De knussels knusselen de lente in!

13-02-2020 23:24 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie zeven!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
De knussels

Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524


En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... ges/413488

En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119

En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... ges/434424

De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749

Nummer 6
overig/six-met-de-knussels/list_messages/449169
lollypopje wijzigde dit bericht op 14-02-2020 18:51
5.19% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
27-06-2020 11:46
Klopt. Ik dacht ook even boodschappen te doen. Het fietsen was goed te doen - dan heb je al een beetje een windje van het fietsen en zo. De supermarkt ook, tot ik naar buiten ging en ineens een groep tieners zich vlak langs me wurmden, en toen ik wat afstand probeerde te nemen iemand anders met karretje en al ook vlak langs me schoot :swear: Dus toen was ik even in de stress, inclusief meltdown toen ik thuis kwam, en dat en het asfalt bij de supermarkt waren toch echt naar met dat warme weer.
:hug: zo stom al die mensen die gewoon niet opletten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja he? Zeker omdat je er gewoon niet tegenop kan met zelf opletten vaak.
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
27-06-2020 12:37
Ja he? Zeker omdat je er gewoon niet tegenop kan met zelf opletten vaak.
Nope, je kunt niet overal ogen hebben
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hier net een enorme stortbui.
Ik had best een leuk idee...
Als jij nou ( PuberT) de plantjes gaat watergeven dan ga daar een leuke foto van maken...

Moest zelf maar met paraplu in ene hand, gieter in de andere een selfie gaan maken.
En dat vraagt hij aan ikbenechtwaardeloosinselfies...

Hij heeft een nieuwe wetsuit.. Mocht hij ook aan..

Nee, ik ga naar boven, en die jouw slaapkamerraam ook ff dicht.

Dat was wel lief.

Maar wat heb ik een saaie PuberT zeg ;-))

Verder hier zo, zo.
Dus schrijf weinig, lees ook weinig.
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
27-06-2020 12:37
Ja he? Zeker omdat je er gewoon niet tegenop kan met zelf opletten vaak.
Mijn gevoel van 'ik kan wel naar buiten' is afgelopen week ook behoorlijk minder geworden na een tripje supermarkt waar ik zonder spul zo snel en veilig mogelijk weer buiten stond.
Bij vrienden op bezoek gaan durf ik wel steeds beter. Vooral omdat ik weet dat ze het niet raar van me vinden dat ik nog zo super alert ben, ze zelf veel rekening houden en me gewoon zeggen hoe afgelopen tijd voor hen was. En er dan ook meteen aan toevoegen: Dus Blond, we gaan echt veel afstand houden en als je liever wacht, ook prima. Lieverds in mijn leven :heart:
Over twee weken heb ik voor het eerst een familiefeestje bij zus. In totaal elf mensen (en 2 katten--->het is het 'doopfeest' van eentje :P ). Zus heeft een grote tuin met overkapping, dus het wordt sowieso buiten en ze maakt een buffet waar we om en om van kunnen nemen. Ik denk dat dat een ontspannen fijn samenzijn gaat worden. Ik heb ze allemaal gemist!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Fijn is dat he Blond, als mensen dat snappen en er rekening mee houden :(

Ik knuffel nu af en toe wel mensen, maar dat is dan een bewuste keuze. Ik zorg ook altijd dat zij het weten als ik minder dan twee weken geleden iemand anders heb aangeraakt. Al gaat die situatie zich binnenkort pas voor de eerste keer voordoen.
Dus heel veel aanrakingen heb ik nog steeds niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wij hebben woensdag een bruiloft, en eerlijk is eerlijk, ik vind het best spannend. Maar het is wel allemaal goed geregeld met afstand bewaren, en we gaan lekker met de (gehuurde) auto, dus het komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren
Snap dat je het spannend vind, maar fijn dat er goed over is nagedacht. En als iedereen een beetje oplet wordt het vast een leuke dag.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een bruiloft! Weer een keertje - met een leuke reden - helemaal in de lak :D

Dussss.... wie oh wie? :whistle:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
28-06-2020 18:09
Ik wil ook een bruiloft! Weer een keertje - met een leuke reden - helemaal in de lak :D

Dussss.... wie oh wie? :whistle:
Ik ben vorig jaar met mijzelf getrouwd. Wil ik wel nog een keer doen hoor, bij gebrek aan man :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oehw, leuk!
En sorry, ik ben 6,5 jaar geleden al getrouwd. Als ik nu nog zou gaan trouwen zou je mogen komen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
28-06-2020 21:00
Oehw, leuk!
En sorry, ik ben 6,5 jaar geleden al getrouwd. Als ik nu nog zou gaan trouwen zou je mogen komen ;-D
Lief dat je me weer zou uitnodigen, zeker omdat ik de vorige keer heb gemist.
Volgens mij zat ik toen net in instorting nummer 3 :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
28-06-2020 21:15
Lief dat je me weer zou uitnodigen, zeker omdat ik de vorige keer heb gemist.
Volgens mij zat ik toen net in instorting nummer 3 :P
Ja, zoiets inderdaad. We hadden je er graag bij gehad :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
28-06-2020 21:43
Ja, zoiets inderdaad. We hadden je er graag bij gehad :bigkiss:
Dus mochten jullie ooit weer gaan trouwen ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dan ben jij zeker ook uitgenodigd :D
Hoewel ik denk dat we het bij 1 keer houden. Ik wil niet meer bij man weg in ieder geval ...
Ik ga op anoniem
Schaamte en nog wat redenen.

Knussels bedankt voor jullie steun toen ik het moeilijk had. Heeft mij echt veel gedaan!

:hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
benmamma schreef:
09-07-2020 07:36
Ik ga op anoniem
Schaamte en nog wat redenen.

Knussels bedankt voor jullie steun toen ik het moeilijk had. Heeft mij echt veel gedaan!

:hug: :heart:
:hug: 💋

Hoop je weer terug te zien
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
benmamma schreef:
09-07-2020 07:36
Ik ga op anoniem
Schaamte en nog wat redenen.

Knussels bedankt voor jullie steun toen ik het moeilijk had. Heeft mij echt veel gedaan!

:hug: :heart:
Kom je wel terug? Het lijkt me goed voor je om hier wel te blijven schrijven.
:hug:
Bedankt
En nee is niet het plan om terug te komen.

Ik heb in spiegel gekeken. Doe er direct iets mee en ga er verder mee aan de slag.
Maar het blijft doorgaan met hakken.
Ik heb er een zooitje van gemaakt naar zoon. Niet expres, laat dat heel duidelijk zijn.
Vind het heel erg voor zoon dat ik het niet ( genoeg) in de gaten heb gehad.
Ga dat proberen te herstellen.
Meer kan ik niet doen.
Schrijven hier voelt niet meer fijn/ veilig.
Het is goed dat ik topic heb geopend, want inzicht gekregen.
Maar hoe er door een aantal ingehakt is...
Als ik er nou niks mee wilde doen... Oké..
En als ik 1 weerwoord geef dan doe ik slachtoffer. En zit ik in ongelooflijke tunnelvisie.

Iedereen mag hier haar mening over hebben. Vrij forum enzo.
En ik mag het genoeg en niet meer veilig voelen vinden.

Ik heb hele fijne, warme, ontroerende dingen meegemaakt hier! Zal ik nooit vergeten!

Maar nu geen veilig gevoel meer. De slechte moeder, dat is het beeld. En voor een stuk zeer terecht. Maar ik ben niet alleen maar slecht...
En dat gevoel heb ik nu wel bij een flink aantal.

Nogmaals.. Knussels en daarbuiten ook.. Ook echt een warm bad geweest!
Enorm veel lieve woorden. Ook daden.

Oudblond heeft mijn gegevens. Mocht iemand willen. Vraag haar om gegevens.
Ik verwacht niks, laat dat duidelijk zijn

Ga jullie goed!
BM, je deed het zeker niet expres wat zoon betreft. Dat het verkeerd was, dat inzicht heb je nu. En je bent niet slecht. Je hebt dingen verkeerd gedaan en je hebt hulp nodig. Ik hoop dat je dat laatste ook echt gaat proberen te krijgen. En ik wens je toe dat het tussen jou en zoon weer goedkomt en het beter zal gaan.
BM dit ga je niet meer lezen, maar :hug: wat naar dat het niet meer veilig voelt voor je. Ik wens je echt heel veel goeds in het leven, inclusief dat het goed komt tussen jou en je zoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom gewoon even knussels strooien voor iedereen. Momenteel aan het bijkomen van twee weken slaaptekort. Voordeel van de corona, weinig plannen dus heb er ook de tijd voor :P want duurt wel weer een week voor ik er weer ben

Oohw en nieuwe schoenen gekocht en die zijn 💗
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Knussels terug natuurlijk!
Gelukkig maar dat je nu de tijd hebt om bij te komen ;-D Ik moet gewoon werken vandaag, en vannacht lukte het slapen niet zo ... maar ook dat komt gewoon weer goed. Vanavond gelukkig een keertje geen online-sociale-plannen.
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
13-07-2020 13:09
Knussels terug natuurlijk!
Gelukkig maar dat je nu de tijd hebt om bij te komen ;-D Ik moet gewoon werken vandaag, en vannacht lukte het slapen niet zo ... maar ook dat komt gewoon weer goed. Vanavond gelukkig een keertje geen online-sociale-plannen.
Ik moet ook werken hoor, maar thuis scheelt wel :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja, ik ook hoor. Heb er een kort(ig) dagje van gemaakt. Echt werk kon ik toch niet verder mee, dus in plaats van de eigenlijk wat suffe zelfontwikkelingscursusjes die we dan kunnen gaan doen ben ik wat gaan pielen met c# leren. Niet dat er veel bleef hangen (en niet dat ik al ver ben of zo), maar het voelde tenminste wat nuttiger, en dan is het toch beter te doen als je duf bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven