Cadeau voor oom & tante (van baby)

15-11-2019 16:14 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Ik ben op zoek naar een cadeau voor mijn broer en vriendin, de oom en tante van ons net geboren kindje. Ik wil graag een cadeau wat slaat op hun oom- en tanteschap. Op internet kom ik al gauw uit op een mok of sokken. Maar dat vindt ik wel erg standaard. Ik heb liever iets origineels of bijvoorbeeld iets waar ze iets mee kunnen met de kleine. Ik zat bijvoorbeeld te denken aan een leuk voorleesboek speciaal voor een tante en/of oom?

Het mag een cadeau zijn voor hun beiden, of twee aparte cadeautjes.

Iemand leuke ideeën?
Alle reacties Link kopieren
geen idee, nooit van gehoord eigenlijk dat de nieuwe ouders kado`s geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook tante en mijn zus had een baby shoot gedaan met hele leuke foto's. Mijn ouders hebben die gekregen en de andere opa en oma. Ik vind het best jammer dat ik als tante in eerste instantie geen foto kreeg.
Alle reacties Link kopieren
is het niet de bedoeling dat zij aan jou een cadeau geven ipv andersom?
Alle reacties Link kopieren
Het is de bedoeling dat ze jou een kraamcadeautje geven. Niet andersom.

En een voorleesboek als in zo nu zijn jullie wel verplicht om de baby bij jullie te laten logeren?

Ik snap dat je blij bent met je baby maar broer en schoonzus zullen er vast wat nuchterder in staan.

Verwacht niet dat ze enthousiast met je mee staan te juichen oh wat enig. Wat leuk.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
https://www.zazzle.nl/het_beste_oom_ooi ... 6922689984
nouschi wijzigde dit bericht op 15-11-2019 16:34
40.61% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-11-2019 16:25
Het is de bedoeling dat ze jou een kraamcadeautje geven. Niet andersom.

En een voorleesboek als in zo nu zijn jullie wel verplicht om de baby bij jullie te laten logeren?

Ik snap dat je blij bent met je baby maar broer en schoonzus zullen er vast wat nuchterder in staan.

Verwacht niet dat ze enthousiast met je mee staan te juichen oh wat enig. Wat leuk.
Onze kleine is al geboren... Het gaat om een cadeau voor de feestdagen. We hebben al genoeg cadeaus van hen gehad. Ze kwamen tijdens mijn zwangerschap elke week met een cadeau aan, en ook nu de kleine er is overladen ze hem met cadeaus. Dat is nu net de reden dat ik eens een keer wat leuks terug wil doen!
Alle reacties Link kopieren
[quote=Nouschi post_id=30624953 time=1573831729 user_id=50111]
Alle reacties Link kopieren
[quote=Nouschi post_id=30624960 time=1573831933 user_id=50111]
Gefeliciteerd met je kindje!

Ik zou even wachten totdat de hormonen afnemen :P
Zo niet, dan ingelijste foto van je broer met je baby ofzo doen. Of een klein fotoboekje met fotos van zijn kersverse neefje/nichtje
Alle reacties Link kopieren
VanAs21 schreef:
15-11-2019 16:32
Onze kleine is al geboren... Het gaat om een cadeau voor de feestdagen. We hebben al genoeg cadeaus van hen gehad. Ze kwamen tijdens mijn zwangerschap elke week met een cadeau aan, en ook nu de kleine er is overladen ze hem met cadeaus. Dat is nu net de reden dat ik eens een keer wat leuks terug wil doen!
lief maar ik zou dan denk ik niet iets kopen wat verwijst naar jullie kind maar juist iets voor hen.
Alle reacties Link kopieren
en al die i love tante dingen enzo : die kopen tante`s toch juist zelf?? Ik wel namelijk hahahah!!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog geen 200 posts dus je kunt geen plaatjes plakken en ook niet quoten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het nu Nouschi, Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn dus gek met jullie baby, wat leuk! Ik vind het tante worden ook heel bijzonder en heb nu 18 jaar later nog steeds een hechte band met mijn nichtjes.

Ik vind het alleen maar lief dat je iets wilt kopen wat de band tussen hen en de spruit benadrukt.
Alle reacties Link kopieren
Sensitivenoodle schreef:
15-11-2019 16:35
Gefeliciteerd met je kindje!

Ik zou even wachten totdat de hormonen afnemen :P
Zo niet, dan ingelijste foto van je broer met je baby ofzo doen. Of een klein fotoboekje met fotos van zijn kersverse neefje/nichtje
Wij hebben aan allebei de ooms een ingelijste foto gegeven van hun met de baby, vonden ze erg leuk.
guppekop schreef:
15-11-2019 16:35
lief maar ik zou dan denk ik niet iets kopen wat verwijst naar jullie kind maar juist iets voor hen.

Dat zou ik ook doen. Anders draait het allemaal wel heel erg om jullie kind. Ook al vinden ze jullie kind fantastisch, dit is misschien wat teveel van het goede.
Echt geef ze iets nuttigs of leuks voor hen.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
15-11-2019 16:35
lief maar ik zou dan denk ik niet iets kopen wat verwijst naar jullie kind maar juist iets voor hen.
Je kan toch iets voor hun kopen en dan iets kleins (namens de baby) erbij?
Alle reacties Link kopieren
Een plankje met kaasjes, worstjes, etc. Met erbij een leuke foto van jullie baby!
Muismat met een foto van kind?

De kalender van 2016 met baby en peuter-foto's van mijn nichtje hangt hier nog altijd op.

(Ik wacht eigenlijk al 3 jaar op een recenter exemplaar :-).)
Alle reacties Link kopieren
Het grote voorleesboek voor de allerliefste tante/oom van Marianne Busser en Ron Schröder!

Ze hebben ze ook voor de liefste opa/oma, die hebben onze ouders gekregen als 'aankondiging' toen ik zwanger was.

Mijn broers en schoonzussen zijn dol met hun nichtjes. Hebben zelfs een eigen camping bed in huis en zijn oprecht blij met alle knutsels, foto's, e.d.
Alle reacties Link kopieren
En het allerbeste voorlees boek:
Ziezo, van Annie MG Schmidt
Alle reacties Link kopieren
VanAs21 schreef:
15-11-2019 16:32
Onze kleine is al geboren... Het gaat om een cadeau voor de feestdagen. We hebben al genoeg cadeaus van hen gehad. Ze kwamen tijdens mijn zwangerschap elke week met een cadeau aan, en ook nu de kleine er is overladen ze hem met cadeaus. Dat is nu net de reden dat ik eens een keer wat leuks terug wil doen!
Wat ontzettend leuk!
Ik vond het heel bijzonder om tante te worden, dus ik snap je wel.
Misschien een fotoboekje van foto's van hen met de baby?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven