EAUSM (yeau heau heau edition)

14-06-2019 01:14 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen idee hoeveelste deel dit al is en of onderhand niet iemand anders dan deze oude geest het stokje weer eens over zou moeten nemen, maar zonder tegenbericht neem ik maar even aan dat dit het nieuwe topic is voor Eauns Seaurt.

En omdat het vast wel een jubileum is en er anders geheid wel iets anders te vieren valt: PREAUST!

https://www.youtube.com/watch?v=89BlFxuyqYQ
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah fijn, de jongen in kwestie zei dat hij niet met haar naar het zomerfeest wilde omdat hij vond dat zij te lelijk voor hem was.

Ah wat fijn! Echt een fijne jongen, zo eerlijk en oprecht :flirting:
Mispoes!
Inmiddels hebben wij onze broek ervan vol.

Onze buik was dat al.
forsyth schreef:
27-06-2019 14:19
Inmiddels hebben wij onze broek ervan vol.

Onze buik was dat al.
Wat zal dat stinken met die hitte.
Dit is ook gelijk een hondenstrand, maar je wordt hier echt niet plat door honden gelopen. In de verte zie je het zwart van de mensen.


Plat door honden gelopen worden. Je zal het maar meemaken.

Het zwart van de mensen in de verte zien, tsja euhm... het zal vast niet racistisch bedoeld zijn.
Hobbelster schreef:
27-06-2019 20:07
Dit is ook gelijk een hondenstrand, maar je wordt hier echt niet plat door honden gelopen. In de verte zie je het zwart van de mensen.


Plat door honden gelopen worden. Je zal het maar meemaken.

Het zwart van de mensen in de verte zien, tsja euhm... het zal vast niet racistisch bedoeld zijn.
Het ziet zwart van de mensen is een uitdrukking zo oud uit een tijd dat er in dit land nog geen mensen uit het buitenland te vinden waren.
Is inderdaad niet racistisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
27-06-2019 20:13
Het ziet zwart van de mensen is een uitdrukking zo oud uit een tijd dat er in dit land nog geen mensen uit het buitenland te vinden waren.
Is inderdaad niet racistisch.

'Het ziet zwart van de mensen' is iets anders dan 'In de verte zie je het zwart van de mensen'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, inderdaad. Schokkend dat je basisschoolstof (taal en rekenen) nog niet beheerst, maar wel op hobo-niveau wil verdienen


Je bent nog maar niveau triangel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Trotter schreef:
28-06-2019 04:48
'Het ziet zwart van de mensen' is iets anders dan 'In de verte zie je het zwart van de mensen'.
Er worden hier wel vaker uitdrukkingen en gezegden vervormd, dat heeft niets te maken met de intentie van de schrijver.
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor de duidelijkheid, ik ben van beide geen fan, maar dat gekots over Trump komt mij wel de spuigaten uit.

Misschien moet je je spuigaten dan maar eens dichtstoppen, is voor iedereen het aangenaamst, denk ik.
nounou
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
28-06-2019 11:34
Er worden hier wel vaker uitdrukkingen en gezegden vervormd, dat heeft niets te maken met de intentie van de schrijver.

Duh, we weten bij vrijwel alle bijdragen hier wat er bedoeld wordt, maar daar gaat het topic niet over.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
28-06-2019 12:44
Duh, we weten bij vrijwel alle bijdragen hier wat er bedoeld wordt, maar daar gaat het topic niet over.
Je blaft tegen de verkeerde boom. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
28-06-2019 12:51
Je blaft tegen de verkeerde boom. :)

Nee hoor, dat doe jij. Of snap je de insteek van dit topic niet?
Trotter schreef:
28-06-2019 16:36
Nee hoor, dat doe jij. Of snap je de insteek van dit topic niet?
Er werd een uitdrukking niet begrepen, daar ging ik op in en jij moest er zo nodig op doorgaan. Alsof het wel met racisme te maken kon hebben.
Doe me een lol.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cateautje schreef:
28-06-2019 16:59
Er werd een uitdrukking niet begrepen

Je begrijpt de insteek van dit topic dus niet. Duidelijk.
Trotter schreef:
28-06-2019 17:09
Je begrijpt de insteek van dit topic dus niet. Duidelijk.
Als je met alle geweld dat idee in je hoofd tot mij door wil laten dringen dan krijg je wat mij betreft gelijk. Kan er maar van af zijn.

Fijne dag verder.
Ik vind reizen zelf ook leuk dus ik heb hem de afgelopen veel gevolgd op Social media.

Want dat is ook een soort reizen
Cateau snapt Eausm heel goed heaur, ze heeft zelf de "eau" in heaur naam.
Murrmurr schreef:
29-06-2019 11:56
Cateau snapt Eausm heel goed heaur, ze heeft zelf de "eau" in heaur naam.
:-D
Dan weet ik namelijk wanneer ik urgentie zal aanvragen, want ik ga binnenkort op vakantie.

Zo veel haast heb ik nou ook weer niet.
Cateautje schreef:
28-06-2019 16:59
Er werd een uitdrukking niet begrepen, daar ging ik op in en jij moest er zo nodig op doorgaan. Alsof het wel met racisme te maken kon hebben.
Doe me een lol.
Hi cateautje,
Ik begrijp de uitdrukking ‘zwart zien van de mensen’ prima.
‘Het zwart van de mensen zien’ is een verschrijving die leuk in dit topic past.
Als jij vervolgens aanstoot neemt aan mijn onderschrift vind ik dat jammer. Had je er liever een ander onderschrift onder gezien?
Zo ja, doe een suggestie?
Hobbelster schreef:
29-06-2019 14:33
Hi cateautje,
Ik begrijp de uitdrukking ‘zwart zien van de mensen’ prima.
‘Het zwart van de mensen zien’ is een verschrijving die leuk in dit topic past.
Als jij vervolgens aanstoot neemt aan mijn onderschrift vind ik dat jammer. Had je er liever een ander onderschrift onder gezien?
Zo ja, doe een suggestie?
:$ :$ :$

Ik zag alleen de uitdrukking niet de verschrijving.

Sorry, ik zal mijn dag niet gehad hebben.
Kan gebeuren :daisy:
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen ijs en slagroom wil me niet lullen.

Neem het niet persoonlijk op, tegen mij lullen ze ook nooit.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Denk je in een leuke relatie te zitten met een probleempje, na vier dagen Viva kom je erachter dat je een infantiel veulen van Troje in huis hebt.

Of een weggewaaid dakraam. Of een zak hooi. Of...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren Quote
_CarmiggelT_ schreef:
29-06-2019 21:27
Alleen ijs en slagroom wil me niet lullen.

Neem het niet persoonlijk op, tegen mij lullen ze ook nooit.
:-$ :rofl: autocorrect ook altijd
Seriously?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven