Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een mini rondje gaan lopen in de regen en meteen mijn joggingpak weer aangetrokken. Niks aan zo buiten.
En toen had ik twee jurkjes voor die bruiloft. :$ Andere verkoper kwam ook ineens af en die kleur is net ietsje veiliger.

Nu goed, ik vind ze allebei leuk en als er eentje toch tegenvalt, kijk ik wel of ik die kan doorverkopen via Vinted.
Het is echt kutweer hier... vanmorgen ging het nog wel maar nu is het prut dus echt handig om nu last van rug te hebben en een huispakken dag te houden 😁😁😁

Elk nadeel heeft een voordeel 😀
Ook maar eens het bed opnieuw opgemaakt. schone lakens. :heart:
Ik moet alleen Lodewijk zo even vraag mee te helpen met het dekbed goed in de hoes schudden, ik krijg dat niet voor elkaar zonder mijn kop te stoten tegen mijn geliefde kitsch kroonluchter.
Marquise schreef:
10-04-2021 17:44
Ook maar eens het bed opnieuw opgemaakt. schone lakens. :heart:
Ik moet alleen Lodewijk zo even vraag mee te helpen met het dekbed goed in de hoes schudden, ik krijg dat niet voor elkaar zonder mijn kop te stoten tegen mijn geliefde kitsch kroonluchter.
Doe je dat dan niet met de hoes binnenstebuiten?
Cateautje schreef:
10-04-2021 18:50
Doe je dat dan niet met de hoes binnenstebuiten?
Zo doe ik het ook...

Als we het toch over andijvie hebben, hoe vaak verschonen jullie je bed?
Ik 1 x per week.. (en dat vind ik zelf best een beetje veel)
Ik heb hier even geen beeld bij. :P Ik doe hem er altijd in de hoeken erin en dan net zolang opschudden tot ie zit zoals ik wil. Maar met mijn formaat is dat iets gemakkelijker met twee.
En oh ja, wij verschonen tussen de 1 à 2 x per maand. In de zomer waarschijnlijk vaker want allebei nogal oververhitte mensen maar kunnen geen van beiden zonder 'iets' over ons heen slapen. Dus dat is dan een lege hoes.
Wekelijks.
Phoebe1982 schreef:
10-04-2021 19:35
Zo doe ik het ook...

Als we het toch over andijvie hebben, hoe vaak verschonen jullie je bed?
Ik 1 x per week.. (en dat vind ik zelf best een beetje veel)
Nee, dat is niet veel. Dat moeten wij hier eigenlijk ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook 1 keer in de week. Tenzij ik een paar nachten ergens anders heb geslapen, dan doe ik het een week later. Of het moet in de zomer zijn, ik wil nogal eens zweten (best genant maar ik zal vast en zeker niet de enige zijn).
Alle reacties Link kopieren
Hier meestal tussen de 1 en 2 weken. De weken vliegen voorbij dus vaak tegen de 2 weken aan.

Hebben net even een rondje gelopen in de regen. Ff frisse neus gehaald na het eten.
Marquise schreef:
10-04-2021 20:10
Nee, dat is niet veel. Dat moeten wij hier eigenlijk ook doen.
Weet ik, is ook niet overdreven...
En trouwens, een pas verschoond bed slaapt lekker :$
Hangt ervan af, tussen 2-4 weken, 's zomers vaker dan 's winters. Vaak omdat het dekbed te ver naar onderen is gezakt omdat het klittenband heeft losgelaten.

Ik zit op de hometrainer maar ik verveel me, ik heb geen zin meer. Dan maar wat minder getraind en dan nu een lekker kopje thee!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nergens echt zin in qua films en series dus ik kijk seizoen 11 van de housewives of OC.
:$ Ik heb vandaag iets gedaan wat ik zelden doe: op mijn kont zitten (ivm rug..) en de hele dag Jane the V. gekeken... :proud:
Me gustan las telenovellas mucho :$ :proud:

Best lekker soms, de hele dag bingen maar ook wel vermoeiend :yawnee:
Buenos noches chicas! :bigkiss:
Hakuna matataaaaa aller ge hebt het of nieieiet....
Goedemorgen! :daisy: :koffie: B-)
Rug/schouders voelen beter en wat minder stijf :) :yes:
Alle reacties Link kopieren
Fijn Phoebe.

Ik zit nu al aan de koffie, ga straks naar familielid.. Wel fijn om er weer even te zijn.
Het is een eindje rijden, vandaar dat ik nu dus al wakker ben.
Have fun Trui!
Nog steeds happy met je nieuwe koffieapparaat?
Ik heb net ook koffie op :-P)
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
11-04-2021 09:26
Have fun Trui!
Nog steeds happy met je nieuwe koffieapparaat?
Ik heb net ook koffie op :-P)
Ja nog steeds heel happy :D Ik vind de kleur ook zo tof. Ik ken iemand die een roze koffieapparaat heeft. Geen barbieroze, maar zachtroze. Vind ik geen mooie kleur. Niet voor een koffieapparaat tenminste ;)

Ik ga de laatste spullen bij elkaar pakken en stap dan in de auto. Fijne zondag allemaal :heart:
Jij ook!
Alle reacties Link kopieren
Fijne zondag!

Ik ben begonnen met oefeningen doen voor de tv en een rondje gewandeld en heb net mijn slowcooker vol gegooid met kip, groente , gember etc voor de soep van vanavond. Dadelijk even douchen en dan gaan we als het droog is even fietsen en ik moet ook even naar de winkel nog want natuurlijk wat vergeten voor het eten vanavond.
Iets te lang met de ouders aan de telefoon gehangen dus dit weekend niet meer die plantenbak ophalen. :$

Voor nu:
- Planning maken voor het studeren volgende week.
- Toch echt nog een meditatie doen dit weekend.
- Misschien wat rondsnuffelen voor dekbedovertrekken.

De slaapkamer is momenteel het enige waar we echt qua interieur al beginnen te kopen voor 'Later als we groot zijn' en heeft vaag het kleurenthema 'pauw' zonder daadwerkelijk pauwenmotiefjes en een bed dat naar velen hun mening afgrijselijk kitsch is. De muren zijn alleen nog steeds warmwit want huur en dat is gemakkelijker als we er weer uitgaan. Hoe dan ook, we schuifelen zo langzaam maar zeker uit het studentenratjetoe van nuttig naar 'nuttig maar het mag ook wel wat meer naar onze smaak' :D

Hoe ziet dat bij jullie er eigenlijk uit?
Alle reacties Link kopieren
De slaapkamer of alle inrichting?
Muren zijn overal wit. Meubels in woonkamer tafel kast en dressoir van Trendhopper. Veel bruin door de bank, stoelen en kussens.
Slaapkamer bed boxspring, hoofdbord is blauw. Kasten zijn wit met grijs.
Wil iets kleurrijks voor boven dressoir maar heb veel gezien wat ik leuk vind maar niet iets waar ik meteen jaren naar wil kijken.
Ik vind alles leuk om te lezen ;D

Ah okay, trendhopper, daar ben ik al in geen jaren meer geweest. Eens kijken wat ze daar nu hebben.

Is het voor je dressoir geen oplossing om dan eerder te denken aan iets in een wissellijst zodat je om de zoveel tijd kan afwisselen of wil je echt kunst aan de muur?

Hier is het dus nog overal een ratjetoe van meubels: ik heb destijds de Laxvik modulebouw van Ikea gekocht (die ging er toen ook uit). Ik vind het wonderbaarlijk dat het na 5x verhuizen nog steeds niet ingestort is maar het heeft wel als voordeel dat ik altijd volledig naar het appartement in elkaar kon steken. Een antracietgrijze hoekzetel van Ikea dat ook een slaapbank is en een antieke salontafel van vriend die blijkbaar al 100+ jaar oud is. Voor de rest hangen nog twee posters van het Nationaal Ballet aan de muur die door Erwin Olaf zijn gefotografeerd en staat mijn bureau met idioot groot beeldscherm van werk er. 't Is ook zo'n woonkamer/keuken combinatie.

De keuken en badkamer zijn allemaal zoals de verhuurder dat wenste. De keuken is qua kleur wel echt... Lodewijk omschrijft het als 'babykak'. Het geeft het idee. Dan hebben we nog een berging, de slaapkamer die ik hierboven al zei,en een tweede kleine kamer dat nu vooral functioneert als dresser /kittenkamer/bureau voor Lodewijk.

Het is hier vooral dus functioneel en 'ja, zolang dat van onze studietijd het nog redt, moet dat maar voldoen'. Het is ook vooral sparen nog voor een eigen huis en tegen die tijd komen ook een aantal erfstukken onze kant op. Voor nu blijft het interieur vooral beperkt tot pinterest verzamelingen en denken 'Goh ja, dat zou ik dan eerder zo doen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven