Bugtopic

19-03-2020 14:38 941 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Bij deze is er een nieuw Bugtopic. Zoals in de OP van het vorige Bugtopic ook al stond: ja, we begrijpen jullie verbazing ;-) Het is helaas het geval dat er niet veel tijd en ruimte is om bugs op te lossen. Natuurlijk blijf ik hier wel altijd mijn best voor doen dus melden is zeker altijd wenselijk. Ook wanneer er plotseling iets niet werkt, is dit de plek om die issues te noemen zodat ik hier met spoed naar kan laten kijken. Ik check dit topic regelmatig, zal de bugs doornemen met IT en hier laten weten wat de status is.

Nog een aantal punten:

- Als je een bug meldt, geef dan ook even aan welk apparaat je gebruikt, welke browser en zo nodig een screenshot
- Als het om een individuele bug gaat, kun je het best mailen naar communitymanager@viva.nl
- Offtopic berichten worden verwijderd.

Deze bugs wordt aan gewerkt/staan nog open bij IT:

- linkjes graag een ander kleur en openen in een nieuw tabblad/scherm links zijn nu in een andere kleur, wordt nog gefikst dat ze ook in nieuw tabblad openen

- je komt niet meer bij de laatstgelezen posting

- Op tablet wordt de Lees Ook-balk over de berichten heen geplaatst, waardoor reageren niet kan of er niet naar een volgende pagina kan worden doorgeklikt.

- Als je een topic aanmaakt via de link rechtsboven, dan valt de Lees Ook volledig over de rechterkant van het tekstveld en de button om het topic te plaatsen.

- De Toon Meer-knop is vaak niet zichtbaar op ipad waardoor je topics dus niet volledig kunt lezen.

- in Firefox kun je geen topics uit Gereageerd verwijderen

- als de volgorde van de postings wordt veranderd naar nieuwste posting eerst, kom je op een willekeurige plek uit in het topic

- Je krijgt geen melding (roze bolletje) wanneer je een nieuw privébericht hebt ontvangen. Ook wil je hier een melding van krijgen per mail

- je kunt privéberichten niet helemaal verwijderen uit je postvak in en postvak uit

- inbox is onoverzichtelijk

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Ab_Normaal schreef:
07-05-2020 17:16
Hoe groot is de IT afdeling eigenlijk?
2 mannen in India die nu niet mogen werken ivm Corona.
Nemain• schreef:
07-05-2020 17:19
2 mannen in India die nu niet mogen werken ivm Corona.
Oh that sucks.
Misters, if you read this, can you please solve (not kill) the bugs hero (<— engels voor hiero) .
There are a lot of them !!
Hallo, kunnen jullie bij mij misschien nog een keer de Corona en Aktueelpijler blokkeren en dan weer deblokkeren. Misschien dat ik dan geen "" meer zie, maar gewoon de tekst als ik Ab, of wie dan ook, loep.
Niq schreef:
07-05-2020 19:07
Hallo, kunnen jullie bij mij misschien nog een keer de Corona en Aktueelpijler blokkeren en dan weer deblokkeren. Misschien dat ik dan geen "" meer zie, maar gewoon de tekst als ik Ab, of wie dan ook, loep.
“”
Vreemd, die staat er weer niet bij.
Ha nu wel. Moest een ogenblik geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niq schreef:
07-05-2020 19:07
Hallo, kunnen jullie bij mij misschien nog een keer de Corona en Aktueelpijler blokkeren en dan weer deblokkeren. Misschien dat ik dan geen "" meer zie, maar gewoon de tekst als ik Ab, of wie dan ook, loep.

Echt rot man, als je niet kan loepen.
Such fun!1
MarindaH schreef:
07-05-2020 19:15
Echt rot man, als je niet kan loepen.
Zeker in tijden als deze!
We're all in this together :heart:
.
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 23:05
98.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Even uitgeprobeerd, bij mij ook. Ik denk dat het bij IT wordt neergelegd en we dan over pak 'm beet 2 maanden een reactie hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cookielover schreef:
07-05-2020 20:04
Even uitgeprobeerd, bij mij ook. Ik denk dat het bij IT wordt neergelegd en we dan over pak 'm beet 2 maanden een reactie hebben.


Happypills geslikt? :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Cookielover schreef:
07-05-2020 20:04
Even uitgeprobeerd, bij mij ook. Ik denk dat het bij IT wordt neergelegd en we dan over pak 'm beet 2 maanden een reactie hebben.
Of 2 jaar.

Of 10 jaar.

Of gewoon nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
07-05-2020 20:18
Of 2 jaar.

Of 10 jaar.

Of gewoon nooit.
:hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
07-05-2020 20:18
Of 2 jaar.

Of 10 jaar.

Of gewoon nooit.
Het laatste
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Niq schreef:
07-05-2020 19:07
Hallo, kunnen jullie bij mij misschien nog een keer de Corona en Aktueelpijler blokkeren en dan weer deblokkeren. Misschien dat ik dan geen "" meer zie, maar gewoon de tekst als ik Ab, of wie dan ook, loep.
DIe “” is omdat je die pijlers geblokkeerd hebt.
Elgar schreef:
07-05-2020 19:53
Wanneer ik uitgelogd ben is de laatste post in Bantopic van 3 mei om 18.20 uur, ben ik ingelogd dan is laatste post van 7 mei 13.52 uur. Dit is mij al vaker opgevallen, dit verschil. Hoe kan dit?
Bug, al maaaaanden, mss wel jaren.
,
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 23:05
98.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

We hebben de posts over bugs even naar dit topic verplaatst om het CM overzichtelijk te houden.

De bug dat alle topics in de Corona-pijler al op gelezen staan terwijl dat niet het geval is, ligt bij IT.

@Niq, kun jij aangeven wat je precies bedoelt met " zien? Is het niet mogelijk dat dit komt omdat je de pijlers geblokkeerd hebt?

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Waarom moet ik 2836648229x inloggen op een dag?
Handig dat de bugs staan waar ze horen.

Alleen jammer dat hier zelden iemand komt, en er niks met de bugs gebeurt. Dat is de reden dat er in het andere topic gepost wordt.
.
anoniem_395854 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 23:06
98.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
ModeratorViva schreef:
07-05-2020 15:44
Beste Zazamaenade,

De CM heeft dit bij IT neergelegd. Er wordt dus naar gekeken, maar we weten niet wanneer het is opgelost.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva
Gaat het nog gebeuren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Elgar schreef:
08-05-2020 20:57
Wellicht een iets te wild idee hoor, maar kan er iemand van de IT afdeling hier reageren? Al is het een keer per maand.
Denk niet dat ze Nederlands spreken.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
SombraOnline schreef:
20-05-2020 11:13
Denk niet dat ze Nederlands spreken.
Tja

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven