De knussels knusselen de lente in!

13-02-2020 23:24 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie zeven!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
De knussels

Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524


En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... ges/413488

En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119

En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... ges/434424

De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749

Nummer 6
overig/six-met-de-knussels/list_messages/449169
lollypopje wijzigde dit bericht op 14-02-2020 18:51
5.19% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Fladderak schreef:
31-05-2020 20:46
Hmmm wat is er met de badkamer? Hoop wel dat er licht is want een nieuwe misstap heb ik liever niet, laatste keer slecht bevallen :|
Jahoor er is licht, maar....

..... Dat moet je gewoon zelf aan doen o_o

Oh en pas op voor de deur :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
31-05-2020 20:49
Jahoor er is licht, maar....

..... Dat moet je gewoon zelf aan doen o_o

Oh en pas op voor de deur :P
Oke dit klinkt wel heel spannend :)
Alle reacties Link kopieren
Fladderak schreef:
31-05-2020 20:51
Oke dit klinkt wel heel spannend :)
Ontzettend... Maar als je dat allemaal hebt overleefd kun je wel in bad :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Fladderak schreef:
31-05-2020 20:46
Hmmm wat is er met de badkamer? Hoop wel dat er licht is want een nieuwe misstap heb ik liever niet, laatste keer slecht bevallen :|
Er zijn enkele voordelen: Er is geen trapgat. Yeey! En overal waar je gaat gaat vanzelf een lichtje branden, ook op je weg naar het toilet. Dat niet in de badkamer zit. En die badkamer heeft dus een glazen deur die vaak goed gepoetst is.... en als je dat door hebt en binnen bent dan moet je dus niet staan wachten tot daar het licht vanzelf aangaat. Want datdoetutniet want de badkamer is nog niet gepimpt :hihi:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
31-05-2020 20:54
Er zijn enkele voordelen: Er is geen trapgat. Yeey! En overal waar je gaat gaat vanzelf een lichtje branden, ook op je weg naar het toilet. Dat niet in de badkamer zit. En die badkamer heeft dus een glazen deur die vaak goed gepoetst is.... en als je dat door hebt en binnen bent dan moet je dus niet staan wachten tot daar het licht vanzelf aangaat. Want datdoetutniet want de badkamer is nog niet gepimpt :hihi:
En als het toch ergens mis gaat is dat blijkbaar erg grappig :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ah je hebt door waarom je een vaste logeerplek hebt: entertainer der bewoners!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
31-05-2020 20:54
Er zijn enkele voordelen: Er is geen trapgat. Yeey! En overal waar je gaat gaat vanzelf een lichtje branden, ook op je weg naar het toilet. Dat niet in de badkamer zit. En die badkamer heeft dus een glazen deur die vaak goed gepoetst is.... en als je dat door hebt en binnen bent dan moet je dus niet staan wachten tot daar het licht vanzelf aangaat. Want datdoetutniet want de badkamer is nog niet gepimpt :hihi:
Fantastisch geen trapgat! En voor de rest klinkt het een huis als een escape room :)
Ik laat ook liever niemand in mijn huis...
Mijn keuken... No way. Schaam Ik me echt voor!

Anders best een tof idee.

Fladder, fijn dat fietsen lukte.

Popje.. Jij kent alle geheimen van haar huis al.. Zelfs de katten missen je! Hopp dat je snel weer een keer kan!

Ik heb trouwens vrienden met een buiten en een sloep. Maar om er te komen moet ik met ov... Dus heb er niks aan :rofl:

Nanny.. Veel plezier morgen!

Hier morgen, what else is new, een saaie dag.
En ben een beetje in een frustratie bui.
Iets met FWB.. Wel/niet. Hij is te leuk. Vind mij eigenlijk ook wel echt leuk..
NU afkappen is veilig. Maar loop dan misschien wel echt hele leuke vent mis..

En daar lig ik nu dus wakker van....
Alsof dat helpt :frusty:
Alle reacties Link kopieren
@BM ik snap dat dat ov je tegen houdt. Ik merk dat ik zelf daarin wel soepeler wordt. Ik ben er namelijk aan toe om ook andere gezichten te zien dan van mijn buren waar ik niks mee heb of collega's. Ik kies er overigens wel voor buiten de spits te reizen dan. Al doe ik dat ook als ik moet werken.

Wat is het probleem met de fwb? Je verlangt naar meer dan dat hij je kan bieden?
Als dat zo is zou mijn advies altijd zijn afkappen, anders blijf je jezelf kwellen en wordt het alleen maar moeilijker.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Probleem is opgelost. Hij denkt dat het beter is re stoppen voor de gevoelens te sterk zijn.

Geen zin om hierover in gesprek discussie tegaan.
Alleen dat ik het erg jammer vind.
Alle reacties Link kopieren
Beter als het niet meer kan worden, maar maakt het nu even niet minder kut :hug:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Iedereen een fijn Pinksterweekend gehad? ☺️
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Superkut voor je, BM :hug:

Ja, echt superfijn. Zelfs vanaf een afstand even mijn oma gedag kunnen zeggen. Heerlijk ontspannen buiten gezeten (superblij dat mijn ouders zo'n grote tuin hebben dat dit gewoon kon :heart: ) en broertje was blij met zijn cadeautje. Het was gewoon echt even bijna normaal. Behalve dan dat ik de knuffels van mijn broertjes, zusje en papa enorm mis, en dat kunnen we natuurlijk nog niet, maar daar kom ik ook wel weer overheen. Wel heel erg overprikkeld nu, dus ik ga zo slapen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heerlijk Nanny. Welterusten vast 💋

Ik zou er ook zo in moeten kruipen na het slaaptekort van afgelopen nacht.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Is het er op tijd inkruipen nog gelukt, Popje? :sheep:
Alle reacties Link kopieren
Redelijk. Beter dan de nacht er voor. Maar dat is niet moeilijk :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
BM :hug:

Nanny fijn dat je een super ontspannen dag had.

Lolly was de te korte nacht het waard :)

Vandaag zijn de hechtingen verwijderd :cheer2: Op naar herstel, al duurt dat langer dan ik had gehoopt.
Alle reacties Link kopieren
Fladder zonder rits

:jump:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Hallo dan! Ik besta ook nog! druk druk druk met alles en nog meer met niets tegelijkertijd haha.

Fijn hechtingen eruit!
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week een gesprek gehad en sinds die dag barst ik van de energie. Duidelijke afspraken en op tijd weten waar je aan toe bent.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo voor het eerst sinds maanden weer naar een café. Familielid is jarig en die geeft daar een borrel. Ben benieuwd hoe de sfeer nu in een kroeg is. Ga heel verstandig met de taxi heen want fietsen zie ik toch nog niet zo zitten.
Iemand van jullie alweer in een restaurant of café geweest?
Heerlijk he, Baankje!

Fladder, nee, nog niet. Alleen bij familie thuis, wetend dat we dan genoeg afstand kunnen houden en niet afhankelijk zijn van hoe anderen zich gedragen. Voorlopig blijf ik ook nog weg uit de horeca denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om lezen Baankje! Hoop dat dit blijvend is!

Fladder: ben benieuwd hoe de sfeer was?

Ik pas nog voor terrasjes e.d. Maar ben wel naar een expositie geweest. Zoooo fijn om weer even in een 'andere wereld' te zijn. En we hadden de luxe om een hele expo voor man en mij alleen te hebben. Wat dat betreft is musea bezoeken nu echt heel fijn: rustig op je eigen tempo zonder 'beeld- of klankvervuiling'. :)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Fijn Baankje


Hier ook nog geen terrasjes. Gisteren wel in de stad geweest, maar was echt heel druk. Ook vol mensen die totaal niet op afstand lette en als je dat zelf wel wilde doen kon je gerust een half uur op dezelfde plek blijven staan. Heb dus maar snel een minder drukkere route naar mijn bestemming gezocht.

Moet vandaag boodschappen doen, maar krijg mijzelf niet op gang. Nouja toch mijzelf maar proberen een schop onder mijn kont te geven zo.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
07-06-2020 13:22

Fladder: ben benieuwd hoe de sfeer was?
Het was erg bijzonder. Familielid had 7 mensen uitgenodigd en we zaten verdeeld aan 2 ruime tafels met plexiglas er tussen. Waren er om 18.00 uur en om 20.00 uur kwamen de volgende gasten dus moesten we plaats maken. Nee dit doen we voorlopig niet weer :|
Het eten was wel fantastisch, dat dan weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven