Centraal Moderatortopic

04-05-2021 11:12 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Melden van overtredingen, dubbele topics, verplaatsen van een topic kan ook in het 'meld het de mods' topic. Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Als proef kunnen beleidsvragen nu ook in het 'vraag het de mods' topic en vragen over een ban of melding in het 'meld het de mods' topic. De linkjes staan verderop.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
overig/algemene-voorwaarden/list_messages/480253

Huisregels:
overig/huisregels/list_messages/480252

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p31612601

Vraag het de mods, deel 5 overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327

Evalueren van mod topics en beleidswijzigingen.
overig/het-algemene-evaluatietopic/list_messages/467221

Bantopic 2.0
overig/bantopic-2-0/list_messages/465162

Topics om na te praten over beleid, bans etc.
Met kletsen, Napraat 153
overig/napraattopic-153/list_messages/492457

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/459287?r= ... #p31123816

Update van Community Manager
overig/community-manager-topic/list_mes ... #p28208953

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators en CM VIVA Forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 22-07-2021 08:57
2.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie mijn topic over burenruzie mediation verwijderen? Ik heb alles zo beschreven dat het een beetje vaag blijft wat er precies is gebeurt. Nu heeft een forummer in zijn post alle berichten van mij gequote zodat het nu voor betrokkenen makkelijk herkenbaar zal zijn
Nou is er eens met recht een topic wat weg zou moeten ivm privacy en dan laten jullie het staan. Én geven jullie ook nog eens een wrs voor het verwijderen van de OP.

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
14-05-2021 11:36
Nou is er eens met recht een topic wat weg zou moeten ivm privacy en dan laten jullie het staan. Én geven jullie ook nog eens een wrs voor het verwijderen van de OP.

:facepalm:
Eens. Dit mag wel even netjes rechtgezet worden. De waarschuwing lijkt me meer op z’n plaats voor forummers die expres dingen quoten, want dát maakt dat mensen hier geen echte dingen meer willen delen en het forum zo saai als een slof koekje in oma’s trommeltje wordt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er van jullie kant nog steeds geen enkele reactie is wil ik graag op anoniem.
LīlyRose schreef:
14-05-2021 11:36
Nou is er eens met recht een topic wat weg zou moeten ivm privacy en dan laten jullie het staan. Én geven jullie ook nog eens een wrs voor het verwijderen van de OP.

:facepalm:
Nou ja zeg!
Jullie reageren niet op TO´s verzoek het topic weg te halen ivm privacy, maar als TO vervolgens de OP wist wordt dat wel opgemerkt? :sarcastic:
Wat een idioterie weer.
En waarom mocht die multi quote wel blijven staan?
Rosalind schreef:
14-05-2021 14:49
Nou ja zeg!
Jullie reageren niet op TO´s verzoek het topic weg te halen ivm privacy, maar als TO vervolgens de OP wist wordt dat wel opgemerkt? :sarcastic:
Kan je nagaan wat voor kleuter er heeft lopen staffen.
Alle reacties Link kopieren
Beste mods: hoe bestaat het dat het vanmorgen leeghalen van mijn openingspost door jullie wordt opgemerkt en er een waarschuwing voor wordt gegeven terwijl mijn mail van gisteravond, mijn verzoeken vanmorgen om het topic te verwijderen, en later om op anoniem te gaan compleet aan jullie aandacht is ontschoten?? Ik begin hele rare gedachten te krijgen over wie er hier aan de knoppen zitten.
yellowpino wijzigde dit bericht op 14-05-2021 20:03
5.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pino: als je je eigen berichten staft heb je volgens mij meer kans dat je gelezen wordt. Volgens mij is er niemand aanwezig, en kijkt er alleen af en toe iemand via de stafjes of er paniek is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wat schandalig weer dit zeg. Enne... ladies, het is gewoon een normale werkdag vandaag hoor. yellowpino: sterkte!
Zouden jullie mijn account kunnen anonimiseren?
Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Zijn de mods op vakantie?? Vanaf donderdagavond probeer ik gehoor te krijgen op verzoeken. Geen enkele reactie. Ook niet zoals werd aangeraden op staffen. Waarom dan wel de reactie op het leeghalen van mijn openingspost? Daar waren ze wel als de kippen bij. 1) Waarom wordt mijn topic ivm privacy niet verwijderd? 2) Waarom blijft een post vol met quotes gewoon staan? 3) Waarom krijg ik, als er niet gereageerd wordt op welk verzoek dan ook, een waarschuwing als ik dan zelf mijn posts maar verwijder inclusief openings post? Wie legt mij dit uit??
Alle reacties Link kopieren
yellowpino schreef:
15-05-2021 06:11
Zijn de mods op vakantie?? Vanaf donderdagavond probeer ik gehoor te krijgen op verzoeken. Geen enkele reactie. Ook niet zoals werd aangeraden op staffen. Waarom dan wel de reactie op het leeghalen van mijn openingspost? Daar waren ze wel als de kippen bij. 1) Waarom wordt mijn topic ivm privacy niet verwijderd? 2) Waarom blijft een post vol met quotes gewoon staan? 3) Waarom krijg ik, als er niet gereageerd wordt op welk verzoek dan ook, een waarschuwing als ik dan zelf mijn posts maar verwijder inclusief openings post? Wie legt mij dit uit??
Beste Yellowpino,

Ik ben er een paar dagen niet geweest maar ga voor je uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. En zal ook de mail even lezen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En, ben je inmiddels bijgelezen?
Wil je mij anonimiseren alsjeblieft? Alvast dank!
:cry: is het weer tijd?
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
15-05-2021 07:48
Beste Yellowpino,

Ik ben er een paar dagen niet geweest maar ga voor je uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. En zal ook de mail even lezen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Ben jij de enige mod van dienst die mag bepalen?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Nou niet om het één of ander hoor mods maar dit vind ik wel heel erg dom. Ik heb dat topic meegelezen en dank zij de inspanningen van bepaalde medeforummers was TO intussen wel heel erg herkenbaar geworden ja, voor betrokkenen. Echt idioot dat jullie dan gewoon niet ingaan op een verzoek tot verwijdering.
ModeratorViva schreef:
15-05-2021 07:48
Beste Yellowpino,

Ik ben er een paar dagen niet geweest maar ga voor je uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. En zal ook de mail even lezen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
overig/vraag-het-de-mods-deel-4/list_me ... #p32851926

Geldt dit nog?
Beste mods, graag mijn account annoshiftyseren.
:'(
Alle reacties Link kopieren
xxxpost_id=32877479 schreef:
15-05-2021 22:38
Beste mods, graag mijn account annoshiftyseren.
:frusty: :frusty: :frusty: :cry:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2021 09:51
Reden: naam verwijderd
3.87% gewijzigd
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2021 09:52
Reden: Trollen
97.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LilyOfTheVally schreef:
15-05-2021 22:57
[...]
Neem een voorbeeld aan Shifty.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
:|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven