De bar in de Arena / organisatie

28-05-2023 12:10 19 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet van levensbelang maar ik ben toch benieuwd of er misschien iemand is die het weet.
Gisteravond was ik in de Arena en wij zaten recht achter de bar op het veld. Daar liepen mensen rond met genummerde shirts, vooral 4 en 6, twee keer met 8 en twee met een andere kleur shirt met nummer 1. De mensen met 1 leken me verantwoordelijk voor het aan- en afvoeren van bekers en afval. Hoe dan met de rest? Is 8 de supervisor, of zijn het gewoon random shirts?
Joehoe, Bruce!!! :-D
Verder kan ik je niet helpen met antwoorden, sorry :)
Beschuitmetjam schreef:
28-05-2023 12:16
Joehoe, Bruce!!! :-D
Die was er ook :) Ik vond het echt een belevenis, een van de leukste concerten waar ik ben geweest.
KamilleT schreef:
28-05-2023 12:18
Die was er ook :) Ik vond het echt een belevenis, een van de leukste concerten waar ik ben geweest.
En hij ging ook nog even stoer op zijn plaat. 😆

Hij is en blijft The Boss!

(Ik was er niet bij, trouwens)
Welk motto?
Geen idee. Zou wel grappig zijn als het nummer staat voor de plaats in de rangorde.
Drinken bijvullen? Echt niet! Ik ben een nummer 4 hoor. Vraag dat maar aan een nummer 3 of lager. Hoef je ook geen namen te onthouden, heel makkelijk. ‘Nummer 3 of lager, kom eens helpen! ‘ en je kan het salaris koppelen aan het nummer. Ik zie alleen maar voordelen.
SunShine35 schreef:
28-05-2023 13:18
Geen idee. Zou wel grappig zijn als het nummer staat voor de plaats in de rangorde.
Drinken bijvullen? Echt niet! Ik ben een nummer 4 hoor. Vraag dat maar aan een nummer 3 of lager. Hoef je ook geen namen te onthouden, heel makkelijk. ‘Nummer 3 of lager, kom eens helpen! ‘ en je kan het salaris koppelen aan het nummer. Ik zie alleen maar voordelen.
Ik denk toch wel dat dat het is, al zag ik de vieren en zessen wel afwisselend klanten helpen als glazen vullen. De achten deden vrij weinig en de enen renden de hele tijd heen en weer. Het zijn natuurlijk allemaal oproepkrachten dus het is wel handig om elkaar zo aan te spreken ‘hé vier, ruim mijn zooi even op’.
KamilleT schreef:
28-05-2023 12:18
JAAAAAAA, hallo medefans! (Ik was er donderdag)
yasmijn schreef:
28-05-2023 12:39
En hij ging ook nog even stoer op zijn plaat. 😆

Hij is en blijft The Boss!

(Ik was er niet bij, trouwens)
Oh echt? Gelukkig niks aan de hand, op je 73ste vallen, kan nare gevolgen hebben.

Hadden jullie die er wel bij waren ook het gevoel dat hij afscheid aan het nemen was? Ik gun hem op zich best zijn pensioen, maar ik heb het afgelopen jaar al meer favoriete artiesten zien pensioeneren en dat is toch jammer.
KamilleT schreef:
28-05-2023 13:21
Ik denk toch wel dat dat het is, al zag ik de vieren en zessen wel afwisselend klanten helpen als glazen vullen. De achten deden vrij weinig en de enen renden de hele tijd heen en weer. Het zijn natuurlijk allemaal oproepkrachten dus het is wel handig om elkaar zo aan te spreken ‘hé vier, ruim mijn zooi even op’.
Dat is wel erg. Als je echt een nummertje bent.

Kunnen we op het werk ook gaan invoeren.
Morgen bij de vergadering verwachten we dat 1 t/m 4 aanwezig zijn. 5 en 6 hebben cursus. 7 en 8 doen hun dagelijkse werk maar mogen wel om 4 uur naar huis.
Ninja4life schreef:
28-05-2023 13:29
Oh echt? Gelukkig niks aan de hand, op je 73ste vallen, kan nare gevolgen hebben.

Hadden jullie die er wel bij waren ook het gevoel dat hij afscheid aan het nemen was? Ik gun hem op zich best zijn pensioen, maar ik heb het afgelopen jaar al meer favoriete artiesten zien pensioeneren en dat is toch jammer.
Het was een klein struikelpartijtje en zag er niet heel heftig uit. Er ging wel even een soort ooh door het stadion. De band bleef overigens gewoon doorspelen, dat was wel opmerkelijk. Dat doen ze natuurlijk bij veel nummers, steeds hetzelfde rifje.
Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat er bijna geen grote artiesten meer over zijn.
Ninja4life schreef:
28-05-2023 13:29

Filmpje van de valpartij staat op de Telegraaf.
Welk motto?
Ik ben wel benieuwd waar jullie zaten dat jullie zo enthousiast zijn. Ik zat helemaal bovenin aan de linkerkant, en het geluid was zo bedroevend slecht het was zelfs lastig om te horen wat hij zong. :|

Heb ook in dat café gezeten trouwens. Die nummers zijn mij helemaal niet opgevallen. Mijn moeder vroeg iets aan iemand van de bediening, en hij zei alleen maar dat ie Engels sprak, en voor ik de kans kreeg om m’n moeder te vertalen was hij alweer weg.
SunShine35 schreef:
28-05-2023 13:30
Dat is wel erg. Als je echt een nummertje bent.
Maar wel het meest praktische in dit soort situaties. Je moet bij een evenement met zoveel bezoekers zo efficiënt mogelijk kunnen werken. Tijd om op elkaar ingespeeld te raken zoals in een cafe of restaurant heb je niet. Je kunt ook niet echt oefenen.
Frambloos schreef:
28-05-2023 14:32
Ik ben wel benieuwd waar jullie zaten dat jullie zo enthousiast zijn. Ik zat helemaal bovenin aan de linkerkant, en het geluid was zo bedroevend slecht het was zelfs lastig om te horen wat hij zong. :|

Heb ook in dat café gezeten trouwens. Die nummers zijn mij helemaal niet opgevallen. Mijn moeder vroeg iets aan iemand van de bediening, en hij zei alleen maar dat ie Engels sprak, en voor ik de kans kreeg om m’n moeder te vertalen was hij alweer weg.
Tja, Arena staat bekend om het slechte geluid. Ik had daar ook last van, maar de sfeer en energie van het concert maakte veel goed.
Yes Bruce! Wij waren er gisteren ook, vond het fantastisch! Waar de nummers voor staan, geen idee, sorry!
Ninja4life schreef:
28-05-2023 14:42
Tja, Arena staat bekend om het slechte geluid. Ik had daar ook last van, maar de sfeer en energie van het concert maakte veel goed.
Wij zijn vorig jaar bij The Rolling Stones geweest en zaten op de korte zijde tegenover het podium. Geluid viel ons juist positief mee! Ik kan me van vroeger herinneren dat het echt bagger was. Maar tegenwoordig hangen ze er van die zwarte luchtkussens tegen het dak en dat scheelt echt een hoop. Deze dingen bedoel ik. Die zijn volgens mij van de ArenA zelf en hangen ze tegenwoordig altijd op bij concerten.
Afbeelding
Jaaa ik was er ook gister! Vond het een heel gaaf concert! Ik ga wel vaker naar concerten maar the boss is toch wel heel bijzonder om mee te maken moet ik zeggen!
KamilleT, wij zaten ook vlak achter die bar (vak H) en we vroegen ons hetzelfde af over die nummers en constateerden eigenlijk hetzelfde als jij! Zoiets zal het toch moeten zijn denk ik.

Geluid in de Arena is gewoon belabberd, zonde dat Bruce niet bv de Ahoy heeft gekozen. Was liever naar Landgraaf gegaan maar ik was allang bij dat ik kaartjes had weten te bemachtigen en ook nog met supergoede zitplaatsen!
Maar met goede oordoppen had ik al snel geen last meer van het geluid en ging ik volledig op in de energie van het concert.
Irregular_Choice schreef:
28-05-2023 16:33
Wij zijn vorig jaar bij The Rolling Stones geweest en zaten op de korte zijde tegenover het podium. Geluid viel ons juist positief mee! Ik kan me van vroeger herinneren dat het echt bagger was. Maar tegenwoordig hangen ze er van die zwarte luchtkussens tegen het dak en dat scheelt echt een hoop. Deze dingen bedoel ik. Die zijn volgens mij van de ArenA zelf en hangen ze tegenwoordig altijd op bij concerten.
Afbeelding
Op deze foto zie je onderin de bar, met medewerkers in een zwart shirt met rode cijfers.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven