Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
dinsdag 15 juli 2008 om 16:45
Quote: Ik heb sinds kort een nieuwe vriendin. Alles gaat goed tussen ons (seks ook). Gelukkig heb ik haar ervan kunnen overtuigen haar poes te scheren. Sterker nog, ik heb aangeboden dat ik het voor haar zou doen. En hier zit nou het probleem.. Ik heb nog nooit eerder gedaan.
nou doeidoei, heb je nu je zin ???
dinsdag 15 juli 2008 om 17:05
quote:Yamuna schreef op 15 juli 2008 @ 16:45:
Quote: Ik heb sinds kort een nieuwe vriendin. Alles gaat goed tussen ons (seks ook). Gelukkig heb ik haar ervan kunnen overtuigen haar poes te scheren. Sterker nog, ik heb aangeboden dat ik het voor haar zou doen. En hier zit nou het probleem.. Ik heb nog nooit eerder gedaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
dinsdag 15 juli 2008 om 18:51
dinsdag 15 juli 2008 om 22:31
-----
Time to move on! Heb gewoon even pret gehad bij de gedachte aan hoe ik hem in de problemen kan brengen, maar he really isn't worth it..... i count my blessings en probeer gewoon maar the good times te herinneren. Hij was duidelijk ook iemand die even in mijn leven moest komen for a reason; en nu is het tijd voor both of us om verder te gaan
-----
je hebt so very much gelijk...
-----
Time to move on! Heb gewoon even pret gehad bij de gedachte aan hoe ik hem in de problemen kan brengen, maar he really isn't worth it..... i count my blessings en probeer gewoon maar the good times te herinneren. Hij was duidelijk ook iemand die even in mijn leven moest komen for a reason; en nu is het tijd voor both of us om verder te gaan
-----
je hebt so very much gelijk...
woensdag 16 juli 2008 om 21:13
donderdag 17 juli 2008 om 19:55
donderdag 17 juli 2008 om 20:00
quote:setter schreef op 17 juli 2008 @ 19:54:
Quote:
ineens had ze geen zin meer om te singstarren en kreeg ze het voor elkaar dat er een zweer bereikte en stopte we er allemaal mee.
Klotezweer...
Sorry Setter, te laat gezien dat je hem al gepost had.
Pracht verhaal he ??
Ze is zo jaloers als de pest.
Quote:
ineens had ze geen zin meer om te singstarren en kreeg ze het voor elkaar dat er een zweer bereikte en stopte we er allemaal mee.
Klotezweer...
Sorry Setter, te laat gezien dat je hem al gepost had.
Pracht verhaal he ??
Ze is zo jaloers als de pest.