Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
@allen: zodra we merken dat het forum traag of als er een bad gateway is, geven we dit zo spoedig mogelijk door aan de technische dienst. Ze zijn er nu mee bezig (geweest).

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-06-2018 23:29
Reden: off-topic
99.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is niet leuk meer om hier überhaupt te kunnen komen. De mega grote ads beslaan mijn hele scherm. Jouw topics, actieve topics, nieuwe topics, alles staat onder die advertenties. Kan niets meer zien.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Inderdaad, op mobiel forummen is onmogelijk geworden door de advertentie die over de halve topiclijst staat.

@TD, dit kan dus echt niet. Echt niet gewoon. Is het zo moeilijk voor jullie om een website goed en responsive te laten draaien?
Alle reacties Link kopieren
En het gaat van kwaad tot erger. Bugs worden al maandenlang (zo niet langer dan een jaar) gewoon simpelweg niet opgelost. En er komen steeds meer zaken bij, zoals nu de errors (bad gateway, 502 error, 503 error). Het wordt hooguit doorgegeven aan de TD. En dan blijft het stil, ijzig stil.

Of de TD kan dit simpelweg niet oplossen of het hele forum heeft gewoon geen prio vanuit Sanoma. Maar wees er dan eerlijk over en geef dat aan. Want ik ben het eerlijk gezegd wel heel erg beu om telkens te moeten lezen dat 'bugs/errors worden doorgegeven aan de TD' en 'dat ze hier mee bezig zijn'. Het forum moet het in ieder geval niet hebben van de TD/Sanoma :facepalm:

Maar ja, dergelijke berichten zullen wel weer vanwege 'off-topic' worden verwijderd...
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'patty brard' is verwijderd ivm geen inhoud.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Onderzoek Universiteit Wageningen over innovatie peutersnack' is verwijderd ivm een onderzoekje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Hoe help ik mijn kind de juiste vervolgopleiding te zoeken?' is verwijderd ivm een onderzoekje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Zara' is verwijderd ivm een onderzoekje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
08-06-2018 09:06
Het is niet leuk meer om hier überhaupt te kunnen komen. De mega grote ads beslaan mijn hele scherm. Jouw topics, actieve topics, nieuwe topics, alles staat onder die advertenties. Kan niets meer zien.
En dan wordt je ook gewoon heel onbeschoft genegeerd.

“Sorry forummers, helaas kunnen wij er ook niets aan doen dat het forum zo’n puinhoop is zodat normaal forummen een crime is en dat de jongetjes (of het jongetje) het niet voor elkaar krijgen”.


En dat al meer dan een jaar 😱
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Gister had ik weer de bad Gateway, en vandaag word ik de hele tijd uitgelogd als ik van een gelezen bericht terug ga naar het overzicht. Zo irritant!
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
08-06-2018 09:35
En het gaat van kwaad tot erger. Bugs worden al maandenlang (zo niet langer dan een jaar) gewoon simpelweg niet opgelost. En er komen steeds meer zaken bij, zoals nu de errors (bad gateway, 502 error, 503 error). Het wordt hooguit doorgegeven aan de TD. En dan blijft het stil, ijzig stil.

Of de TD kan dit simpelweg niet oplossen of het hele forum heeft gewoon geen prio vanuit Sanoma. Maar wees er dan eerlijk over en geef dat aan. Want ik ben het eerlijk gezegd wel heel erg beu om telkens te moeten lezen dat 'bugs/errors worden doorgegeven aan de TD' en 'dat ze hier mee bezig zijn'. Het forum moet het in ieder geval niet hebben van de TD/Sanoma :facepalm:

Maar ja, dergelijke berichten zullen wel weer vanwege 'off-topic' worden verwijderd...
Ik kan na tig meldingen ook nog steeds NIETS op mijn tablet.
Heb alle browsers geprobeerd, kom gewoon niet voorbij de LeesOok.

En ik heb de tablet gekregen als kerstcadeau....
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Kunnen jullie even naar deze user kijken? Vier keer hetzelfde (troll)topic.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=370950
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-06-2018 06:09
Kunnen jullie even naar deze user kijken? Vier keer hetzelfde (troll)topic.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=370950
Bedankt!
De topics zijn verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
08-06-2018 15:39
En dan wordt je ook gewoon heel onbeschoft genegeerd.

“Sorry forummers, helaas kunnen wij er ook niets aan doen dat het forum zo’n puinhoop is zodat normaal forummen een crime is en dat de jongetjes (of het jongetje) het niet voor elkaar krijgen”.


En dat al meer dan een jaar 😱
Dit begint me ook steeds meer te storen. Het feit dat er gewoon niet naar forummers geluisterd wordt.
Alle reacties Link kopieren
'Haptonomie : Waar voel je verlegenheid in je lichaam ?' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat is er met het forum aan de hand? Ik word steeds uitgelogd en de reclames zijn zo groot dat ik niet één topic kan zien of aanklikken.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
09-06-2018 14:24
Wat is er met het forum aan de hand? Ik word steeds uitgelogd en de reclames zijn zo groot dat ik niet één topic kan zien of aanklikken.
Sinds vandaag heb ik er ook last van op de IPad, om de haverklap word ik uitgelogd. Mega irritant! :@
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
BINNEN EEN WEEK € 5000,- EURO VERDIENEN MET JE EMAIL ARDES is verwijderd ivm spam.

We hebben jullie klachten over het uitloggen en de reclame doorgegeven. Hopelijk kan er snel naar gekeken worden!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik word aan een stuk door uitgelogd.
Alle reacties Link kopieren
'zelf verzonnen vrienden' is verplaatst naar Kinderen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die op de laptop (windows) vandaag een paar keer een 'lees meer' knop heeft moeten aanklikken om voorbij de eerste reactie te kunnen? Volgens mij heb ik hierover alleen klachten gelezen op telefoon of tablet.
Irma3110 schreef:
09-06-2018 22:09
Ben ik de enige die op de laptop (windows) vandaag een paar keer een 'lees meer' knop heeft moeten aanklikken om voorbij de eerste reactie te kunnen? Volgens mij heb ik hierover alleen klachten gelezen op telefoon of tablet.

Had je toevallig je venster heel smal staan? Want dan krijg je die 'Toon meer'-knop. Het ligt niet zozeer aan welk apparaat je gebruikt maar meer aan hoe smal je scherm of venster is.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-06-2018 22:16
Had je toevallig je venster heel smal staan? Want dan krijg je die 'Toon meer'-knop. Het ligt niet zozeer aan welk apparaat je gebruikt maar meer aan hoe smal je scherm of venster is.
Nee, gewoon volledig scherm , zoals altijd.
Alle reacties Link kopieren
Waarom word ik telkens uitgelogd en kan ik op sommige topics helemaal niet meer reageren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven