Duurste handtas

18-01-2018 21:59 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hoeveel kostte de duurste handtas die je ooit hebt gekocht?
Van welk merk?
Hoe lang heb je er mee gedaan?
Vond je het achteraf het geld waard?

Ik heb nog nooit meer dan 40 euro uitgegeven,maar wil nu wat meer geld uitgeven
in de hoop er langer mee te kunnen doen. Ik heb er een gezien van het merk Guess
die ik wel mooi vind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn duurste drie tassen zijn van fred de la bretoniere. Ik vind alleen >200 euro aan een tas uitgeven te veel, dus koop tassen alleen in de sale. Duurste was ong 130 euro
Alle reacties Link kopieren
Meest gebruikte is een donkerblauwe tas van McGregor. Heb ik al een jaar of 8-10? Nog steeds blij mee. (75 euro)
2e is een grotere kikkergroene leren. Kan mijn laptop ook in. Gebruik ik een stuk minder maar ook nog steeds blij mee. (50 euro)
-Esmeralda- schreef:
18-01-2018 22:52
Ik koop graag goedkope tassen, max 50 euro oid. Dan 'mag' ik tenmiste ook weer vaak nieuwe kopen en de oude vervangen/weggooien. Bij een dure tas zou ik dat zonde vinden.
Dit. Laatst op vakantie in het buitenland twee mooie tassen gekocht voor een €40 per stuk. Meer kan ik er echt niet aan uitgeven. Ik koop dan liever over twee jaar weer een nieuwe tas.
*
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 23:36
0.00% gewijzigd
Cateautje schreef:
18-01-2018 23:34
Tot een jaar of 7 geleden stond er bij mij een man op de markt die tassen maakte van zadelleer, dat waren kwalitatief superieure tassen en daar vroeg hij zo'n 50 tot 60 gulden/euro voor. Ik kocht elk jaar een tas bij hem, niet omdat het nodig was, want die tassen verslijten nooit, maar omdat hij weer een mooie had hangen. Een jaar of 3 geleden heb ik ze allemaal meegegeven aan de kringloop en later hoorde ik dat ze de winkel uit waren gevlogen. Nu achteraf heb ik er wel een beetje spijt van, want ik had een hele serie luxe hangen en dat moet ik nu nog maar eens bij elkaar zien te verzamelen, voor een mooi prijsje.
De duurste tas die ik nu heb was 150,00 euro in de aanbieding, prachtige tas, maar ik ben schoudertassen onhandig gaan vinden, dus ik draag hem nooit meer. Mijn vaste tas is een leren rugtas van 35 euro, die gaat overal mee naartoe.
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik voor een handtas nooit meer uitgegeven dan 10 euro,
ooit op een braderie
Heb er jarenlang plezier van gehad.
Nu maak ik me tassen zelf,van spijkerstof of andere stof.
De laatste die ik maakte, bestond allemaal uit ritsen,
dakpansgewijs op stof gestikt.
Krijg er geregeld een bewonderend compliment ervoor.
Alle reacties Link kopieren
engelinde schreef:
19-01-2018 00:50
Zelf heb ik voor een handtas nooit meer uitgegeven dan 10 euro,
ooit op een braderie
Heb er jarenlang plezier van gehad.
Nu maak ik me tassen zelf,van spijkerstof of andere stof.
De laatste die ik maakte, bestond allemaal uit ritsen,
dakpansgewijs op stof gestikt.
Krijg er geregeld een bewonderend compliment ervoor.

Klink mooi :)

Mijn huidige handtas is de duurste die ik heb, kostte een afgeboden €40. Merk: French Connection.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Gucci tas van 2000 euro... voor mijn 30ste verjaardag; cadeautje to me from me :D

Ik heb verder een stuk of 4 Furla tassen van 200-300 euro per stuk en 4 Kate Spade tassen ook van 150-300 euro en een paar Coach tassen van ongeveer dezelfde prijs.... Ik ben gek op tassen en vind ze echt het geld waard. Ik heb sommige Coach tassen al meer dan 10 jaar en ze zien er nog perfect uit. Ik vind veel geld aan kleding juist een waste of money, zelfs merkkleding gaat relatief snel kapot dus ik koop alleen goedkope kleren of merkkleding in de uitverkoop..
Alle reacties Link kopieren
Mijn duurste tas heb ik gekregen dus die telt niet mee.

Eigen aanschaf: drie tassen van Furla, elk rond de 300,-. Eentje is inmiddels drie jaar oud en veel gebruikt maar ziet er nog prima uit. De andere is meer een nette handtas voor feesten dus die slijt niet. De derde past nergens bij maar ik vond 'm zo mooi, die gaat altijd mee op vakantie.

Mijn werktas is van Liebeskind (in de sale gekocht voor 150,-) en die sleep ik dagelijks mee en zit propvol. Ben er heel erg tevreden over. Hij is nu anderhalf jaar oud en nog steeds in prima conditie.

Overige tassen/clutches zijn goedkope dingen. Die gaan ook best lang mee want die zien alleen het daglicht als ze matchen met een feestelijk outfit.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit meegedaan aan een prijsvraag van viva ( :proud: ) en toen won ik een tas van Sticks and Stones. Ik weet niet meer precies hoeveel hij kostte maar het was meer dan 100 euro volgens mij. Ik gebruik hem nu nog! De rest van mijn tassen (ik rouleer) is láng zo duur niet, maar je merkt wel het verschil. Leer is nog helemaal heel, zonder barstjes enzo, en hij is toch meer dan 12 jaar oud!
Mijn duurste handtas was 50 euro en was er eentje van Oilily. Heb er zeker 6-7 jaar mee gedaan, kon er geen afstand van doen ook al was die op sommige plekken echt heel erg versleten. Maar op een gegeven moment was die echt op na jarenlang intensief gebruik.

Was echt mijn fijnste tas ooit en ben nog zoekende naar een goede opvolger maar de tas nog niet gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Een tas van Ralph Lauren van 150 euro in de sale.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
18-01-2018 23:07
8-. Ik zou hem niet durven te dragen. :$
Door hem juist vaak te dragen is het de investering waard;)
Ik ben Dol op tassen. Ik heb diverse, Guess, Aunts and Uncles, Cowboys, Crumpler. Die laatste heb ik ook al tien jaar. Is van textiel en je ziet er nog niets aan.
Ik zou dolgraag een miss Dior hebben, maar die kan ik nooit betalen.
Alle reacties Link kopieren
Een tas van furla, gewone prijs 400€ gekocht in de outlet aan 99€.
Andere duurste tas is michael kors wel volle pot betaald
Alle reacties Link kopieren
De duurste is een miskoop helaas, van Luella, heb 200 euro betaald (normaal 750) maar de schouderband zit irritant en hij is te zwaar, terwijl het niet zo'n grote tas is.
ik heb verder een hele fijne van Fabienne Chapot die was 150 en een stoere van Cowboys Bag, die is ook nog steeds heel mooi, nu drie jaar regelmatig gebruikt.

Er is wel iets geks met die Cowboys bag van mij, sinds een jaar gaan er steeds alarmen af in supermarkten, ik heb m helemaal binnenstebuiten laten keren en scannen bij de AH, maar er is niks te vinden. Soms geeft dat vervelende gênante situaties.
Alle reacties Link kopieren
Mijn duurste handtas ooit was van de V&D, in de aanbieding van 100 voor 50 euro. Mooie donkerblauwe leren tas. Gebruik heb eigenlijk elke dag en ziet er op zich nog prima uit, wel wat gebruikssporen aan de onderkant. Stiekem aan ben ik wel op zoek naar een nieuwe, maar kan het niet over mijn hart halen om weer meer dan 50 euro uit te geven.
45 euro. Leer. Niet te groot. Strak en geen tierelantijntjes. Geen merk.
Alle reacties Link kopieren
Niet mijn duurste handtas maar wel mijn nieuwe favoriet:

Een zwarte lederen handtas van Ted Baker met een strik en rosé gouden ritssluiting.

€240

Collect moments, not things...❤
Alle reacties Link kopieren
Die extreem dure designer tassen vind ik meestal stijf, saai en zo truttig.

Ik koop meestal een tas van desigual. Rond de 50 euro. Lekker fleurig.
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
€40 denk ik van de Bijenkorf en heb vorig jaar op vakantie een Guess tas gekocht voor 40 dollar in een outlet.
zou er graag een van Fabienne Chapot willen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik koop meestal handtassen van max. 100 euro. Een paar jaar geleden een it bag van Yves Saint Laurent gewonnen twv 800,- , gebruik hem niet zo vaak, omdat ik bang ben dat hij beschadigd, maar hij is zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zelfgemaakte tas van ritsen.

http://www.hobbyjournaal.nl/picdb/v5b/39598/2209271.jpg
Alle reacties Link kopieren
Max 120 euro, daar heb ik stuk of 4 man. Maar het vaakst gebruik ik een leren tas die ik op een Franse markt gekocht heb voor 50 euro. Het leer wordt eigenlijk alleen maar mooier door gebruik.
Tassen van Spikes and Sparow, Liebeskind, Fred de la Bretoniere en Cowboysbag. Dan ook nog het liefst een portomonee die erbij past.

Vooral de tassen van Liebeskind en Fred hebben zacht soepel leer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven