De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
o_o Wat een verhaal Blond. Gelukkig nu niet meer jouw probleem :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Blond neeeeeee :rofl:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meteen gemeld bij de klantenservice dat de heren het pakket hebben laten vallen. Geen zin in gezeur dat wij het beschadigd zouden hebben!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2019 13:12
Ik heb meteen gemeld bij de klantenservice dat de heren het pakket hebben laten vallen. Geen zin in gezeur dat wij het beschadigd zouden hebben!
slim!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
:@ Ik heb een liedje, beter gezegd een aria uit Rigoletto (van Verdi, mn huidige opera obsessie) in mn kop.
Mooie aria maar hij zit de hele dag al in mn hoofd, begint irritant te worden.. :peace:
Oplossing: jullie ermee lastig vallen! :proud:
(En nog een keer opzetten want hij zit al in mijn hoofd en hij is erg mooi)

https://youtu.be/zPpda21XprA
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 13:56
2.71% gewijzigd
Oudblond schreef:
17-05-2019 12:57
WCpot saga 6:

Ik had gezegd dat ze die pot vandaag tussen 10 en 12 op konden halen. Boven aan mijn deur. Ik zou gebeld worden.
Niet dus. 12 uur... niemand. Net dan toch 2 andere (aardige) meneren boven aan de deur met een steekwagentje. Pot op wagentje, meneer gaat rijden... pot klettert van wagentje :lol: Ik heb hen vriendelijk gedag gezegd, succes gewenst en de deur dicht gedaan. Hopelijk is dit einde saga!
:rofl:
Nee niet einde saga, ik begin het namelijk wel lollig te vinden, jouw wc pot avonturen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Oudblond :rofl:

Ik klik later op je linkje Phoebs, ben niet into opera's by the way.

En over Sebastiaan; ik ben eigenlijk nooit properly geïntroduceerd. Hoe heeft ie het eigenlijk tot onze mascotte geschopt? ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Jaar al, time flies ...

Anyway, gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Dappertje: Sebas kwam aangeslopen met Halloween!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gefeliciteerd!
Afbeelding

Ik lees stiekem weer een beetje met jullie mee hoor. Kijken of ik er na maanden weer een beetje in kan komen. Ben een beetje bang dat mijn omgeving me inmiddels zat is, al die negativiteit momenteel in m'n leven en ik wil niet steeds bij ze komen klagen. Hier overigens ook niet hoor. :$ Maar wie weet, kom ik toch weer langzaam eens wat schrijven op het forum...
Alle reacties Link kopieren
Fijn je te zien Bloesje! Kom maar gezellig meeknusselen. Dolfijntje heeft extra dekentjes gehaakt en je verhaal doen met een arm om je heen is zoveel effectiever! :hug:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Shades: ben je een meelezer of heb je een nieuw jurkje aangetrokken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
17-05-2019 15:47
Shades: ben je een meelezer of heb je een nieuw jurkje aangetrokken?
Nieuw seizoen, dus nieuw jurkje blond ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben minder blond dan ik dacht :jump:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Blond... echt die toiletpot ellende houdt ook maar niet op. Wedden dat je er nog iets komt. Heb je naast bellen ook gemaild?

Welkom Duizel! :jump:

Bloesje welkom! :jump:
Had elders al wat van je gelezen :hug: .

Shades welcome back. :jump:
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2019 17:10
6.30% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat gezellig hier allemaal, mooie OP!
Kende dit nog niet.

GEFELICITEERD ALLEN!

:sun: :couple: :daisy: :couple: :sun:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Leuk Elmer! Welkom! Pak maar een lekker dekentje, 't is fris vandaag!

Kia : ik heb het ook op de mail gezet en kreeg antwoord dat het bij de vervoerder gemeld zal worden. Ik heb hoop dat het hiermee ophoudt. Nu nog een nieuwe wc bril!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Elmervrouw schreef:
17-05-2019 16:53
Oh wat gezellig hier allemaal, mooie OP!
Kende dit nog niet.

GEFELICITEERD ALLEN!

:sun: :couple: :daisy: :couple: :sun:
Dank und herzlichen welkom! 😁
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elmer, welkom. :jump:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
https://thumbs.gfycat.com/WellgroomedMa ... ricted.gif

Gefeliciteerd! :cheers:
.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Van harte met jullie eerste jubileum. :jump:
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Coerage schreef:
17-05-2019 14:36
Oudblond :rofl:

Ik klik later op je linkje Phoebs, ben niet into opera's by the way.
Hoeft ook niet, neem gewoon maar van me aan dat het mooi is... ;-D :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er zoveel nieuwe gezichten meevieren! Ik vergeet wel eens dat dit topic ook gewoon gelezen wordt :$
Hi Ibi! (Wat ik heel lang gelezen heb als ibiplova. Tot het lampje opeens ging branden ik en ... opviva... zag :blond: )
:cheer: Elra!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2019 17:04
Wat leuk dat er zoveel nieuwe gezichten meevieren! Ik vergeet wel eens dat dit topic ook gewoon gelezen wordt :$
Hi Ibi! (Wat ik heel lang gelezen heb als ibiplova. Tot het lampje opeens ging branden ik en ... opviva... zag :blond: )
:cheer: Elra!
Hoi, Oudblond
liefs Elvira xx
.
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor vandaag heeft Dolfijntje inspiratie in de oceaan opgedaan. Ze was rustig wat rond aan het spelen en kreeg een fantastisch idee!
Afbeelding

We liggen er beeldig bij!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven