Bye bye 2021: waar kijk jij positief op terug?

08-12-2021 21:18 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er meer dan genoeg tijd en aandacht besteed wordt aan negatieve nieuwsberichten en dingen, lijkt het mij een goed idee om op de positieve dingen uit 2021 terug te blikken.
Waar ben je trots op? Wat heb je afgelopen jaar meegemaakt? Waar heb je voldoening uit gehaald?

Ik trap af: ik heb mijn therapiesessies omwille een laag zelfbeeld afgerond en ik voel mij een stuk zelfverzekerder!
Alle reacties Link kopieren
Het enige positieve wat ik kan bedenken is dat ik tante ben geworden :heart:
Alle reacties Link kopieren
Geboorte van mijn eerste kind in Februari! :heart: Wat een geweldig jaar is het geweest! :heart:
Besloten om minder te gaan werken , beste beslissing ever!
Alle reacties Link kopieren
M’n afstuderen! En de geboorte van m’n veulen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Geboorte van mijn kleindochter 💕
Alle reacties Link kopieren
Onze “lockdown” baby (met dank aan Rutte). Wat een cadeautje is hij.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren
Promotie op het werk! Niet alleen een financiële stap vooruit maar ook een mooie uitdaging gekregen. Ik ben er echt blij mee.
En verder, en dat is eigenlijk gewoon altijd het allerbelangrijkst: allemaal gezond het jaar doorgekomen en dat is in ons gezin zeker geen vanzelfsprekendheid. (en nu hopen dat ik niet te vroeg gejuicht heb)
Alle reacties Link kopieren
Mijn huis dat zo langzamerhand echt mijn thuis wordt. Voor het eerst in mijn leven heb ik het gevoel dat ik ergens wil blijven.
Alle reacties Link kopieren
Quinnepin schreef:
08-12-2021 21:38
Onze “lockdown” baby (met dank aan Rutte). Wat een cadeautje is hij.
Hij heeft de baby toch niet zelf gemaakt, mag ik hopen? :lol:
Alle reacties Link kopieren
Dat het project, waar ik al drie jaar aan werk, nu echt concreet geworden is. :cheer2:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het roer omgegooid en ben een nieuwe opleiding begonnen en ga de zorg in. Nog geen seconde spijt van gehad.
Alle reacties Link kopieren
Onze lockdown kleinkind! Die was er anders nog niet geweest.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
M’n nieuwe hond die ik in maart heb geadopteerd. Wat een geschenk is dat geweest. Het behalen van het certificaat van de gehoorzaamheidscursus die we samen hebben doorlopen en sinds september een hele lieve vriend. En dat ik weer een jaar ziekenhuis vrij ben gebleven. (4de jaar op rij)
Alle reacties Link kopieren
Los van alle bestaande medische troubles geen nieuwe bijgekregen.

Met dank aan 't ontslag van een directe collega én een nieuwe baas word ik eindelijk na 10 jaar door sommigen op mijn werk een beetje serieus genomen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Iemand uit onze straat heeft een heel actieve groepsapp gemaakt waar veel mooie dingen uit voort komen. Was eerst echt om besmette buren te helpen maar wordt nu ook voor andere dingen gebruikt.

Man is minder gaan werken. Zelf ben ik meer gaan werken, erg leuk/fijn en meer in balans.

Heb ik geleerd met een aanhanger te rijden.

Heeft onze dochter en eigen plekje gevonden.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 08-12-2021 22:05
0.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met veel maar ik vond 2021 pittiger dan 2020. Een lichtpuntje is dat mijn dochter lekker in haar vel zit.
Alle reacties Link kopieren
biekoe schreef:
08-12-2021 21:41
Hij heeft de baby toch niet zelf gemaakt, mag ik hopen? :lol:
:proud:
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dat woord ook, lockdown(klein)kind :')
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
De positieve zwangerschapstest 1e week van 2021 en geboorte van onze 2e dochter begin september.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
In januari aan een nieuwe baan begonnen waar ik het super naar m’n zin heb! :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een buikwandcorrectie gehad, dat was wel het hoogtepunt dit jaar denk ik!
Ik vond 2021 eigenlijk vooral een klote jaar over het algemeen.
Maar de lichtpuntjes zijn dat ik eindelijk na jaren te dik te zijn geweest (zelfs een tijdje obesitas ivm de eerste lockdown) ik nu een gezond gewicht heb en het me nu al 3 maanden lukt om op gewicht te blijven zonder echt meer op te letten.

En ik weet nog goed hoe opgelucht ik was toen ik mijn corona vaccinaties kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgestudeerd, ben gaan samenwonen, heb een nieuwe functie op m'n werk, ben eindelijk eens met rijlessen begonnen en last but not least, Ik heb een huisdiertje; een kleine brutale hamster die eigenlijk te schattig is en van wie ik vrolijk word
Alle reacties Link kopieren
Mijn contractverlenging naar onbepaalde tijd! en dat mijn dochter het afgelopen jaar echt haar draai heeft gevonden op school in onze nieuwe woonplaats en dat ze supergoed in haar vel zit, en veel vrienden heeft nu.
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven