De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
@Dappertje En gewoon alvast informeren bij de gemeente? Gewoon zonder verdere uitleg? 😜

Ik weet dat het hier 17.50 pm eigenbijdrage is, maar hier stond dat ook keurig op de website. Waar de organisatie waar ik mij aanmelde een link naar stuurde.

Vervelend dat dat bij jullie zo slecht te vinden is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ja, bellen naar de gemeente gaat het uiteindelijk waarschijnlijk worden.

Het CAK had ik zelf al gebeld. :rofl: Bijdrage in dit geval: €0,=
Wist alleen niet zeker of er daarnaast ook nog eigen bijdrage naar gemeente moet gaan. Dat is niet zo.
Maar goed, ergens in de spelonken van google doemde dus op dat de regelgeving qua eigen bijdrage sinds 1 januari gewijzigd is (vast bedrag i.p.v. inkomensafhankelijk), en dát had ik nou van deze mevrouw verwacht als input. Maar nee, dat las ik zelf uit mijn ooghoeken mee. :rofl:
Straks even alles zelf checken, want ik dacht op dat moment: "dit ga ik thuis wel zelf afmaken...".
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
13-08-2019 16:12
Ja, wel, maar dat schijnt niet goed genoeg te zijn. Snap ik ook wel, want als het zoek raakt, hoe bewijs je dan dat het een kostbaar pakket was? Nouja, allerlei slimme mensen in dat topic schreven dat je het verzekerd moet verzenden enzo. Niet eerder bij stilgestaan. Ik duik daar een volgende keer nog eens in als ik iets duurs terug stuur.
Voor nu: het is goedgekomen. Bevestiging van Coolblue is binnen. :yes:

Hier hoost het ook af en aan. Nu weer even droog, maar kan zo weer losbarsten. Moet wennen aan de temperatuur!

Mooi dat het goed is aangekomen.

In de basis: degene die iets verstuurt is verantwoordelijk voor het pakket tot het is afgeleverd. Dus als je iets terug stuurt ben jij ervoor verantwoordelijk ook als je het gratis mag terugsturen met antwoordnummer etc. Betalen met bijvoorbeeld creditcard is misschien de makkelijkste manier om je aankopen te verzekeren.

Apart verzekerd verzenden kan ook maar dan moet je zelf de portokosten betalen. Je kan niet bijbetalen bij een antwoordnummer om het verzekerd te verzenden, dan moet je de complete verzending betalen.
Alle reacties Link kopieren
Dag liefkes! Ik kom gewoon even knusselen. (waarom weet die stomme autocorrect nog steeds niet dat ik knussel en niet knutsel?).
:bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :heart: :heart: :heart: :heart: :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben net zo erg als iemand die zijn kind misbruikt, want ik eet vlees. Zo, dan weet ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om je even te lezen lichtje! Wanneer wanneer wanneer wordt de eerste knusselbaby verwacht?

*breidt ernstig door, want tijdsdruk owv geen datum meer voor ogen* (O) (O)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
14-08-2019 19:36
Ik ben net zo erg als iemand die zijn kind misbruikt, want ik eet vlees. Zo, dan weet ik dat.
Oef. Jij bent gezegend met die wetenschap! Wat een flapdrol zeg!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lichtje :hello: ik zwaai even. Hoe ver ben je al?
Oudblond schreef:
14-08-2019 19:38
Oef. Jij bent gezegend met die wetenschap! Wat een flapdrol zeg!
Idd, heel gezegend.
Oudblond schreef:
14-08-2019 19:35
Dag liefkes! Ik kom gewoon even knusselen. (waarom weet die stomme autocorrect nog steeds niet dat ik knussel en niet knutsel?).
:bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :heart: :heart: :heart: :heart: :bigkiss:

:bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Knussel terug Blondje! :bigkiss:

Coco; zo dan - die is even lekker... @(

Ja Shifty, dat was mijn hoop ik bange dagen :rofl: > ik had 'm wel via mijn credit card besteld. Maar ja, is het dan ook verzekerd bij de retour zending? Wat jij verder allemaal schrijft, las ik ook op dat topic. Normaal ben ik altijd heel kien met dat soort dingen, maar hier had ik een blind vlekje. En gelukkig dus allemaal goed gegaan. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
14-08-2019 22:47
Knussel terug Blondje! :bigkiss:

Coco; zo dan - die is even lekker... @(

Ja Shifty, dat was mijn hoop ik bange dagen :rofl: > ik had 'm wel via mijn credit card besteld. Maar ja, is het dan ook verzekerd bij de retour zending? Wat jij verder allemaal schrijft, las ik ook op dat topic. Normaal ben ik altijd heel kien met dat soort dingen, maar hier had ik een blind vlekje. En gelukkig dus allemaal goed gegaan. :)
En dan ook nog gezondheidsklachten in twijfel trekken. Ze hadden me wel even boos gekregen.

Fijn dat het goedgekomen is!

Blondje :bigkiss:
Voorwaarden zullen per type card verschillen, mijn mastercard heeft (lees ik nu) bijvoorbeeld beperking op computer en telefoon-apparatuur. En er staat ook een uitsluiting over transport. Ik zal 't eens navragen want nu ben ik ook wel benieuwd of ik uit m'n nek aan het kletsen ben :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook mastercard. Dat was dus mooi mis gegaan in mijn geval. :rofl:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Maar ja, eerlijk is eerlijk, ik heb ook nog nooit de verzekeringsvoorwaarden van PostNL gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ook niet.
De volgende keer rij ik het wel gewoon zelf terug naar de winkel. Had in mijn geval best gekund, maar zoals gezegd, onbewaakt ogenblik...
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Hee lekkere knussels van me!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik googlde op 'hug lolly' en vond deze 😁

Afbeelding

Maar Lolly hugt wel terug hoor :P Voor jullie allemaal 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Knuffel knussel voor een ieder!

Hier ondertussen alweer 39 weken zwanger. Dus zal nu niet zo lang meer duren.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje lichtje dat is snel gegaan. Dus het kuikentje kan echt elk moment komen.
Ben je er al helemaal klaar voor?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Kuiken mag komen!! Ben er klaar voor, denk ik ....

Vind het wel echt retespannend! Maar gaat helemaal goed komen.
Alle reacties Link kopieren
Niet gek dat je het spannend vind, maar het gaat vast helemaal goedkomen. Kuikentje boft met jou als moeder 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk spannend Twillie! :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Zeker heerlijk spannend! Dat betekent voor ons ook heel hard duimen, want wat is het al dichtbij! Superleuk :heart:
Alle reacties Link kopieren
Spannend Lichtje! Leuk spannend. Met alle duimen hier en Grobje als Doula komt het helemaal goed ;-D

:bigkiss: :loveys:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven