Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
21-02-2021 17:37
Lekker!

Hier pizza, net als Blauwetrui :) Wordt zo gebracht.
:high5:
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 28-06-2021 12:52
98.92% gewijzigd
Dat vind ik ook een goed idee, alleen het effect op plastic afval is bij bestellen niet zo fijn. Mijn PMD-bak is groot zat, maar de verwerking van het plastic schijnt, zeker in het buitenland waar het afval naar toe wordt gestuurd, niet erg milieuvriendelijk te gebeuren.
dolfje schreef:
21-02-2021 16:48
:rofl: great minds Phoebe
:proud:
Hier niet besteld maar iets lekkers in elkaar geflanst, een zelfgemaakt broodje hamburger met wokgroenten, beetje wiskeysaus en zoete aardappelfrietjes uit de airfryer.

Fijne week allen, tot volgende week zondag :byee:
Iemand nog tips voor analoge stappentellers? Dus niet met wifi/app/bluethooth.
En dan ook nog click&collect/af te halen bij een winkel(keten) want verzendkosten zijn zo zonde. Richtprijs 5 euro tot max. 25
DTV :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee Watervrouw.

Morgen lekker vrij!
Alle reacties Link kopieren
Zo net even naar Ah geweest en plastic en glas weggebracht. Het is wel minder lekker weer dan gisteren, iets frisser en minder zon.
Alle reacties Link kopieren
Minto schreef:
21-02-2021 19:18
Wat een goed idee, om de horeca te steunen!
Ja :) Toen je nog uit eten kon aten we daar regelmatig en nu bestellen we.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen even gewerkt, toen thuis geluncht en daarna online vergadering. Toen dat klaar was ben ik een klein rondje gaan lopen want wilde wel even in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Hier zit de 2e werkdag er ook weer op. Ben maar binnendoor naar huis gereden want het waait behoorlijk. Verder wel lekker zonnig :heart:

Straks nog wat kip siam opwarmen, morgen ga ik weer koken. Was nu pas rond 16.15 thuis en dan ga ik niet meer staan koken 's avonds.
Zo, ik heb zin om een paar mensen een schop te verkopen. Ik weet niet wie het allemaal bedacht heeft, maar nieuwe versies van software is geen verbetering. Een oude functionaliteit is uit een programma gesloopt die ik hard nodig heb, en een ander programma die ik hard nodig hebt is zonder waarschuwing van mijn computer gehaald. Moet ik een aanvraag doen voor een nieuwe versie.
Waarom?!
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 28-06-2021 12:53
99.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat irritant Aviv en Minto, daar is duidelijk niet goed over nagedacht. Ik ben meestal ook niet zo'n fan van updates.

Ik ben vanmiddag vrij omdat ik gisteren gewerkt heb dus dat is fijn. Hopelijk kan ik even in de zon zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag voor het eerst buiten geluncht dit jaar. Pannenkoeken met ham gebakken. Ga nu wandelen met mijn honden. Zit nog te denken om een deel van mijn Hortensia's af te knippen (Annabellen). Maar vind het best hard waaien en heb geen zin om de afgeknipte stelen overal in mijn tuin te moeten terug vinden. Ik gooi ze namelijk eerst op een hoop voor de container in gaan. Moet ze ook in stukken knippen omdat anders niet alles er in kan.
Alle reacties Link kopieren
Ja jammer dat het hard waait.
Ik heb begin van de middag een uurtje gewandeld. Zo stofzuigen en dweilen, en een boodschappenlijstje maken voor morgen.
Hè, zonet een stuk werk gedaan waar ik echt van genieten kon, fijn hoor. Maar ook eerder deze ochtend werd ik af en toe weer lelijk in de steek gelaten door de techniek. Grmbl... Het staat zo lullig bij een presentatie als iets niet wil wat normaal wel goed gaat! En het kan iedereen gebeuren, maar toch vind ik het heel vervelend.
Maar dat andere stuk werk maakt veel weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij thuiskomst meteen buiten gaan zitten, eerst even gemediteerd in de zon , en wind inderdaad wat jammer is, en ga nu mijn ereader pakken.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui en Phoebe jullie hebben PB :P
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de wachtkamer. Had natuurlijk al aan de beurt moeten zijn...
Alle reacties Link kopieren
Zojuist de 1e vaccinatie gehad :jump:

Beetje beurs gevoel in bovenarm maar als dat alles is.. Straks wel even werken, nu eerst even eten voordat ik omval :P
Gefeliciteerd Blauwetrui!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is fijn Blauwetrui.

Ik had een best irritant onderzoek vanmorgen. Ben er moe van.
Ik hoop dat je er weer snel van opknapt, Dolfje.
Ik vond het weer frisjes vandaag tijdens mijn wandeling! Maar wel heerlijk zonnig. Dat had ik wel nodig zo tussen de middag, kan ik mijn werk 's middags beter aan, ook als het wat tegenvalt.
Alle reacties Link kopieren
Best fris inderdaad, had vanmorgen weer handschoenen aan.
Het was dat ik zo moe was van vanmorgen dat ik vanmiddag niet meer weg ben geweest al ben ik onderweg naar huis via een omweg door het park gefietst om even frisse lucht te kunnen pakken.
Morgen ook nog even werken en dan echt weekend.
Ik woon alleen en heb jeuk op m'n rug, precies op die plek waar je zelf niet bij kunt. :furious:

Tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven