Cadeau voor derde huwelijk moeder

17-02-2019 12:32 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen gaat mijn moeder voor de derde keer trouwen en ik wil haar en haar aanstaande man graag een leuk cadeautje geven, maximaal € 15,00-. Ze hebben zelf geen wensen doorgegeven, dus dat maakt het lastig. Kan iemand mij helpen met een leuk en origineel idee?
Vijftien euro?
Geef gewoon een mooie bos bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
17-02-2019 12:34
Vijftien euro?
Ik vroeg me ook al af of ik dat wel goed zag
een opblaasbootje met een kaartje met de tekst 3x scheepsrecht
bethweeter schreef:
17-02-2019 12:37
Ik vroeg me ook al af of ik dat wel goed zag
het is derde huwelijk. we kunnen toch niet aan de gang blijven met dure cadeaus?
Een tegoedbon voor haar eerstvolgende scheiding? ;-D
bethweeter schreef:
17-02-2019 12:37
Ik vroeg me ook al af of ik dat wel goed zag


1500 euro lijkt me wel erg veel, maar het staat er een beetje raar, met die twee nullen en dat streepje erachter.
2 bioscoopbonnen
S-Meds schreef:
17-02-2019 12:37
een opblaasbootje met een kaartje met de tekst 3x scheepsrecht

:HA:
S-Meds schreef:
17-02-2019 12:37
een opblaasbootje met een kaartje met de tekst 3x scheepsrecht
:proud:
Alle reacties Link kopieren
ik zou vast een cadeaubon van een advocaat kopen
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-02-2019 12:37
een opblaasbootje met een kaartje met de tekst 3x scheepsrecht
Ha ha, een abonnement bij een goede advocaat maar helaas kun je van dat bedrag net de eerste minuut betalen.

Een borrelbon kun je online kopen deze kun je besteden bij een diverse bars/restaurants voor een hapje en een drankje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
S-Meds schreef:
17-02-2019 12:37
een opblaasbootje met een kaartje met de tekst 3x scheepsrecht
En dat op canvas laten drukken om op te hangen in de gang. staat mooi tussen de bordjes Home is..
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 12:41
9.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jake99 schreef:
17-02-2019 12:36
Geef gewoon een mooie bos bloemen.
Enige optie voor dat bedrag lijkt me
Even serieus: ik zou een mooie bos bloemen kopen. Want van 15 euro kunnen ze niet eens samen uiteten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nou precies uitgeven?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Origineel met dit budget is lastig. Mooie fles wijn en twee glazen maar dat wordt al krap.
Alle reacties Link kopieren
15 euro ;). Ik heb weinig te besteden en ze verwachten ook beslist geen dure cadeaus!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een mooie gezamenlijke foto van ze? Die zou je kunnen laten afdrukken op canvas of iets dergelijks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vooroordelen om ervan uit te gaan dat haar moeder al die drie keer ervoor gekozen heeft om weer te scheiden. Mijn moeder is ook al drie keer getrouwd geweest. Twee van haar partners zijn jong overleden.

TO, als ze een tuin hebben is een plant die in bloei staat rond hun trouwdag misschien leuk.
redbulletje schreef:
17-02-2019 12:38
Een tegoedbon voor haar eerstvolgende scheiding? ;-D
Wat een rare reacties, misschien is ze wel weduwe.
Alle reacties Link kopieren
Of een zaadje dat je samen plant. Zaadjes zijn niet duur.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
17-02-2019 12:47
Of een zaadje dat je samen plant. Zaadjes zijn niet duur.
Oke hmmm.. tja.. ik krijg andere inspiraties hier bij.
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
17-02-2019 12:45
Wat een vooroordelen om ervan uit te gaan dat haar moeder al die drie keer ervoor gekozen heeft om weer te scheiden. Mijn moeder is ook al drie keer getrouwd geweest. Twee van haar partners zijn jong overleden.

TO, als ze een tuin hebben is een plant die in bloei staat rond hun trouwdag misschien leuk.
Mijn moeder is twee keer gescheiden door een gewelddadige man waardoor de situatie thuis niet meer veilig was. Zeker niet zelf voor gekozen. Maar goed, ik ben blij dat ze nu een leuke man gevonden heeft. Ik ga eens rondkijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven