Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Rouge__ schreef:
07-04-2021 22:14

@marquise, heb gelukkig nooit gezeik met PostNL wel met DHL :| en laatst met een ander bedrijf hadden doodleuk het pakket bij de buren gedumpt :roll:
:rofl:
Het is echt te zien welke chauffeur het is hier. DHL gaat meestal wel goed, BPost is... BPost en PostNL is dus net te zien wie er rijdt.

Net iets volslagen mafs: Canadese kennis vraagt of ik iets wil vertalen voor een vriendin, want een stalkerig figuur had dat naar die vriendin verstuurd per post. Ik vertaal het, bedenk dat de zinsbouw me raar bekend voorkomt en besluit even te googlen op lyrics.

Stalkerig figuur had een stuk songtekst van Marco Borsato per post gestuurd. Handgeschreven, uit de grond van zijn hart, en met vlekken van tranen.

Je hebt toch hele vreemde mensen.
Marquise schreef:
07-04-2021 22:53
Het is echt te zien welke chauffeur het is hier. DHL gaat meestal wel goed, BPost is... BPost en PostNL is dus net te zien wie er rijdt.

Net iets volslagen mafs: Canadese kennis vraagt of ik iets wil vertalen voor een vriendin, want een stalkerig figuur had dat naar die vriendin verstuurd per post. Ik vertaal het, bedenk dat de zinsbouw me raar bekend voorkomt en besluit even te googlen op lyrics.

Stalkerig figuur had een stuk songtekst van Marco Borsato per post gestuurd. Handgeschreven, uit de grond van zijn hart, en met vlekken van tranen.

Je hebt toch hele vreemde mensen.
:rofl: Heeft die gast geen leven?
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
07-04-2021 22:53

Je hebt toch hele vreemde mensen.
De meeste mensen zijn vreemd.
Wij niet uiteraard :P
Phoebe1982 schreef:
07-04-2021 22:43
Zo das irri Cateau, heb je het inmiddels ontvangen, en was het te eten?
Rouge foto's van de pasta bedoel je? Niet gemaakt :$

'You are the dancing queeeeeen heb je even voor mij lalalalalala... ik lig ooop mn kussen stiiill te dromeeeen why tell me why tell me why tell me whyyyyy'
Zo, Phoebs foute-liedjes-zender stond weer aan in mijn hoofd vandaag... :facepalm: :proud:
Echt ik snap mijn brein soms echt voor geen meter... nou ja altijd muziek in je koppie is ook wel weer gezellig ;-D
Ja, helaas ontvangen en het was niet te hachelen.


Geweldig dat je zo vrolijk in het leven staat. Is besmettelijk. :)
dolfje schreef:
07-04-2021 22:59
De meeste mensen zijn vreemd.
Wij niet uiteraard :P
Uiteraard niet :proud: :high5:
(Oww k*t ik wel want wandelend radiostation :P)
Kijken jullie ook dagelijks een keertje of iedereen lief is geweest?
Cateautje schreef:
07-04-2021 23:02
Ja, helaas ontvangen en het was niet te hachelen.


Geweldig dat je zo vrolijk in het leven staat. Is besmettelijk. :)
:( Balen.
Ik kook volgende keer wel voor je.
Kijk dat is fijn dat het aanstekelijk is :) :) :)
Gaan we nog een keer: 'Why tell me why tell me why tell me whyyyyyyyyyyyyy!!!' :whistle:
Ik moet eigenlijk dringend gaan slapen maar geen zin... (morgen is toch mn vrije dag)
Het was ook niet wat je zegt een hele sterke tekst. Iets over een zon die je roept. :confused:

Ik denk dan aan zoiets:
Afbeelding
Phoebe1982 schreef:
07-04-2021 23:05
:( Balen.
Ik kook volgende keer wel voor je.
Kijk dat is fijn dat het aanstekelijk is :) :) :)

Why tell me why tell me why tell me whyyyyyyyyyyyyy!!! :whistle:
Ik moet eigenlijk dringend gaan slapen... geen zin... (morgen is toch mn vrije dag)
Moet ik op mijn snorretje helegaar naar de hoofdstad van Gelderland. :D


Het zingen laat ik aan jou over. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik had tijdje geleden dat ze het eten een half uur te vroeg brachten, vind ik ook weer overdreven,
Met bezorgdienst heb ik problemen met dhp.(geloof dat hij zo heet) Ik bestel nooit zo veel, maar 2 keer toevallig die verzender.
staat keurig op pc hoe laat hij komt, komt dus een uur eerder, en dan zie ik op mail dat het bij de buren is afgegeven (welke buren staat er niet bij. Maar op de T&T staat dat hij afgeleverd is op het ophaalpunt. In een andere gemeente 15 km verder op dezelfde tijd. Eind van het liedje was dat buuv 3 huizen verder op appte dat pakket bij haar stond
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heb alleen gedoe steeds met brievenbuspost van post.nl. Vaak dagen te laat.
Cateautje schreef:
07-04-2021 23:08
Moet ik op mijn snorretje helegaar naar de hoofdstad van Gelderland. :D


Het zingen laat ik aan jou over. :)
:cheer2: :cheer2: :cheer2: Dat kun jij!!!
:) Ok maar dan toch maar opera. (Alhoewel mijn stemmetje daar zo vroeg in de ochtend nog niet zoveel zin in heeft. Al zijn er wel wat aria's die ik midden in de nacht op zijn kop hangend aan het plafond kan doen maar goed...)

Goedemorgen zonder zorgen! Lekker geslapen, vrij vandaag en in het kader van lief voor jezelf zijn (en omdat ik er even budget voor heb...) ga ik straks wat leuks doen :)
En het is ook nog droog, het is vast mijn geluksdag vandaag!!! :yes:
Goedemorgen Phoebe!

Fijne dag, maar er iets moois van.


Ik ga zo naar het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Voor controle Cateautje? Succes!

Hier weer een dagje werken op de agenda, en daarna langs de Action :jump:
Cateautje schreef:
08-04-2021 07:43
Goedemorgen Phoebe!

Fijne dag, maar er iets moois van.


Ik ga zo naar het ziekenhuis.
Dank, jij ook!
Sterkte/succes in het ziekenhuis!!

Ja hoor daar gaan we weer...
'Alle duiven op de dam sjalalali sjalalalaaa, ja die wisten hoe het kwam sjalalaliiii sjalalalaaaaa!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen
Succes in ziekenhuis, veel plezier met vrije dag en werk ze allemaal.
Ik zal eens op de fiets stappen, ben niet vooruit te branden want man moest vannacht zonodig snurken en ik werd er wakker van.
Moet vanmiddag paar boodschappen en sporten.
dolfje schreef:
08-04-2021 08:47
Goedemorgen
Succes in ziekenhuis, veel plezier met vrije dag en werk ze allemaal.
Ik zal eens op de fiets stappen, ben niet vooruit te branden want man moest vannacht zonodig snurken en ik werd er wakker van.
Moet vanmiddag paar boodschappen en sporten.
:hihi:
Succes in het ziekenhuis, Cateau.

Het is redelijk kalm op werk,maar dat komt vooral omdat men consequent halve rapporten indient.
Dank allen! :D


Ik ben weer terug en heb de boodschap gekregen dat ik zo taai ben als een ouwe soldatenlaars en nog wel 80 jaar mee kan. :-D
Dat zijn toch de betere berichten! :D
Het geeft de mens weer moed Marquise. :)
Cateautje schreef:
08-04-2021 10:33
Dank allen! :D


Ik ben weer terug en heb de boodschap gekregen dat ik zo taai ben als een ouwe soldatenlaars en nog wel 80 jaar mee kan. :-D
:cheer2: :cheer2: :cheer2: Yo Cateau! Dat zijn leuke berichten!
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 08-04-2021 14:06
0.35% gewijzigd
De blommenbakken zijn binnen! :cheer2: Allemaal roze en paars.

Nu nog ietsje warmer weer en we kunnen weer op het balkon slempen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Cateau!

Ik heb de Action weer eens van binnen gezien, heerlijk! Helaas hadden ze niet alles wat ik moest hebben, maar dat komt dan wel een andere keer.
Was prima geregeld, ik was 10 minuten te vroeg maar mocht van medewerkster alvast naar binnen omdat het rustig was. En wat was dat lekker zeg, normaal kun je over de mensen lopen maar nu was het heerlijk om door de gangpaden te slenteren.

Ik eet vanavond friet, vlak voordat ik de Action inging rook ik de geur van frituur :proud:

Oh ja, en de zon schijnt hier!! Heb hem gemist hoor, die grote gele vriend :heart:
Alle reacties Link kopieren
Fijn Cateau!
Ik heb toch maar geen boodschappen gedaan want als ik daar rechtstreeks uit werk naar toe was gegaan dan ben ik er net als de school uit is en dan is het druk. Heb nu Picnic voor zaterdag besteld en ga morgen even naar de bakker. Heb nu alleen niet echt iets voor morgenmiddag op mijn brood mee te nemen maar dat zoek ik morgenvroeg wel uit.
Heb ook vanmiddag een half uurtje “ gesport “ en nu staat er een bloemkool/courgettesoep op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven