Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
zondag 14 maart 2010 om 11:08
zondag 14 maart 2010 om 17:42
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 14 maart 2010 @ 15:04:
------
Man staat onder de douche en zoon (3 jaar) en dochter (2 jaar) staan te kijken. Pappa's joekeloekes is groter dan die van zoon.
-------
Als je Bert Visscher fan bent, weet je wat een joekeloekes is. Man is fan en sinds de kinderen hebben we hier een hele variatie aan loekesen...
------
Man staat onder de douche en zoon (3 jaar) en dochter (2 jaar) staan te kijken. Pappa's joekeloekes is groter dan die van zoon.
-------
Als je Bert Visscher fan bent, weet je wat een joekeloekes is. Man is fan en sinds de kinderen hebben we hier een hele variatie aan loekesen...
MILF in the making

dinsdag 16 maart 2010 om 10:31
----------------------------
Loop eigenlijk om hete kolen in de glazenkast.
---------------------------
Gelukkig loopt ze erom heen, al dat glas lijkt me al pijnlijk genoeg.
Loop eigenlijk om hete kolen in de glazenkast.
---------------------------
Gelukkig loopt ze erom heen, al dat glas lijkt me al pijnlijk genoeg.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 17 maart 2010 om 11:47
quote:setter schreef op 16 maart 2010 @ 17:40:
En jawel, we hebben hem nogmaals, hij is echt heus vandáág geplaatst (het is de nieuwe rage denk ik):
Dan bloeit het uiteindelijk wel dood..
Is Brabants dialect. Net zoals dat fantastische 'hij wilt', dat een poosje geleden steeds opdook, volgens mij Rotterdams is.
Wel een poëtische zin trouwens...
En jawel, we hebben hem nogmaals, hij is echt heus vandáág geplaatst (het is de nieuwe rage denk ik):
Dan bloeit het uiteindelijk wel dood..
Is Brabants dialect. Net zoals dat fantastische 'hij wilt', dat een poosje geleden steeds opdook, volgens mij Rotterdams is.
Wel een poëtische zin trouwens...
donderdag 18 maart 2010 om 08:54
Ik kan helpen met de doorsnee problemen zoals plassen in huis, de meest voorkomende medische problemen (blaas, nieren, schildklier, allergieën enz.), stress, verveling, omgang met andere huisdieren en met (kleine) kinderen, angst, agressiviteit, extreem veel likken, erg schuw zijn enz.
Ik kan helpen met de doorsnee problemen zoals plassen in huis, de meest voorkomende medische problemen (blaas, nieren, schildklier, allergieën enz.), stress, verveling, omgang met andere huisdieren en met (kleine) kinderen, angst, agressiviteit, extreem veel likken, erg schuw zijn enz.