Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Mallemarie, hai meid, mooie spreuk zeg!

Tante Dalma!

Lang niet gezien.

Ik heb je baby BR's nog liggen hoor in groene, bruine, maisgele en camelkleurige corduroy!

Of is de spruit al te groot voor maat 92?
Iris, Fien I-foonde dat ze inmiddels een baan heeft bij het Ikea restaurant. Fijn als kinderen zelfstandig zijn.

Werd tijd ook, ze is al zeven.
quote:just-juul schreef op 01 januari 2012 @ 22:20:

Acht, leestepeeste toch Ik ben blij dat je blijft hier. Niet dat ik hier verder ooit kom, maar toch Omdat het kan enzo !

Fijn dat je je plekkie niet afstaat !

Dikke kus van je vroegere telefoonseksmattie Henk.

Henk!

Gezellig!

Verrassing was dat he, toen we elkaar voor het eerst spraken?

Jouw diepe, grommelige stem zal me altijd bijblijven in ieder geval.
quote:Meds schreef op 02 januari 2012 @ 16:19:

HALLO MALLEMARIETJE,

wel meelezen en geen lid zijn? Waarom? Ook latente BEO's zijn BEO's je hoeft niet veel te doen, behalve jezelf zijn

Meds, ik zeg het even hier, als reactie op deze, voor jouw doen, aardige posting, schijnbaar ben je mild gestemd vandaag, misschien dat je dan niet uit je dak gaat als ik vertel dat ik niet meega graancirkels maaien vannacht.

De bloedworst van gisteren heeft me een slapeloze nacht bezorgd en ik denk dat je het wel redt met de leatherboys van het COC, maaiwise. Ze zijn niet ervaren maar ontzettend enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 02 januari 2012 @ 16:38:

Mallemarie, hai meid, mooie spreuk zeg!

Tante Dalma!

Lang niet gezien.

Ik heb je baby BR's nog liggen hoor in groene, bruine, maisgele en camelkleurige corduroy!

Of is de spruit al te groot voor maat 92?

Oh geweldig! Timanni is precies in maat 92 dus kom maar door. En anders komen ze voor spruit#2-in-aanbouw ook van pas Als het een meisje is, meld ik haar aan voor de mini-BEO-afdeling (is Fien nog steeds voorzitster?)

Dag lieve tante Leo, fijn je weer te zien.
Fien is inderdaad nog steeds hoofd van de BEO jeugdafdeling.

Ze zijn nu bezig met de workshop 'organisch jacuzziën' of hoe je van een normaal bad, met behulp van capucijners en bruine bonen, een heuse jacuzzi maakt.

Ook leuk voor de allerkleinsten!

Woon jij nog steeds in Wolfheze?
quote:Meds schreef op 02 januari 2012 @ 10:23:

Iris, iris, iris, wat een RAAR verhaal. Lex sr. is niet met Pom dat is jr. Lex is geen bigamistKun je nagaan Meds.......Hoelang Pom al met hem samen is
Wat een KIFT hier weer, wat een KIFT. Hoe moeten we in godesnaam meer leden krijgen als we steeds maar rollebollend in het clubhuis liggen als er aspiranten langskomen. Ik ben het echt meer dan zat. De vergrijzing slaat toe in de BEO. WE HEBBEN NIEUWE AANWAS NODIG ANDERS IS ER OVER 10 JAAR GEEN BEO MEER!!!!!
EN POM IS NIET MET LEX

Pom is met Lex jr. en ik weet dat zeker want ze staan op de camping in Knokke en lex sr zit nu te knutselen met wcrolletjes in het dorpshuis
zeikwijven zeg
Over tien jaar zijn we er echt nog wel hoor, Meds. Alleen zijn we dan Beoard.
Wat heb jij tegen vergrijzing?

Discriminatie zeg ik!

Ok, een campagne dus.

Organiseer jij dat?

Ik blijf hier om de nieuwe leden op te vangen, folders uit te delen en contributie te innen.
we moeten hipper worden

Right....

Als we maar geen skinnyjeans of zo aan moeten.

Met laarzen er onder.
nee dat gaat veel te ver, maar wat dacht je van leren of denim BR's met studs en allerhande applicaties?
Misschien een cursus hippe broekrok breien?

Als iemand mij dit kan leren ben ik om.
Ok.

Misschien wat van die lijmpistolen aanschaffen bij TellSell als we de poen van de nieuwe leden binnen hebben.

Ik heb laatst geprobeerd Starshine wat up te hippen. Nieuwe bril en een trendy singletje etc.

Is dit de richting op die je bedoelt?

En is de graancirkelkalender van 2012 al klaar?

Ik ben wel uitgekeken inmiddels op de kalender van 2011.

Nooit heb ik van een cursus darmflora schikken mogen genieten, zit dus heel wat uren op de pot.

Voor tijdens het klimmen in Peru heb ik minibroekrokjes met een schotse ruit gemaakt. Droeg ik gewoon met wandelschoenen eronder. Heel handig, ook als je veel op je hurken moet. En best hip - als je je benen scheert.
Om de kosten te drukken, hadden we bedacht de foto's van 2011 op kale kalenders van 2012 te plakken, Poppeding. Crisis,hè?
Begrijpelijk Yette, ze vragen tegenwoordig ook echt idioot veel geld voor het huren van een vliegtuigje om de foto's te kunnen maken.

Jammer.
quote:poppeding schreef op 02 januari 2012 @ 21:19:

En is de graancirkelkalender van 2012 al klaar?

Ik ben wel uitgekeken inmiddels op de kalender van 2011.

Nooit heb ik van een cursus darmflora schikken mogen genieten, zit dus heel wat uren op de pot.

[afbeelding]

Ow jammer, we hebben besloten dit jaar een merklappenkalender uit te brengen, omdat iedereen zo ferm had geborduurd het hele jaar. Januari is die van Yette, die het leesplankje geborduurd had in kruissteek.

Jij had toch ook een merklapfoto ingeleverd? Ik dacht dat jij veldkruiden had geborduurd? Dat is de afbeelding van september geworden!

Volgende keer bij koorrepetitie neem ik 'm voor je mee.

12,50 euro kost 'ie.
12,50?! Ik plak die van '11 wel op '12!
quote:yette schreef op 02 januari 2012 @ 21:21:

Voor tijdens het klimmen in Peru heb ik minibroekrokjes met een schotse ruit gemaakt. Droeg ik gewoon met wandelschoenen eronder. Heel handig, ook als je veel op je hurken moet. En best hip - als je je benen scheert.

Ik vind alleen dat je ze wat wijder had moeten maken. Persoonlijk he, omdat een BR gewoon wijd is, qua model.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben weer boven water!

Wie had bedacht dat het leuk was om mij pruimenbrandenwijn ( rare zoute smaak ) te voeren en me naakt, met twee appels ( bedenk maar waar ), aan te bieden aan de mannen van de vrijwillige brandweer onder het mom van " hebben jullie ook een verzetje met de jaarwisseling ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven