Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
*raapt zichzelf bij elkaar en gaat op zoek naar een nieuwe fles*
Lieve Leo.

Jij bent het hart van het forum.

Ik lees je graag, echt oprecht heel jammer dat je stopt.

De mooiste, meest memorabele posts kwamen van jou.

Dag lief mooi grappig mens

*doet boks*
*Gaat met wat overgebleven champagne naast Yette onder het bureau liggen*
Hey Leo,

Wat lees ik nu... Wat jammer, ontzettend jammer! Ik heb er altijd van genoten je postings te lezen en je wijze blik in me op te kunnen nemen. Het is zonde dat je vertrekt, maar als je je ergens niet meer thuisvoelt, moet je wel gaan...

Een welgemeende omhelzing en een groet (met daarbij de disclaimer dat als je terug wilt komen, je altijd welkom bent).

Ps: kom je binnenkort nog wel even die drie kilo vliegenzwammen voor je geplande trip halen? Ze liggen hier droog en wel op de overloop, maar sinds ik de kat heb moeten laten leegpompen, ben ik ze liever kwijt dan rijk...

We doen dan natuurlijk nog wel even een glaasje duindoorn, wat jij?
Die opmerking van die kerk snijdt hout. Daar zit je ook elke zondag Lee, en ik en Yette en de rest. Natuurlijk hebben we niks met de rest, maar het is toch leuk om achter de rug van de dominee naar elkaar te gebaren? Vanmorgen was hilarisch, Yette had nog een oude worst over
ach ja, zondagochtned in de kerk...sorry dat ik er niet was dames, ik kwam pas het tuinpad op toen de kerk al weer uit was.

Alleen zo vreemd...ik weet zeker dat ik gister van huis was gegaan met mijn hema-correctieslip en vanmorgen had ik deze aan.

Ik hoor wel als iemand hem herkent.

Enniewee, dacht je dat ik de kerk zo leuk vond? Welnee, ik ga voor de miswijn en de schunnige passages in de bijbel. En oja, die jongeman die sinds afgelopen herfst klusjes doet in de pastorie is ook wel leuke eyecandy. Zo behulpzaam ook...kruipt op zijn knieeën tussen de banken door als Meds beweert dat ze haar pepermuntjes heeft laten vallen.

Nou ja, wat ik wil zeggen Leo, je hoeft niet elke zondag in de kerk te zitten om van de krenten in de pap te kunnen genieten.
Jullie hebben gelijk.

Ik de BEO en de BEO is niet de rest van het VF.

Als jullie posten, doe ik het ook.

Ter kerke dames!
wat is de beo en wanneer ben je een beo?
O en nog even voor de volledigheid; jullie postings, állemaal, hebben me zeer ontroerd. Ook van de niet BEO's.

En nu ga ik ter compensatie van dit emotionele gebeuren wat lafen uitpersen voor de Oil of Olaafs.
Leo, er is een aspirant, doe jij even je Beo- aquisitiepreek?
Je bent een BEO als dit topic je aanspreekt en als je de lol inziet van wat we hier bespreken.

Eigenlijk.
Ja, fuck, Leo. Dat was wel een erg kort afscheid. Wat doe ik nu met dat straatnaambord dat ik in Gasselterboerveenschemond met keilbouten in de burgemeesterswoning had geplugd?
Mag ik inbreken en zeggen dat ik hoop dat je toch ook ooit nog wel eens opduikt in andere topics.

Je hebt mij, zonder dat je dat zelf wist, een keer geholpen door raad te geven aan een TO die eenzelfde soort probleem had als waar ik zelf mee worstelde.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Mooi, daar ben je weer

Dat spelletje met die worst speelden we trouwens als kind al. Je geeft hem tijdens de preek zo snel mogenlijk achter je rug aan elkaar door en wie hem dan bij de eerste tonen van het orgel vastheeft, moet zo hard mogelijk meezingen - zonder dat je in het Gezangboek mag kijken. Hilarisch. Het spel heet trouwen 'worst scenario', wat niet sloeg op de worst, maar op de straf die je naderhand thuis kreeg.
quote:Elynn schreef op 01 januari 2012 @ 21:38:

Ja, fuck, Leo. Dat was wel een erg kort afscheid. Wat doe ik nu met dat straatnaambord dat ik in Gasselterboerveenschemond met keilbouten in de burgemeesterswoning had geplugd?In Gasselterboerveenschemond is Leo van de Beo gewoon een begrip. Überhaupt. Bord kan gerust blijven hangen. Ik bespreek dat wel met de burgemeester.
quote:Gatti schreef op 01 januari 2012 @ 21:42:

Mag ik inbreken en zeggen dat ik hoop dat je toch ook ooit nog wel eens opduikt in andere topics.

Je hebt mij, zonder dat je dat zelf wist, een keer geholpen door raad te geven aan een TO die eenzelfde soort probleem had als waar ik zelf mee worstelde.Dat vind ik lief, dat je dat komt zeggen. Fijn om te lezen. Je breekt niet in hoor. Hier is nou echt gewoon iedereen welkom.
quote:yette schreef op 01 januari 2012 @ 21:47:

Mooi, daar ben je weer

Dat spelletje met die worst speelden we trouwens als kind al. Je geeft hem tijdens de preek zo snel mogenlijk achter je rug aan elkaar door en wie hem dan bij de eerste tonen van het orgel vastheeft, moet zo hard mogelijk meezingen - zonder dat je in het Gezangboek mag kijken. Hilarisch. Het spel heet trouwen 'worst scenario', wat niet sloeg op de worst, maar op de straf die je naderhand thuis kreeg.

Ja, ik ben er weer. Ik was er eigenlijk gewoon nog.

Omdat ik het VF kut vind hoef ik de BEO nog niet te laten schieten, daar had o.a. jij gewoon gelijk in.

Ik begreep het worst spel nooit. En wat wérden jullie dan kwaad als ik 'm al op had nog vóór de eerste psalm gezongen was....
Oooh, zat dat zo? Was inderdaad balen als dat spel op het hoogtepunt stopte. En Meds maar grappen dat die worst voor het zingen de kerk uit was.

Die ging ik ook pas later snappen, maar ik lachte net zo hard mee.
Acht, leestepeeste toch Ik ben blij dat je blijft hier. Niet dat ik hier verder ooit kom, maar toch Omdat het kan enzo !

Fijn dat je je plekkie niet afstaat !

Dikke kus van je vroegere telefoonseksmattie Henk.
Vond ook gewoon dat je het niet kon maken Leo,eerst alle contributie innen voor 2012 en dan weggaan onder het mom dat het VF vagina is.

Er zitten er idd wel een aantal tussen die een opfriscirsus vagina tuinieren kunnen gebruiken, aan ons dus als oudstrijders om daar aktie in te gaan nemen.

Meds was al bezig met het oppimpen van de zweethutten *tijdens haar afwezigheid, heeft ze daar extra cursus voor gevolgd* BGB heeft na een lange reis, de mooiste plaatjes gemaakt, die Wé zou gaan bewerken.

Pom wil haar bruiloft met Lex nog steeds financieeren met de Beo pas, maar de orginele pas ligt nog steeds onder de Ikeabloemetjesbank van Jacqie, die is daar ooit neergegooid door een van de Nijntjes, en omdat Jacqie haar schoonmaakster nog altijd op vakantie is, ligt dat ding er nog steeds.

Al mijn kinderen breien ondertussen een geheel nieuwe colletie BR's, en al zeg ik het zelf dat schiet lekker op als je zoveel kids hebt.

Ik hoop dan ook echt dat al het geld wat je ontvangen hebt gebruikt gaat worden waar het voor is, namelijk de nieuwe doorstart van het fokprogramma, die oude TP's kunnen gewoon niet meer, zijn niet klitvrij meer te krijgen,en BGB dreigt ze kaal te scheren.

I-man zou samen met Lex jr en sr verder gaan met de Ark,maar sinds Lex sr, samen is met Pom, komt er weinig meer uit zijn handen, ja behalve bij Pom thuis dan, daar blinkt het pppffff, ze laat ook niemand meer binnen, en dat terwijl de kinderen het die ene week toch erg gezellig vonden, en Pom haar huis een ware metamorfose heeft ondergaan, daar kreeg Martijn lucht van,en zo was er weer een nieuw programma .

Nou ja, ik hoop dfat je begrijpt dat sommige dingen echt niet kunnen.

Ps Vergeet je niet Fien nog bij Jacqie op te halen, ze zit nu al zolang in de ballebak van de Ikea, en ze wordt daar gewoon te groot voor nu
Iris, iris, iris, wat een RAAR verhaal. Lex sr. is niet met Pom dat is jr. Lex is geen bigamist
quote:eleonora schreef op 01 januari 2012 @ 21:18:

O en nog even voor de volledigheid; jullie postings, állemaal, hebben me zeer ontroerd. Ook van de niet BEO's.

En nu ga ik ter compensatie van dit emotionele gebeuren wat lafen uitpersen voor de Oil of Olaafs.

goed zo, dets du spirit. Ik was vorige week in de winterefteling voor een pondje diepgevroren laven. Ze zijn altijd beter als de vorst eroverheen is geweest hè. Ik laat ze nog even rijpen en dan pers ik ze ook uit.
Hier nog een meelezer.

Fijn dat je hier blijft Eleonora!

En dan maak ik meteen van de gelegenheid gebruik om alle BEO's een gezond, voorspoedig en gelukkig 2012 te wensen met daarbij de volgende gedachte;

If you can not sleep,

Count your blessings,

Instead of sheep.
HALLO MALLEMARIETJE,

wel meelezen en geen lid zijn? Waarom? Ook latente BEO's zijn BEO's je hoeft niet veel te doen, behalve jezelf zijn
quote:eleonora schreef op 01 januari 2012 @ 21:24:

Je bent een BEO als dit topic je aanspreekt en als je de lol inziet van wat we hier bespreken.

Eigenlijk.

Goddomme Lé, dacht even dat je er tussenuit kneep. En ik ben net weer terug! (voor zolang als het duurt enzo natuurlijk). Kreeg een hartverzakking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven