Cadeau voor derde huwelijk moeder

17-02-2019 12:32 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen gaat mijn moeder voor de derde keer trouwen en ik wil haar en haar aanstaande man graag een leuk cadeautje geven, maximaal € 15,00-. Ze hebben zelf geen wensen doorgegeven, dus dat maakt het lastig. Kan iemand mij helpen met een leuk en origineel idee?
15 euro is niet veel maar ik kan me best voorstellen dat TO er niet teveel geld aan uit wil geven en wellicht heeft ze dat al gedaan bij een vorig huwelijk van moeder maar hield dat huwelijk niet lang stand en dan nu weer een duur cadeau?!
viva-amber schreef:
17-02-2019 12:44
Heb je een mooie gezamenlijke foto van ze? Die zou je kunnen laten afdrukken op canvas of iets dergelijks.
Super leuk idee.
Een peper- en zoutstel? Voor 15 euro lijkt het me lastig om iets heel bijzonders te vinden.
Vieren ze het groot?
Alle reacties Link kopieren
Morgen? Een beetje krap dag om nog iets origineels te vinden denk ik. Dan kom je al snel bij simpele bloemen, een plant of een cadeaubon uit vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
3 bossen tulpen.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
17-02-2019 12:55
Een peper- en zoutstel? Voor 15 euro lijkt het me lastig om iets heel bijzonders te vinden.
Vieren ze het groot?
Nee, helemaal niet! Het is een gratis huwelijk om 09:00 uur en daarna komt er wat familie koffiedrinken, that's it 😊
Alle reacties Link kopieren
Toch wel apart. Je zou denken dat TO een kind in de basisschoolleeftijd is als je de OP leest. Toch vermoed ik dat als 1996 haar geboortedatum is, ze zeker 22 moet zijn. Dan ga je toch niet op zondag nog achter een cadeautje aan van 15 euro als je moeder de volgende dag trouwt? Ik vind 15 euro wel heel erg weinig. Ga je ook nooit uit?
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
17-02-2019 13:10
Toch wel apart. Je zou denken dat TO een kind in de basisschoolleeftijd is als je de OP leest. Toch vermoed ik dat als 1996 haar geboortedatum is, ze zeker 22 moet zijn. Dan ga je toch niet op zondag nog achter een cadeautje aan van 15 euro als je moeder de volgende dag trouwt? Ik vind 15 euro wel heel erg weinig. Ga je ook nooit uit?
Moeder trouwt voor de derde keer, dan zou ik iets kleins halen en daarbij zeg je het zelf TO is jong die heeft waarschijnlijk het geld er niet voor.
Haal een paar bloembollen en een leuk bakje, cadeaulint, doorzichtige folie leuke kaartjes en envelopjes ( hema heeft van die kleine, 6 voor 1,50 ofzo) en schrijf er lieve dingen op. Beetje leuk pakketje maken en geven.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
17-02-2019 13:13
Moeder trouwt voor de derde keer, dan zou ik iets kleins halen en daarbij zeg je het zelf TO is jong die heeft waarschijnlijk het geld er niet voor.
Misschien trouwt moeder onverwacht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
17-02-2019 13:10
Toch wel apart. Je zou denken dat TO een kind in de basisschoolleeftijd is als je de OP leest. Toch vermoed ik dat als 1996 haar geboortedatum is, ze zeker 22 moet zijn. Dan ga je toch niet op zondag nog achter een cadeautje aan van 15 euro als je moeder de volgende dag trouwt? Ik vind 15 euro wel heel erg weinig. Ga je ook nooit uit?
Eh nee, zeker geen basisschoolleeftijd meer. Mijn moeder trouwt heel klein en wil helemaal geen grote en dure cadeaus. En wat is er erg aan de dag ervoor een cadeautje kopen? Dit is mijn vrije dag en doordeweeks wordt het lastig!
Koop vandaag een mooie fotolijst.
Maak morgen een mooie foto bij het tekenen en laat deze met snelservice afdrukken.
Lieve kaart erbij en ze hebben een mooie blijvende herinnering.
Alle reacties Link kopieren
Ook met weinig geld kun je laten blijken dat je blij bent voor je moeder. Koop een lekkere fles wijn, wat nootjes en een dvd voor een romantische avond samen. Of koop ingredienten voor en speciaal recept, recept erbij. Pak alles leuk in. Je kunt proberen om het nog wat meer eigen te maken. Kun je schilderen, maak dan een mooi schilderij. Of anders maak je een collage met wat mooie foto's. Of een kalender. Schrijf een lieve brief of gedicht. Succes
Alle reacties Link kopieren
Bij de AKO hebben ze van die borrelbonnen.

Wat er mis mee is , is dat niets kunt voorbereiden. Een foto of iets persoonlijks kun je niet meer laten afdrukken, je kunt niets bestellen dus veel meer dan iets standaards en een kaartje kun je niet kopen. Je schrijft dat je iets origineels wil, vandaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Met extra mooi inpakken ( leve pinterest) en lieve woorden op een kaart is een normaal of klein kado al snel specialer.

Mooie lijst en cadeaubon voor bijpassende foto van het stel is ook leuk.
Als je er maar wat aandacht aan geeft en mooi feestelijk inpakt.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 13:31
36.87% gewijzigd
.
Een appelboom staat symbool voor de liefde, misschien kun je voor dat geld een kleintje vinden.
Hier is alles dicht morgenochtend dus dat wordt lastig. Ik zou nu nog even naar het tuincentrum voor een leuk boompje voor in de tuin. Of een grote mand bosviooltjes.
MinkeDeWit schreef:
17-02-2019 13:43
Hier is alles dicht morgenochtend dus dat wordt lastig. Ik zou nu nog even naar het tuincentrum voor een leuk boompje voor in de tuin. Of een grote mand bosviooltjes.
Vandaag tot 17.00 uur en morgenochtend om 9 uur: Action, Hema en Tuincentrum, meeste supermarkten. Die zijn hier altijd op zondagmiddag open en maandagochtend. Rest niet inderdaad.

Gall en Gal bij de AH vandaag ook open. Ligt er maar aan waar TO woont ook denk ik.
Eef1996 schreef:
17-02-2019 13:10
Nee, helemaal niet! Het is een gratis huwelijk om 09:00 uur en daarna komt er wat familie koffiedrinken, that's it 😊
Gezien je moeder en haar aanstaande er geen grote happening van maken kan je prima met een mooie bos bloemen en een kaart aankomen.
Of een klein boompje met een strik eromheen. Om te planten in de tuin.
Een lekkere taart bakken en meenemen. Fles redelijk goede wijn of drank van het een of ander.
Je zou een biedemeier kunnen kopen voor je moeder als "bruidsboeket" bindt er een lint omheen.
Ideeën zat, het hoeft niet allemaal zo duur te zijn.
Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven