem met m'n adblocker te blokkeren.
Dankjewel!
SombraOnline schreef:
19-03-2020 16:57
Ik moet een blokje verschuiven en die laat meteen zien wat er wordt geblokkeerd... En dan kan ik accepteren wanneer het goed verborgen is. Dit is een nieuwe reclame die (vermoedelijk) Viva zelf erdoorheen duwt. Beetje jammer weer.
Dat ze graag reclames zichtbaar willen hebben, dat kan ik nog begrijpen.
Maar als ik in het vorige bugtopic kijk en zie hoeveel dingen er hier al heel lang niet goed werken, dan is het wel erg sneu dat ze wel alles in het werk stellen om de reclames toch zichtbaar te krijgen, maar nauwelijks tot niet bezig zijn met het oplossen van problemen. En dat is ook niet te verkopen naar de gebruikers. Jullie zoeken het maar uit, als wij maar inkomsten krijgen.

Adverteerders zijn voor viva nodig (en daar hebben ze veel gebruikers/forummers voor nodig, anders is het niet commercieel interessant). Dus logisch dat ze reclames willen tonen. Andersom hebben de adverteerders dus forummers/bezoekers nodig. Dat laatste lijkt ondergeschikt voor viva.

Ik ben actief (geweest) op meerdere fora, maar zoveel van dit soort knullige problemen in 1 forum, en dan blijkbaar ook nog zo lang, dat is voor mij uniek.
Krijg ik toch weer die phishing Ziggo pop up die ik eerder al gemeld heb. Is daar al iets tegen gedaan?!

Het gaat om deze pop up: https://community.ziggo.nl/abonnement-m ... hing-42357

Ik ga maar even een adblock zoeken voor mijn telefoon want geen zin in phishing en malware zooi tijdens het forummen.
Ik wil heel graag op het roze pijltje kunnen klikken in een quote om naar het oorspronkelijke bericht te gaan, maar dan wordt je doorgeleid naar de homepagina.
Alle reacties Link kopieren Quote
Letsgetlosttonight schreef:
26-03-2020 10:22
Ik wil heel graag op het roze pijltje kunnen klikken in een quote om naar het oorspronkelijke bericht te gaan, maar dan wordt je doorgeleid naar de homepagina.
Dat was volgens het vorige topic ''opgelost'':
''Opgeloste issues:

[knip]
  • je kunt niet via de quote op het originele bericht komen door op het pijltje te klikken opent het originele bericht in een nieuw tabblad''
Ja, echt opgelost.
¡Apagando las luces!
Ik krijg steeds een reclame onderin beeld voor Italiaanse films. Na wegklikken komen ze meteen weer terug. Heel vervelend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Boquiabierto schreef:
09-04-2020 13:19
Ik krijg steeds een reclame onderin beeld voor Italiaanse films. Na wegklikken komen ze meteen weer terug. Heel vervelend.
overig/kolere-viva-hou-op-met-sky/list_messages/460411
CommunityManagerViva schreef:
19-03-2020 16:23
Kunnen jullie mij wat meer informatie geven over deze bug? Ik zie dit denk ik zelf niet namelijk en/of weet niet helemaal waar ik dit moet zien.

Vakantie was geweldig! :cheer: En ik denk dat ik precies op tijd terug ben gekomen, er was toen nog niks aan de hand qua vluchten.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
En? Al wat met deze bug gedaan?
Alle reacties Link kopieren Quote
gizzmo-returns schreef:
10-04-2020 12:07
En? Al wat met deze bug gedaan?
Simpel antwoord: nee. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar er wordt vast heel hard aan gewerkt.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
SombraOnline schreef:
10-04-2020 13:02
Simpel antwoord: nee. ;-D
Ik dacht: ik gooi hem er nog maar even weer in :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
CM, ik heb in het Boer Zoekt Vrouw topic dat mijn berichten 2x worden geplaatst.
Ik gebruik Google Chrome en werk op een computer, dus niet een laptop.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
De topics op Coronapijler staan nog steeds grijs ipv zwart.
Wordt daar nog wat aan gedaan?
redbulletje schreef:
14-04-2020 15:49
De topics op Coronapijler staan nog steeds grijs ipv zwart.
Wordt daar nog wat aan gedaan?
Ik heb het soms zelfs bij niet coronatopics
Ab_Normaal schreef:
14-04-2020 16:06
Ik heb het soms zelfs bij niet coronatopics
Ik ook.
Nog een bug voor op de “gaan we niet doen lijst”
Maar loep me eens mods.
En dan vooral deze post..
:-D :-) :)
anoniem_396531 wijzigde dit bericht op 22-04-2020 20:12
68.22% gewijzigd
Oh, nu werkt het niet.
Anyway, als je iemand loept zie je de emootjes mega groot in beeld
EN FLIKKER DIE LEES OOK ER EENS UIT AAN DE ZIJKANT. IK BLIJFT DIE KUTBALK WEGKLIKKEN
Jij bedoelt dit formaat hè
Afbeelding
Dat komt omdat sommige de standaard smileys van hun telefoon gebruiken. In een reactieveld zijn ze gewoon normale grote, maar kijk je verder dan staan ze vol in beeld.
Niq schreef:
23-04-2020 08:30
Jij bedoelt dit formaat hè
Afbeelding
Ja 😠
Als ik wie dan ook loep krijg ik dit te zien:
Naam 26-04-2020 14:48
Topic: "" Pijler:
Bekijken
Naam 26-04-2020 14:48
Topic: "" Pijler:
Bekijken
Naam 26-04-2020 14:48
Topic: "" Pijler:
Bekijken
Naam 26-04-2020 14:48
Topic: "" Pijler:
Bekijken
Naam 26-04-2020 14:48
Topic: "" Pijler:
Bekijken
Naam 26-04-2020 14:48
Topic: "" Pijler:
Bekijken
Naam 26-04-2020 14:48
Topic: "" Pijler:
Bekijken
Naam 26-04-2020 14:48
Topic: "" Pijler:
Bekijken
Naam 26-04-2020 14:48
Topic: "" Pijler:

Waar ik nu Naam heb ingevuld staat normaal de naam van wie ik loep.
Dus allemaal lege berichten op een zelfde tijdstip.
Het gaat hoogstwaarschijnlijk om berichten uit de Corona-pijler.

Is dat bij iedereen zo?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven