Doe Vriendelijk Dag.

17-02-2019 14:10 23 berichten
Ja het is écht waar! Het is vandaag een Doe Vriendelijk dag!!
Ben jji al aardig of extra vriendelijk geweest?
:proud:


atum: zondag 17 februari 2019
Land / gebied: Internationaal
De 'Internationale Doe Vriendelijk Dag' is jaarlijks op 17 februari. De naam zegt het al, het is een dag waarop men (extra) vriendelijk is tegen de medemens.

Deze dag is over komen waaien uit Amerika, maar is oorspronkelijk bedacht door een Nieuw-Zeelander. Daar wordt de Nationale Doe Vriendelijk Dag op 1 september gevierd. In de rest van de wereld wordt de Internationale Doe Vriendelijk Dag gevierd op 17 februari. 'The Random Acts of Kindness Day' wordt gevierd om eens extra vriendelijk te zijn tegen willekeurig wie dan ook.

Wees vandaag een keer extra aardig voor uw medemens! Groet de buurman! Sta op voor iemand in de tram of de bus! Help een oud vrouwtje met oversteken! Koop een bloemetje voor je moeder! Neem taart mee voor je collega's! Van alles is mogeli
https://www.beleven.org/feest/doe_vriendelijk_dag
Ik ben nog niet vriendelijk geweest, ik moet nog even wat verzinnen voor vandaag.
Hallo 2019, ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je van het mooie weer geniet. :)
Cateautje schreef:
17-02-2019 14:12
Hallo 2019, ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je van het mooie weer geniet. :)
Dat heb ik gisteren gedaan met een wandeling op het strand.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 08:01
3.69% gewijzigd
Nou, dat was mijn daad van vriendelijkheid vandaag en het heeft me niets gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Best triest dat zo'n dag blijkbaar nodig is om mensen aan het denken te zetten.

Ik ga vandaag niks bijzonders doen, maar daar zit vast wel iets vriendelijks bij.
En waarom zou ik vandaag mijn buren begroeten? Die groet ik altijd als ik ze zie.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar tegen mijn laptop gescholden vandaag, omdat deze rare kuren vertoont.
Is niet helemaal goed op weg dus.

Bij deze dan maar: Ik wens iedereen nog een hele mooie, fijne zonnige zondag verder! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Val dood.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
17-02-2019 14:18
Val dood.
Oh.
ViezeHond schreef:
17-02-2019 14:18
Val dood.
:popcorn:

http://drslhj.blogspot.com/2007/05/soms ... atjes.html
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
17-02-2019 14:18
Val dood.
Hoi :D
Ga je vandaag nog iets leuks doen? Hoeft niet voor een ander hoor. Een keer extra vriendelijk zijn voor jezelf is ook fijn.
Alle reacties Link kopieren
Kan het viva formum nog eens wat van leren!
2019 schreef:
17-02-2019 14:16
En waarom zou ik vandaag mijn buren begroeten? Die groet ik altijd als ik ze zie.
Waarom zou ik mijn buren vandaag begroeten? Vorige week was voor het in 16 jaar dat er een een praatje begon. Maar dat was alleen omdat we toevallig in dezelfde bus zaten. Je zag nog de paniek eerst, rondkijken om ze stiekem weg kon komen, maar helaas. Toen moest ze wel wat zeggen. Had voor mij niet gehoeven hoor. Of je bent geïnteresseerd of he bent het niet. Je hoeft niet alsof te doen.
:sarcastic: <mijn vriendelijke gezicht
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
17-02-2019 14:10

Wees vandaag een keer extra aardig voor uw medemens! Groet de buurman! Sta op voor iemand in de tram of de bus! Help een oud vrouwtje met oversteken! Koop een bloemetje voor je moeder! Neem taart mee voor je collega's! Van alles is mogeli
https://www.beleven.org/feest/doe_vriendelijk_dag

Dit doe ik veel vaker dan 1x per jaar. Jij niet?
I wanna live my life with the volume full!
ViezeHond schreef:
17-02-2019 14:18
Val dood.
:love:
Zo ken ik je weer..
Alle reacties Link kopieren
Marie-Antoinettexx schreef:
17-02-2019 14:34
Kan het viva formum nog eens wat van leren!

Nou.. dat is aardig zeg.
I wanna live my life with the volume full!
Ik ben vaak vriendelijk. Geen moeite mee, dus hoef er niet bewust van te zijn.
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
17-02-2019 14:18
Val dood.

Wij ook van jou hoor.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe alleen aan Nationale Krokettendag
Een heeeeeeeeele goede morgen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ah, af hd ik moeten weten. Ik had vandaag net een ‘loop niet voor mijn voeten want dan krijg je een schop-dag’! @(

Ik onthoud hem voor volgend jaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven