Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat was lekker! Thuis eerst even buiten koffie gedronken in de zon. Toen beetje strijk weggewerkt en weer koffie gedronken en ik zat net weer buiten en het werd wat bewolkt en dan is het meteen frisjes dus ben maar binnen gaan zitten. Maar goed heb vandaag wel lekker veel frisse lucht en zon gehad.
:$ :facepalm: Ja hoor ik sta nog maar net te koken of het brandalarm gaat af... ;-D
Pokkeherrie...
Phoebe1982 schreef:
18-04-2021 17:51
:$ :facepalm: Ja hoor ik sta nog maar net te koken of het brandalarm gaat af... ;-D
Pokkeherrie...
Eet je Cajun vandaag?
Cateautje schreef:
18-04-2021 17:52
Eet je Cajun vandaag?
Nee, voetbal (bekerfinale van de club uit mijn woonplaats tegen Ajax, in jouw woonplaats Teau :)) dus voetbalfood: een zelfgemaakte vega hotdog met een paar patatjes uit de airfryer. (Ik was ff te enthousiast met de vega worst, deed er water bij en hoppa...)
Phoebe1982 schreef:
18-04-2021 18:38
Nee, voetbal (bekerfinale van de club uit mijn woonplaats tegen Ajax, in jouw woonplaats Teau :)) dus voetbalfood: een zelfgemaakte vega hotdog met een paar patatjes uit de airfryer. (Ik was ff te enthousiast met de vega worst, deed er water bij en hoppa...)
Ik vroeg het vanwege de rookmelder. Cajun is zwartgeblakerd voer, vandaar. ;-)
Cateautje schreef:
18-04-2021 18:43
Ik vroeg het vanwege de rookmelder. Cajun is zwartgeblakerd voer, vandaar. ;-)
Dat had ik door :P maar wilde je niet onthouden watvoor lekker maal ik voor mijzelf had gemaakt :lol:
Cateautje schreef:
18-04-2021 18:43
Ik vroeg het vanwege de rookmelder. Cajun is zwartgeblakerd voer, vandaar. ;-)
Oops foutje :$
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-04-2021 19:43
25.46% gewijzigd
Cateautje schreef:
18-04-2021 18:43
Ik vroeg het vanwege de rookmelder. Cajun is zwartgeblakerd voer, vandaar. ;-)
Oops daar ging iets fout :$ (Phoebs zag dubbel :lol:)
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-04-2021 19:46
22.46% gewijzigd
:$ oops
Alle reacties Link kopieren
Net forum is weer eens stinktraag en veel foutmeldingen.
dolfje schreef:
18-04-2021 20:55
Net forum is weer eens stinktraag en veel foutmeldingen.
Vandaar ook dat mn vorige bericht 4x er stond...
Nou ja het zou weer lekker weer worden maar dat is het niet hier.... :|

Het klaart inmiddels op :)
Goedemorgen! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Zeg wat is dit nou ineens? Mistig en regenachtig? Dat hadden we niet afgesproken..
Hier geen mist maar wel flink geplens vanmorgen vroeg maar het is opgeklaart.
Saai dagje vandaag en ik verveel me ook wel maar ik heb vanmorgen wel een aantal dingen geregeld die gedaan moesten worden. Van die mutsige andijvie dingen waar je nooit zin in hebt (Weer es contact met KPN opnemen om dat iets wat het moet doen het niet doet, mijn huizenman is geweest, we weten nu waar de lekkage vandaan komt!!), ff wat dingen halen bij de supermarkt enz. enz.
(Ivm de beker finale had ik gister mn nagels geel zwart gelakt ;-D maar dat heeft niet geholpen dus mocht er weer af maar ik had geen remover meer dus dat ff gehaald, nagels schoon gemaakt en meteen roze gelakt want ik was toch bezig)

Had ook nog 2 dingen besteld waaronder een pantalon bij Wehkamp, die lag al in de bus vanmorgen en nu wacht ik nog op een pakje van Postnl.
Ook wel lekker, een mutserig dagje... Begint te wennen...
(Krijgen we dat weer, als het over een paar maanden weer zoveel mogelijk normaal is moet ik daar weer aan wennen... :bonk:)
Heb zojuist mijn Senseoapparaat ontvangen. :-D
Moet straks toch de deur uit en dan haal ik gelijk de best geteste pads. Ben er zo blij mee als een kind. Heb hem aangeschaft als tweede kansje bij Bol.


Straks een heerlijk kopje kofje. :biggrin: :cheer: :cheer2:
Cateautje schreef:
19-04-2021 13:28
Heb zojuist mijn Senseoapparaat ontvangen. :-D
Moet straks toch de deur uit en dan haal ik gelijk de best geteste pads. Ben er zo blij mee als een kind. Heb hem aangeschaft als tweede kansje bij Bol.


Straks een heerlijk kopje kofje. :biggrin: :cheer: :cheer2:
:cheer2: :cheer: :cheer2: Wat leuk Cateau!! Watvoor kleur heeft ie? Wat kun je daar blij van worden he!
Had ik gister ook, mijn Dolce Gusto koffie was op en ik heb gister een paar pakken espresso gehaald van de appie.
Ik heb mezelf een tijdje geleden een melkschuimer kado gedaan dus nu kan ik weer heerlijk mijn eigen Latte's en cappu's maken.
Geniet van je koffie Teau! :-P)
Phoebe1982 schreef:
19-04-2021 13:35
:cheer2: :cheer: :cheer2: Wat leuk Cateau!! Watvoor kleur heeft ie? Wat kun je daar blij van worden he!
Had ik gister ook, mijn Dolce Gusto koffie was op en ik heb gister een paar pakken espresso gehaald van de appie.
Ik heb mezelf een tijdje geleden een melkschuimer kado gedaan dus nu kan ik weer heerlijk mijn eigen Latte's en cappu's maken.
Geniet van je koffie Teau! :-P)
Het geval is parelgrijs. Niet echt mijn kleur, maar dat heeft geen invloed op de smaak van de koffie, toch?


Ga je van espresso geen rondjes om je eigen as draaien? :O
Wel als ik er te veel van drink en dat doe ik dus maar niet.
Ik drink het zelden als expresso, ik maak er cappu's van.

:puh: Er staan 2 nieuwe seizoenen van The real HW of Bev.Hilss op Netflix! (Met een Nederlands tintje kom ik net achter)
Ben meteen begonnen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-04-2021 13:28
Heb zojuist mijn Senseoapparaat ontvangen. :-D
Moet straks toch de deur uit en dan haal ik gelijk de best geteste pads. Ben er zo blij mee als een kind. Heb hem aangeschaft als tweede kansje bij Bol.


Straks een heerlijk kopje kofje. :biggrin: :cheer: :cheer2:
Oeh ik heb de mijne ook sinds een paar weken, zo blij mee :jump: Ik had al eerder senseo gehad maar was het toen beu, toen een filterkoffie-apparaat gekocht. Tijdje terug begon ie te lekken en begon toch weer te kriebelen om senseo te kopen. Ze waren ook nog in de aanbieding bij Blokker en ik ben zo blij met mijn aankoop :D
Blauwetrui schreef:
19-04-2021 16:02
Oeh ik heb de mijne ook sinds een paar weken, zo blij mee :jump: Ik had al eerder senseo gehad maar was het toen beu, toen een filterkoffie-apparaat gekocht. Tijdje terug begon ie te lekken en begon toch weer te kriebelen om senseo te kopen. Ze waren ook nog in de aanbieding bij Blokker en ik ben zo blij met mijn aankoop :D
Ja, fijn istie hè? Ben net de beste geteste pads gaan halen en die koffie is heerlijk. Zit er echt van te genieten, na jaren oplos.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-04-2021 16:09
Ja, fijn istie hè? Ben net de beste geteste pads gaan halen en die koffie is heerlijk. Zit er echt van te genieten, na jaren oplos.
Welke pads heb jij dan? Die van de hema en kruidvat schijnen goed te zijn.

Ik heb nu de mocca gourmet.
Blauwetrui schreef:
19-04-2021 17:43
Welke pads heb jij dan? Die van de hema en kruidvat schijnen goed te zijn.

Ik heb nu de mocca gourmet.
De rode regular van de Aldi. Kreeg het hoogste cijfer, een 8. Eerlijk is eerlijk, het is heerlijke koffie.

Andere smaakjes ga ik nog proberen, ben gek op mocca, dus dat haal ik morgen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-04-2021 17:47
De rode regular van de Aldi. Kreeg het hoogste cijfer, een 8. Eerlijk is eerlijk, het is heerlijke koffie.

Andere smaakjes ga ik nog proberen, ben gek op mocca, dus dat haal ik morgen.
Ah dat is mooi, hier zit een aldi :proud:

De mocca vind ik ook erg lekker, ik had hem al eens op bij een cliënt en ik dacht; verdorie die is lekker..

En in de week dat ik mijn senseo kocht, waren de pads ook in de reclame :jump: Dus heb nu nog 2 zakken in de kast staan, en de andere zit al in de houder :)
Blauwetrui schreef:
19-04-2021 17:56
Ah dat is mooi, hier zit een aldi :proud:

De mocca vind ik ook erg lekker, ik had hem al eens op bij een cliënt en ik dacht; verdorie die is lekker..

En in de week dat ik mijn senseo kocht, waren de pads ook in de reclame :jump: Dus heb nu nog 2 zakken in de kast staan, en de andere zit al in de houder :)
De aldi heeft ze nu ook in de aanbieding, van 245 voor 199, dus de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
18-04-2021 17:51
:$ :facepalm: Ja hoor ik sta nog maar net te koken of het brandalarm gaat af... ;-D
Pokkeherrie...
Ik stond vanmiddag pannenkoeken te bakken, en rook idd een beetje raar maar zocht er niks achter.
Vervolgens komt vriend thuis en zegt wat ben je aan het doen? halve woonkeuken staat blauw
:rofl: :facepalm:

Pannenkoeken waren wel goed gelukt :$

Hier was het erg zonnig hier heb even in de tuin gewandeld met poes :-D
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven