Dingen waarvan je niet begrijpt dat ze belangrijk zijn

17-11-2019 12:46 708 berichten
Voor andere mensen, dan. Soms hoor of lees je iets waardoor je je ineens afvraagt: ligt het aan mij dat dit me niets kan schelen? Waarom vinden andere mensen het zo belangrijk? Ben ik nou gek, zijn zij dat?

Geen diepzinnig topic, dit.
Star² schreef:
17-11-2019 13:14
Duur servies. Snap ik ook helemaal niks van.
Nope, zeker niet als het alleen maar met kerst uit de kast komt.
Cateautje schreef:
17-11-2019 13:15
Nope, zeker niet als het alleen maar met kerst uit de kast komt.
Ik heb wel een duur servies maar ik gebruik het elke dag.
Dat er oprecht mensen zijn die weten dat de boter nu 1,99 per pakje kost, bij de albert heijn, en 1,75 bij de Lidl, en dat dat vorig jaar nog 10 cent minder was en dingen niet meer kopen omdat ze in hun beleving te duur zijn geworden.

Mensen die héél ingewikkeld doen over een krasje op hun auto. Ik snap het niet, hoe graag ik het ook wil snappen. Het is een auto, je rijdt erin, dan kan het zijn dat ie beschadigt.
Blondie456 schreef:
17-11-2019 13:17
Ik heb wel een duur servies maar ik gebruik het elke dag.
Tja, ik ben gek op gehard glas en dat bestaat niet in dure vorm en al zou het er wel zijn...

Zo wordt er ook neergekeken op mijn Amefabestek, kost een prikkie in verhouding, maar na 30 jaar is het nog als nieuw, dus ik snap dat gezeik erover niet.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 17-11-2019 13:20
0.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
'Wat doen we met oud en nieuw'.
You don't have to fit into the format
Betty_Slocombe schreef:
17-11-2019 13:08
Dat het heel raar is dat mijn man geen verstand van en interesse in voetbal heeft. Dat hoort blijkbaar wel als je een piemel hebt.

Ik ben jaloers op je.

Hier moet echt alles gevolgd worden. Voetbal, F1, MotoGP, schaatsten, wielrennen.. Ik begrijp niks van dat moeten kijken naar anderen die sporten :confused:
Voetbal. Ik snap het niet. Dat de tv op een verjaardag aan moet en alle mannen daar ingespannen naar kijken behalve de mijne. Die herkent de shirtjes nauwelijks.
Dat je niet mag beginnen over een verloren wedstrijd omdat mensen oprecht boos en geirriteerd raken. En dat je niet mag zeggen 'ach het is maar een spelletje'.
Malinois schreef:
17-11-2019 13:18
Dat er oprecht mensen zijn die weten dat de boter nu 1,99 per pakje kost, bij de albert heijn, en 1,75 bij de Lidl, en dat dat vorig jaar nog 10 cent minder was en dingen niet meer kopen omdat ze in hun beleving te duur zijn geworden.

Mensen die héél ingewikkeld doen over een krasje op hun auto. Ik snap het niet, hoe graag ik het ook wil snappen. Het is een auto, je rijdt erin, dan kan het zijn dat ie beschadigt.

En daar dan uitgebreid over klagen op verjaardagen.
Ik ben ook niet prijsbewust. Ik pak de boodschappen die ik nodig heb en ik kijk niet eens naar de prijs.
Waarom mensen zoveel kleren willen hebben, snap ik ook niet. Wat moet je met 10 spijkerbroeken of 15 t shirts?
Star² schreef:
17-11-2019 13:20
En daar dan uitgebreid over klagen op verjaardagen.
Ook dat. En ik snap dat als je weekgeld hebt en je moet van 60,- rondkomen, maar die mensen hoor ik daar zelden over.
Festivals. Nooit begrepen waarom het leuk is om je met 300000 anderen op een kluitje binnen een omheind terrein je vol te stouwen met pillen, te moeten plassen op een dixie en zelfs in de rij te moeten staan voor water. Voor een godsvermogen per ticket.
anoniem_384905 wijzigde dit bericht op 17-11-2019 13:22
3.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Strijken (maar ik ken sowieso weinig mensen van mijn generatie die strijken, ik strijk zelf alleen soms gekreukte stofjes van blouses, jurkjes)
Je auto wassen (doe ik nooit, maar dan ook echt helemaal nooit)
De nieuwste gadgets moeten hebben
Foto's maken van je eten
Foto's maken van jezelf
Op internet alles vertellen/laten zien wat je hebt meegemaakt zodat anderen dat kunnen liken, en serieus denken dat andere mensen dat interesseert.
Koningsdag
Alcohol
Bekende leeghoofdige mensen, zoals de Kardashians
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
17-11-2019 13:04
Ik ken iemand die het ongepast vind dat ik maandverband en tampons op een plankje in de wc bewaar. Kan ik me ook over verbazen.
Zolang ze ongebruikt zijn...

Ben ooit op bezoek geweest, die in de wc, achter tegen de muur een open bakje had staan met gebruikt spul van zeker 3 dagen.
IIEEUW 3x IIEEEUW !!!
Ze wist dat ik langskwam, dus ... brrr gooi dat dat even weg !

Ik wordt er nog naar van.
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Pizzasnijder...alsof een mes niet voldoet.
Cateautje schreef:
17-11-2019 13:19
Tja, ik ben gek op gehard glas en dat bestaat niet in dure vorm en al zou het er wel zijn...

Zo wordt er ook neergekeken op mijn Amefabestek, kost een prikkie in verhouding, maar na 30 jaar is het nog als nieuw, dus ik snap dat gezeik erover niet.

Even gegoogled, helemaal niet zo goedkoop toch? En ik vind het prima bestek wat ik zie. Daar wordt op neergekeken? Pfffff sukkels.
Star² schreef:
17-11-2019 13:09
Mijn piemel heeft er ook grote hekel aan en krijgt er altijd commentaar op. Heel raar inderdaad.
Ik wist niet dat jij een piemel had joh! Nieuw aan laten meten?
EmmadePemma schreef:
17-11-2019 13:22
Pizzasnijder...alsof een mes niet voldoet.
Ja sorry, hier moet ik even ingrijpen. Mijn pizzasnijder is de beste Ikea-aankoop van de laatste 8 jaar geweest .
Waarom muscialkaartjes zo duur zijn en waarom je dan niet even de moeite doet iets leuks aan te trekken.
Malinois schreef:
17-11-2019 13:20
Waarom mensen zoveel kleren willen hebben, snap ik ook niet. Wat moet je met 10 spijkerbroeken of 15 t shirts?
Ik ben gek op kleding en ik heb wel meer dan 10 spijkerbroeken. Hetzlelfde heb ik met tassen, schoenen en sieraden. Daar kun je nooit te veel van hebben.
Star² schreef:
17-11-2019 13:22
Even gegoogled, helemaal niet zo goedkoop toch? En ik vind het prima bestek wat ik zie. Daar wordt op neergekeken? Pfffff sukkels.
Voor een geeltje een 24 delig set. Duur zat.
Sabeltandcavia schreef:
17-11-2019 13:13
Wat voor merk auto je hebt. Dat boeit me werkelijk niet. Voor mij zijn alle auto's hetzelfde. Een vervoermiddel met vier wielen, op elke hoek één, hangend tot op de grond en verder zal het allemaal wel. Sommige mensen ontlenen hun status er aan of dichten jou allerlei eigenschappen toe omdat je in een bepaald merk rijdt. Ik zal het nooit begrijpen.
+ 1

Een manager bij ons schaamde zich voor zijn FIAT en wilde vanwege status (?) een andere auto kopen.
Why?
Een auto is een middel om van A naar B te komen.
Zo lang het ding nog veilig rijdt, hoef je 'm niet weg te doen.
Vind ik dan.
Elk jaar het nieuwste model telefoon kopen.
Malinois schreef:
17-11-2019 13:22
Ik wist niet dat jij een piemel had joh! Nieuw aan laten meten?

Ja, ga met mijn tijd mee.
Youtubers en vloggers. Ik Snap Het Niet.
Wat interesseert het mij nou dat jij ergens een mening over hebt? De meeste van die mensen kunnen in mijn beleving helemaal niets en hebben helemaal geen redenen om ergens een mening over te moeten hebben, en wat mij betreft is het de vraag of ze uberhaupt stemrecht zouden moeten hebben.

En unboxing video's. Snap ik ook niet.

Filmpjes kijken van andere mensen die gamen.

Ik ben oud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven