De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
06-06-2019 12:43
Ze heeft op de vorige (?) pagina koekjes gepost.

Ik heb een voorstel voor je, doe me maar een pb'tje als je hem wilt weten ;) .
Jij weet precies hoe je mij nieuwsgierig krijgt. Ik stuur je een pb :)

Ondertussen ga ik op onderzoek uit naar de koekjes...
Inmiddels de koekjes gevonden, maar ze zijn voor Dolfijntje. Dolfijntje, heb je er toevallig nog eentje over?
En als de koekjes op zijn heb ik nog wel taart. Man heeft blijkbaar niet zoveel met eenhoorns als ik, dus hij is over. En we hebben wat emotievoer nodig hier geloof ik.
Afbeelding
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 12:50
Jij weet precies hoe je mij nieuwsgierig krijgt. Ik stuur je een pb :)

Ondertussen ga ik op onderzoek uit naar de koekjes...
:A:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
06-06-2019 12:57
En als de koekjes op zijn heb ik nog wel taart. Man heeft blijkbaar niet zoveel met eenhoorns als ik, dus hij is over. En we hebben wat emotievoer nodig hier geloof ik.
Afbeelding
Lekker! Alleen een beetje zonde, hij ziet er zo schattig uit.
Prachtige taart, bijna zonde om op te eten. :-9
Kia•Ora schreef:
06-06-2019 12:59
:A:
Hij zit in je postvakje.
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 12:59
Lekker! Alleen een beetje zonde, hij ziet er zo schattig uit.
Ga nou verdorie eens uit mijn hoofd! :whip:
Gefeliciteerd met je man Nanny, geef hem een knussel van me 💋

Slacht eenhoorn en pakt een stuk taart
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kia•Ora schreef:
06-06-2019 13:01
Euhm, hoe?
lollypopje schreef:
Gefeliciteerd met je man Nanny, geef hem een knussel van me 💋

Slacht eenhoorn en pakt een stuk taart
Jij durft!

Nanny, natuurlijk ook gefeliciteerd met je man! :lips:
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 06-06-2019 13:07
0.38% gewijzigd
broekrok schreef:
06-06-2019 09:46
Kia, jij als geen ander zou toch kunnen weten dat een gedragsverandering iets is dat niet na een aantal positie/negatief kritische opmerkingen voor elkaar is!!
En nee ik heb niet gelezen waarom mensen zich wel/niet gekwetst in eerste instantie voelen, ik zie nu gebeuren dat iemand die door het stof gaat, gekwetst wordt door een hele groep. Dat is wat ik zie gebeuren.
Op grond van getypte letters, dat geldt voor beide partijen!
Maar kom op, zeg.
Als laatste wil ik hier toch even op reageren, dank voor je begrip Broekrok, je beschrijft mijn gevoel ongeveer. (Niet dat dat wat uitmaakt ik kan nog weinig goed doen geloof ik. Ik heb overigens al uitgelegd dat ik niemand persoonlijk aan heb willen vallen, dat mijn reacties algemeen waren, niet persoonlijk naar degene die ik gequote heb.Ik denk trouwens dat sommigen vooral gekwetst zij door een bepaalde opmerking, die ik later weggehaald heb omdat ik het niet meende en te ver vond gaan, ik had dat dus al gecorrigeerd omdat ik het zelf niet vond kunnen)

Nogmaals het was een moment opname, ik heb herhaaldelijk mijn excuses gemaakt, en mij blijven straffen en afbranden helpt mij niet.
Ja ik heb harde opmerkingen gemaakt die echt niet zo bedoeld waren maar toch kwetsend kunnen zijn, maar ik heb nou wel genoeg op mn kop gehad.
Ik heb ook gevoel, maar dat maakt niet meer uit geloof ik.
Broekrol nogmaals bedankt voor je reactie.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-06-2019 13:49
20.85% gewijzigd
Coconuts12 schreef:
Euhm, hoe?
Via de dezelfde deur als je erin gekomen bent een idee?

Je hebt een berichtje. En ik ben een muts, want we hadden natuurlijk al een lijntje, die was ik even vergeten.
Kia•Ora schreef:
06-06-2019 13:09
Via de dezelfde deur als je erin gekomen bent een idee?

Je hebt een berichtje. En ik ben een muts, want we hadden natuurlijk al een lijntje, die was ik even vergeten.
Maar die deur zie ik niet meer. Jouw hoofd is ook zo'n doolhof van binnen! En ik ben een ramp met navigeren. Dus ik vrees dat ik nog even blijf zitten.

En je hebt een antwoord :)
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 12:41
Waar zie jij lekkers?
ergens 3 pagina's terug :rofl: onderaan een van de 3 postings die Dappertje achter elkaar deed. Plaatje met heel lekker uitziende koekjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
impala schreef:
06-06-2019 08:21
Eigenlijk bij toeval, ik volg dit topic niet maar ik had alles in de actieve topics al gelezen :P . Zoveel actie is hier niet meer.
En ik volg Jolly wel een beetje, omdat ik hem soms briljant maar vaak ook totaal onbegrijpelijk vind en dat fascineert me.
Helaas kan ik je fascinatie niet veel meer voeden dan.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 12:54
Inmiddels de koekjes gevonden, maar ze zijn voor Dolfijntje. Dolfijntje, heb je er toevallig nog eentje over?
goddorie, stom forum, laadt nou eens gewoon gelijk alles! :furious:

Ik ben niet gierig Nootje en hoewel ze errug lekker zijn, deel ik ze graag met jou en de anders knusselaars. Dappertje heeft er genoeg achte gelaten! :cheer2:
impala schreef:
06-06-2019 08:54
Ik vind helemaal niet dat je weg moet, integendeel ik zou je erg missen. Je bent het zout in de steeds laffere pap hier.
Masr ik vind wel dat je moet beseffen dat je op een forum niet alleen je eigen mening en die over anderen moet kunnen geven, maar ook de meningen van anderen moet kunnen incasseren zonder weg te rennen of (al dan niet passief agressief) om je heen te gaan slaan.
En ik heb in elk geval het recht om deze mening te ventileren, maar daar ben je het ongetwijfeld mee eens.

Edit : je moét natuurlijk helemaal niks. Maar ik heb ff geen zin om omslachtig te formuleren.
Ik heb ook noch het idee dat ik iets van jou moet, noch ook maar de minste neiging me daar iets van aan te trekken. Wat ik moet, moet ik van mezelf.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
rosanna08 schreef:
06-06-2019 13:16
ergens 3 pagina's terug :rofl: onderaan een van de 3 postings die Dappertje achter elkaar deed. Plaatje met heel lekker uitziende koekjes
Heb ik dus gevonden, met jouw naam erop. Dus ik zat braaf te wachten op toestemming van jou. En inmiddels de eerste in mijn mond gepropt. Lekker, Dappertje!
Maar inmiddels heb ik een stuk taart gekregen van Nanny. Het is dat Popje hem aan heeft durven snijden (lees: eenhoorn durfde te vermoorden).
Kia•Ora schreef:
het is wel verrekkes druk in jouw bolletje he? :proud:
Wel gezellig hoor :popcorn:
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 13:18
Heb ik dus gevonden, met jouw naam erop. Dus ik zat braaf te wachten op toestemming van jou.
Maar inmiddels heb ik een stuk taart gekregen van Nanny. Het is dat Popje hem aan heeft durven snijden (lees: eenhoorn durfde te vermoorden).
pffff noem je mij nu een moordenaar.
Dieren doden is geen moord, zelfs niet fantasie dieren... en anders meld je me maar PETA :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
06-06-2019 13:20
pffff noem je mij nu een moordenaar.
Dieren doden is geen moord, zelfs niet fantasie dieren... en anders meld je me maar PETA :P
Ik eet ook dier, maar moest een enorme drempel over bij deze eenhoorn.
Phoebemeaculpa schreef:
06-06-2019 13:04
Als laatste wil ik hier toch even op reageren, dank voor je begrip Broekrok, je beschrijft mijn gevoel ongeveer.
Nogmaals het was een moment opname, ik heb herhaaldelijk mijn excuses gemaakt, en mij blijven straffen en afbranden helpt mij niet.
Ja ik heb harde opmerkingen gemaakt die echt niet zo bedoeld waren maar toch kwetsend kunnen zijn, maar ik heb nou wel genoeg op mn kop gehad.

Broekrol nogmaals bedankt voor je reactie.
Pheeps, ik vind het oprecht jammer dat het voor jou voelt als afbranden en straffen. Dat is geenszins mijn bedoeling geweest en ik denk ook niet van de anderen. Dat het voor jou zo voelt, snap ik ook dus daar wringt het. En daar zie ik op dit moment geen oplossing voor, want ik ben van mening dat ik met mijn postings mijn gevoel heb weergegeven en zo zie jij het ook.
Alles wat ik er verder over kan zeggen, is een herhaling van zetten en zal voor jou als een nieuwe afwijzing voelen dus het enige wat ik nu kan zeggen: Het ga je goed
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 13:22
Ik eet ook dier, maar moest een enorme drempel over bij deze eenhoorn.
En dat terwijl eenhoorn zoooo lekker is 😍😍😍
Weet je Phoebe, het is niet zo moeilijk. Volgens mij moet je gewoon stoppen met uitleggen en verontschuldigen en door het stof gaan, en aansluiten bij waar de gesprekken hier over gaan. Gisteren ging het over geloof, vandaag over taart. Soms is het serieus, soms is het flauwekul. En het staat iedereen vrij om er over mee te praten of slap te kletsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven