Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kan het topic Fetish verwijderd worden? De echte Jos Baltus uit Heerhugowaard weet nergens van.
feow schreef:
29-12-2017 16:45
Wismod! Wismod!
Gummen!
Schnellllllll!

Je wil toch niet dat dit hier blijft staan hè?
Dat er ooit een tijd was dat jullie wél fatsoenlijk met de forummers omgingen!!!
Dit ging vast om het blad, niet om een blogje.
Voor het blad doen ze dat nog steeds. Voor blogjes op internet is dat nooit gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 17:18
Voor in het blad.
Niet schrikken hoor: ook online kan een redactie fatsoen tonen.
Kán he, kán....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 17:19
Dit ging vast om het blad, niet om een blogje.
Voor het blad doen ze dat nog steeds. Voor blogjes op internet is dat nooit gedaan.
Het staat op de op de Facebookpagina van Viva. Best al een boel reacties.
Echt, ik zou daar echt niet van gediend zijn! Das toch wat anders dan hier op de vivapagina een blogje.
Viva op facebook vinden nl duizenden 'leuk'.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
29-12-2017 17:27
Het staat op de op de Facebookpagina van Viva. Best al een boel reacties.
Echt, ik zou daar echt niet van gediend zijn! Das toch wat anders dan hier op de vivapagina een blogje.
Viva op facebook vinden nl duizenden 'leuk'.
Oja, en hier lezen er niet 1000den mee?
Kom op. Je leest de voorwaarden toch. Zodra er een enquête of onderzoek is is dat het eerste wat er gegild wordt.
Dit gebeurde 10 jaar geleden al, of nog langer, denk maar aan de blog van Sanne toen.

Het lijkt me overigens wel kut, maar daar hou ik dus rekening mee.
feow schreef:
29-12-2017 17:19
Niet schrikken hoor: ook online kan een redactie fatsoen tonen.
Kán he, kán....
Verwacht jij enige intelligentievan iemand die dergelijke blogjes schrijft? Die denkt niet verder dan d’r neus lang is en das niet zo heel lang blijkt.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 17:32
Oja, en hier lezen er niet 1000den mee?
Kom op. Je leest de voorwaarden toch. Zodra er een enquête of onderzoek is is dat het eerste wat er gegild wordt.
Dit gebeurde 10 jaar geleden al, of nog langer, denk maar aan de blog van Sanne toen.

Het lijkt me overigens wel kut, maar daar hou ik dus rekening mee.

Jazeker wel, maar die blogjes hier op de site worden toch amper tot nooit gelezen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 17:33
Verwacht jij enige intelligentievan iemand die dergelijke blogjes schrijft? Die denkt niet verder dan d’r neus lang is en das niet zo heel lang blijkt.
Ik geloof niet dat fatsoen iets met intelligentie of met 'algemene voorwaarden' te maken heeft.

Maar dat zou kunnen komen omdat ik niet zo intelligent ben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
yasmijn schreef:
29-12-2017 17:38
Jazeker wel, maar die blogjes hier op de site worden toch amper tot nooit gelezen.
En op fb wel?
feow schreef:
29-12-2017 17:40
Ik geloof niet dat fatsoen iets met intelligentie of met 'algemene voorwaarden' te maken heeft.

Maar dat zou kunnen komen omdat ik niet zo intelligent ben.
Natuurlijk wel. Dan bedenk je dat het mss wel vervelend of co fronterend of gênant is voor de TO en dan bedenk je je ook dat het misschien wel fijn is als diegene het iig op voorhand weet.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 17:42
En op fb wel?
Nou, kijk zelf maar. Daar zeer zeker.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Waarom mag je bier wel schrijven over strafbare feiten zoals seks met een minderjarige van 13 als bijna 30er, maar niet over dat je niet verder zou willen leven met de enorm heftige psychische ziekte die je hebt?
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Fetish" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

zouden jullie dit gesprek elders verder willen voeren? Bv. op het Napraattopic?

We proberen dit topic zo overzichtelijk mogelijk te houden zoals jullie weten :)

Alvast bedankt,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2017 17:47
Reden: offtopic
98.43% gewijzigd
ModeratorViva schreef:
29-12-2017 17:45
Beste forummers,

zouden jullie dit gesprek elders verder willen voeren? Bv. op het Napraattopic?

We proberen dit topic zo overzichtelijk mogelijk te houden zoals jullie weten :)

Alvast bedankt,
Moderator Viva forum
Het zit vol hoor.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
29-12-2017 17:46
Het zit vol hoor.
Scherp! We maken een nieuw topic.

Dank voor het melden.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven