Dingen die je van anderen niet weten wilt!!

19-07-2008 16:16 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
In deze bijna taboeloze tijd ben ik erg benieuwd of er nog zaken zijn van andere mensen waar je echt niet op zit te wachten en die je echt niet weten wilt.

Hier is mijn rijtje:

- gedetailleerde bevallingsverhalen met eventuele bijbehorende foto's dan wel beeldmateriaal.

- Hoe vaak iemand seks heeft per week (vind het ook altijd genant om te horen dat vrienden het bijvoorbeeld de avond van tevoren even lekker van genomen hebben en dat met een grijns op hun gezicht vertellen)

- Verslagen van toiletbezoeken (qua kleur, geur samenstelling en hoeveelheid of eventuele gedetailleerde verhalen over buikgriepvirussen en daar de uitwerking van) zit ik ook niet bepaald op te wachten.

Nou jullie....

-
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
@Muis66

Tsja...de leraar die ik me nu voor de geest haal was zo'n opschepper...misschien dat dit aspect zijn verhalen over zijn kinderen juist zo irritant maakte.

Bij een ander soort type leraar zou ik me voor kunnen stellen dat het nog leuk en functioneel is ook...

Echter , bij deze blaaskaak was het alleen maar hinderlijk.
quote:Petra04 schreef op 19 juli 2008 @ 16:27:

Een vriendin wilde mijn mening over "sexy" foto's en filmpjes van haarzelf die ze naar haar ex stuurde

Een gifje van haar opengesperde doos en een serie foto's met een fles in de hoofdrol Tast dat niet zwaar je respect voor haar aan?
quote:Djoels schreef op 20 juli 2008 @ 19:49:

Ik heb ooit een fotomapje gevuld met foto's van mijn kat.

Ik werd namelijk gek van die verjaardagen waarin al die moeders de foto's van de kids maar bleven doorgeven, ik kon er niet meer tegen en ging even rellen.

Met een serieus gezicht pakte ik mijn mapje tevoorschijn.

Dit is Tommy als ie 's morgens wakker wordt.

Oh kijk, hier geniet ie van de zonnestralen.

En deze is echt leuk, zijn nieuwe toilet, geheel geurloos!

Mijn allerleukste foto komt zo hoor, nog een paar bladzijden, ja daar is ie.... Tommy in de wasmand, met mijn onderbroek op zijn hoofd....

Ja het zijn nog maar een paar bladzijdes. Vind je het niet enig.

Ze vonden het niet enig.

Ik zag het aan ze.

Ze vonden het vreselijk.

Toen ik mijn mapje dwangmatig bij iedereen achter in de strot had geduwd heb ik ze verteld, dat hoe zij zich nu voelen, ik me altijd voel als ik al hun foto's keer op keer op keer op keer moet zien.jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hoorrrrrrrrrrrrr
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:fleurtje schreef op 19 juli 2008 @ 22:37:

Ik had ook echt walgelijke zinnen gebruikt in dat blog, over dat ik opzoek was naar mezelf enzo. Mijn god, het werd gewoon geloofd!Is dat blog nog ergens na te lezen? Ben zeer benieuwd.
Djoels, een schitterend idee!

Ik zelf maak ook veel foto's maar dan dus vooral voor mezelf. (Niet te verwarren met 'van' mezelf!) Dat vinden sommige mensen dan ook weer vreemd, dat je foto's maakt terwijl je geen kinderen hebt!! Nou ja, alsof je alleen maar foto's van je kinderen kunt maken. Behhh.
Mijn manager laat om de haverklap weten dat hij zin heeft in sex..

Hoef ik niet te weten.
Djoels, goeie actie.. Zou ik niet gedurfd hebben hoor!

Maar heeft het daadwerkelijk geholpen of durft gewoon niemand jou meer foto's te laten zien?
Moet wel zeggen dat ik het jammer vind, dat er zo'n grote groep moeders is, die het voor de anderen verpest. Ik vind het af en toe ook wel leuk om een fotootje te laten zien hoor..
Ach het was in ieder geval duidelijk zonnetje!

de mensen bij wie ik dit deed, zie ik overigens niet meer, hoorden bij een vorig leven. Ik mis ze ook niet, gek he. Mijn vriendinnen die moeder zijn hebben niet zoveel last van slepen met fotoboeken, gelukkig maar.
DTEEZ!
Ik heb een collega die graag in details treed over haar kwalen. Zo had ze een keertje buikgriep gehad en vertelde ze doodleuk dat ze een paar keer de wc niet had gehaald en het op de grond liep...

Ook vertelde ze laatst toen ze verkouden was dat ze steeds groen slijm ophoest... Gatver...

Dat hoef ik nou echt niet te weten hoor.
quote:Zonnetjexx schreef op 20 juli 2008 @ 23:50:

Mijn manager laat om de haverklap weten dat hij zin heeft in sex..

Hoef ik niet te weten.

I don't believe in leaving my personal life at home. When you're building a team in the work-related arena, is my experience from being in this business for twenty years, there should be no boundaries between you and your teammates. So yes, I ám happy to tell my people everything about personal life, and yes, it does include my sexual needs. If that's unorthodox, sue me!

The result is they see me as a friend, rather than as their 'boss'. Ipso facto: trust given, responsibility taken, and given, reciprocately.
David Brent
Nice to meet you. Fancy becoming my secretary?
anoniem_63accf22d5cf0 wijzigde dit bericht op 21-07-2008 18:37
Reden: Cogito ergo cambio
% gewijzigd
quote:Goldielocks schreef op 20 juli 2008 @ 19:36:

Of van die mensen die altijd iets mankeren. Zeg jij vriendelijk en opgewekt goeiemorgen, krijg je als antwoord:

* ik heb zoooow beroerd geslapen

*ik heb zoooon last van mijn hooikoorts

*ik baal zooooow van mijn werk

*kon weer niks vinden om aan te trekken vandaag

*ik heb zoooon buik/hooft/kies/oor/menstruatie/knie/vingerpijn ect ect...

*ik ben zoooo toen aan vakantie

* ik word zoooow depri van dit kloteweer (oke, die doe ik zelf ook wel eens de laatste weken)

Ja herkenbaar! Of, wanneer je vertelt dat je je niet zo lekker voelt, je baas ook meteen zegt, ja maar ik heb ook buikpijn. Mens dat wil ik helemaal niet horen dan!!!

Toppunt toen mijn collega zwanger was en erg misselijk was en net had overgegeven zei mijn baas (vrouw): Oh, maar dat komt niet door de zwangerschap hoor, want ik voel me ook een beetje misselijk!!
zit tijdens het lezen van dit hilarische topic wanhopig te zoeken naar onderwerpen wat geen irritatie oproept bij mensen..........

Alhoewel ik de meeste ergenissen wel begrijp
quote:FritsvanEgters schreef op 21 juli 2008 @ 18:29:

Nice to meet you. Fancy becoming my secretary?

Zie je aanbod nu pas, maar ik moet je teleurstellen. Ik ben denk ik meer een Jennifer Taylor-Clarke type.

quote:FritsvanEgters schreef op 20 juli 2008 @ 20:59:

[...]

Is dat blog nog ergens na te lezen? Ben zeer benieuwd.Ik dacht dat ik het opgeslagen had, ben driftig aan het zoeken
quote:Djoels schreef op 20 juli 2008 @ 19:49:

Ik heb ooit een fotomapje gevuld met foto's van mijn kat.

Ik werd namelijk gek van die verjaardagen waarin al die moeders de foto's van de kids maar bleven doorgeven, ik kon er niet meer tegen en ging even rellen.

Met een serieus gezicht pakte ik mijn mapje tevoorschijn.

Dit is Tommy als ie 's morgens wakker wordt.

Oh kijk, hier geniet ie van de zonnestralen.

En deze is echt leuk, zijn nieuwe toilet, geheel geurloos!

Mijn allerleukste foto komt zo hoor, nog een paar bladzijden, ja daar is ie.... Tommy in de wasmand, met mijn onderbroek op zijn hoofd....

Ja het zijn nog maar een paar bladzijdes. Vind je het niet enig.

Ze vonden het niet enig.

Ik zag het aan ze.

Ze vonden het vreselijk.

Toen ik mijn mapje dwangmatig bij iedereen achter in de strot had geduwd heb ik ze verteld, dat hoe zij zich nu voelen, ik me altijd voel als ik al hun foto's keer op keer op keer op keer moet zien. Ik kan me het al helemaal voorstellen. Heerlijk om zoiets een keertje te doen in mijn vriendengroep met hun o zo heerlijke kotsende, poepende, huilende, wil niet eten kinderenfoto's.
quote:sprokkelientje schreef op 19 juli 2008 @ 17:10:

Mwhah....menstruatie op zich vind ik geen taboe onderwerp maar om er nu mee te koop te lopen vind ik weer de andere kant, als iemand zegt ongesteld te zijn heb ik daar geen last van, wel als het 10 x gezegd wordt.Vind het ook geen taboe. Als je het dan zo nodig wil zeggen, wat maakt het dan uit dat er mannen bij zijn? Het zal hen net zo weinig interesseren als mij.
Wat ik niet hoefde te zien maar ongevraagd toch te zien kreeg:

De foto van de kleinzoon van de buurvrouw, alleen was het ventje met 22 weken zwangerschap geboren en leefde dus niet meer.

( snap als geen ander dat je hoe dan ook toch trots bent op zo'n ventje, ben zelf met 20 weken zwangerschap mn zoontje verloren, maar ik douw toch echt niet zomaar iedereen zn foto voor zn neus!)
quote:Sabeltandcavia schreef op 20 juli 2008 @ 20:39:

Als ik met je aan het bellen ben, dan hoef ik niet 'spontaan' jouw tweejarige even aan de telefoon.

"Hier is nichtje. Die wil ook even wat zeggen".

tante STC: Dag nichtje

nichtje: *zwijgt*

tante STC: Hoe gaat het met jou?

nichtje: *zwijgt nog steeds*

vader op de achtergrond: Toe, zeg eens iets tegen tante STC.

tante STC (zoekt wanhopig naar gespreksstof): Was het leuk bij oma vanmiddag?

nichtje: brabbelbrabbel. Papa!

tante STC: Ja, geef papa maar weer even. Dag nichtje!

Ik wil best een babbeltje met je kind maken, maar dan wel als het kan praten en ook iets te vertellen heeft.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:maroon5 schreef op 22 juli 2008 @ 22:02:

Wat ik niet hoefde te zien maar ongevraagd toch te zien kreeg:

De foto van de kleinzoon van de buurvrouw, alleen was het ventje met 22 weken zwangerschap geboren en leefde dus niet meer.

( snap als geen ander dat je hoe dan ook toch trots bent op zo'n ventje, ben zelf met 20 weken zwangerschap mn zoontje verloren, maar ik douw toch echt niet zomaar iedereen zn foto voor zn neus!)

Ik kreeg ook zo'n soort foto onder mijn neus. Ik was 24 weken zwanger. Mijn collega had een doodgeboren kindje gehad, met 24 weken. Ging ze mij die foto's laten zien, met de tekst "het kan dus nog altijd fout gaan"...

Ineens had ik niet zo veel begrip meer voor haar verdriet. ( dat kwam wel weer goed, maar op dat moment wilde ik haar vermoorden )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 22 juli 2008 @ 22:11:

[...]

Ik kreeg ook zo'n soort foto onder mijn neus. Ik was 24 weken zwanger. Mijn collega had een doodgeboren kindje gehad, met 24 weken. Ging ze mij die foto's laten zien, met de tekst "het kan dus nog altijd fout gaan"...

Ineens had ik niet zo veel begrip meer voor haar verdriet. ( dat kwam wel weer goed, maar op dat moment wilde ik haar vermoorden )

Logisch dat je even niet haar vriendinnetje wilde zijn

Wat ik nog het ergste vond met de buuf was dat ze mn moeder ook zomaar die foto liet zien, zo uit het niets, arme mens was helemaal van slag, ook omdat ze nog nooit de foto's van mijn zoontje had gezien (heeft ze tot op de dag van vandaag nog niet gezien omdat ze dat emotioneel niet aankan, en dan zo'n buuf die ongevraagd die foto toont, grrrrrrrrr)
quote:Sabeltandcavia schreef op 19 juli 2008 @ 18:11:

Ik wil niet weten aan welke kwalen vage kennissen en vriendinnen van mijn schoonmoeder lijden en in hoeveel kleuren en op welke tijdstippen ze diarree hebben gehad. En ik wil ook niet weten welke mensen mijn schoonouders op vakantie hebben ontmoet en waar die dan wonen en wat hun kinderen doen voor studie/werk. Ook ben ik niet geïnteresseerd in een compleet verslag van wat er dagelijks op het menu stond.

Ik hoef ook niet te weten wat iemand ergens voor betaald heeft en ik wil het al helemáál niet raden.Oh het is zo irritant inderdaad als elk detail breed wordt uitgemeten. Toevallig laatst met schoonouders over parkeerkosten ( ja waar je het al niet over gaat hebben *wanhoopsmiley*). Ik zei dat het ongeveer 4 euro was. Volgt er een heel verhaal met de conclusie dat het bij hun véél duurder is, namelijk 4,10.
Mijn oma had een heupoperatie gehad en bedacht steeds opnieuw dat ze nu een groot litteken had. Dan kwamen we op bezoek in het ziekenhuis en lag ze zonder ondergoed in bed i.v.m. die wond denk ik. Als het gesprek dan op die operatie kwam moest je echt wegduiken omdat ze dan standaard de deken optilde, waardoor ALLES zichtbaar was.

Met haar verjaardag zijn we ook allemaal op een strategisch gekozen plek gaan zitten en iedereen heeft dat onderwerp vermeden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven