Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Duploo, ik ging lopend ja. Was zo euforisch begonnen!

Viel tegen hoor, Schotland is groot, koud en vochtig.

De rechtsdraaiende cultuur in mijn schoenen was na een week of 3 niet meer uit te balanceren.

Heb nog linksdraaiend geprobeerd te krijgen daar, maar niks hoor. Van die schotse hooglanders kun je geen yoghurt maken.

Het deed de cultuur in mijn vagijn ook al geen goed.

Uiteindelijk heb ik de schoenen in Loch Nes gegooid, heeft dat beest ook iets om aan te knagen, is goed voor zijn gebit.

En ben met de boemeltrein naar Edinburgh gegaan en terug gevlogen, er zat niets anders op. Dat vliegen is nog best ingewikkeld kan ik je vertellen.

Ik heb dus wel alvast geoefend voor de cursus mode uit de verbanddoos, maar zoals je ziet kan ik nog wel wat tips gebruiken.

Ik schrijf mij dus zeker in!
ja, duidelijk teveel watten voor een flatteuze legging...

Denk erom: de watten zijn om oneffenheden in je benen te egaliseren zodat ze mooier tonen..niet om er varkenspootjes van te maken.

Maar geeft niks meid, kom langs op de workshop en we gaan ermee aan de slag.
Wat doen jullie eigenlijk met je protheses als je vreemdgaat?
Mij moet je dat niet vragen Meds. Ik ben zo goed als steriel. Alleen als ik bij de COC-ers zit, die me nog niet kennen, doe ik alsof ik een seksgodin ben en hou ik de schijn op.
Ik heb er geen ervaring mee Meds. Met proteses.
quote:Meds schreef op 10 januari 2012 @ 20:29:

Wat doen jullie eigenlijk met je protheses als je vreemdgaat?Ik laat die pinnen altijd gewoon in mijn heupkommen zitten. Had jij een beter idee?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Yette, lieg niet, deze zomer had je geen tand meer in je mond en op de kerstkaartpolaroid had je wel weer beet.

Leo, interessant, ik hoor dat vaker, is dat een manier om macht te verkrijgen in een organisatie zoals het COC
Op de vereniging voor poezenvrouwtjes doe ik altijd alsof ik frigide ben. Gelukkig kan ik hier mezelf zijn; de aarsstralende aardstralende Maangodin in mezelf naar buiten laten vloeien.
Ik weet 't niet hoor, die " doe je geboorte over - cursus " voor de BEO mannen. Idee is lollig en het zal helend zijn voor hun chakra's , maar mijn hechtingen springen steeds weer open.

Nog één zo'n geintje en ik zeg mijn lidmaatschap op.
first poef...
Fijn te lezen Aka, wij ook.

Ach Meds, je moet het zo zien, er gebéurt al zo weinig in het leven en voor jullie ben ik na al die jaren een open boek. Jullie kijken dwárs door me heen. Het is gewoon lekker om in nieuw gezelschap een heel ander persoon van jezelf te maken. In het kader van 'omarm je alterego' wil ik daarom nog wel eens creatief met de waarheid omgaan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 januari 2012 @ 23:52:

Op de vereniging voor poezenvrouwtjes doe ik altijd alsof ik frigide ben. Gelukkig kan ik hier mezelf zijn; de aarsstralende aardstralende Maangodin in mezelf naar buiten laten vloeien.Jij begrijpt het Bia. Fijn deze erkenning. Bij mij is het precies andersom. Ik hang dus elders de famme fatale uit, die met het schuim op de verhitte vagijn de ene lover na de andere afwerkt. En dit imaginaire seksleven bevredigt mij dusdanig dat ik in werkelijkheid gewoon seksloos door het leven kan gaan. Kan het iedereen aanraden. Heerlijk!
quote:Starshine schreef op 10 januari 2012 @ 07:48:

elynn was er ook bij

[afbeelding]

de dame in de herfsttinten dus, die zo mooi bij haar aura passen. Die man in dat witte pak, heeft 'mode uit de verbanddoos' duidelijk niet begrepen. Die man in het grijze pak, ken ik niet. Waarschijnlijk is dat de kruier van het hotel of zo. Of de gigolo die Elynn geboekt heeft voor deze gelegenheid, gezien zijn verlekkerde blik.Op internet circuleert een foto van onze Majesteit die ernstige overeenkomsten vertoont met de fee Flora (of Fauna, óf Mooiweertje daar wil ik vanaf zijn) uit Walt Disney's Doornroosje en blijkt dat het 'mode uit de verbanddoos' concept al zéker vijftig jaar meegaat. Al gezien?
Korenwolf, ben je nog aan het occupy-en? Ik heb eventueel nog wel een skottelbraai voor je te leen.

Ik hoor wel of je belangstelling hebt.
vage poef...
mooie poef dit
quote:aka-ergo schreef op 11 januari 2012 @ 05:01:

Oh eleonora, i love u. Maar strike mij niets om niets aub. Het is soms zooooo moeilijk hier! Mensen doen eens wat maar of ze wat doen is de vraag...

Strijken?

Voor zover ik weet hebben we daarin geen cursus op het programma staan....
quote:eleonora schreef op 11 januari 2012 @ 08:04:

[...]

Strijken?

Voor zover ik weet hebben we daarin geen cursus op het programma staan....Daar bestaat al 3 jaar een curcus voor......Ik zit daarop
Da's de cursus 'Strijken met Eigen Veren' Iris, de assertiviteitscursus voor pluimveehouders.

Gezien de spelling denk ik trouwens dat het hier om kegelen gaat.
O, sport. Dan is het logisch dat ik het niet snap.

Boerengolf is voor mij nog te ingewikkeld.

He is woensdag!

Koor!

Zang bedoel ik. Niet Korenwolf.

Hebben we allemaal onze partij ingestudeerd?

Vanwege mijn verkoudheid ben ik bariton vandaag.
present!

ik vind die witte pakjes toch niet zo flatteus

Niet?

Ik vind het zó lekker jong staan. Fris en maagdelijk.

En let's face it, dat kunnen we best gebruiken want vele van ons beginnen toch wat belegen te geraken. Ik noem geen namen, Meds, Yette, Lionlily.
riep je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven