Ergernissen in de supermarkt deel 3

maandag 1 juli 2019 om 11:44
Ik heb bij de Jumbo gewerkt op de bakkerij en dat ging aan het einde van de dag gewoon weg. Elke dag de bakken schoonmaken en de volgende ochtend opnieuw vullen met vers uiteraard.Ttroeteltje schreef: ↑30-06-2019 16:35Hier ontdekt dat de Jumbo het losse gebak/broodjes in de open doorzichtige bakken meerdere dagen heeft liggen en verkoopt. Twee dagen geleden lag er een chocolade torsade waar een stuk vanaf was. Vandaag lag het er nog. Daardoor weet ik het zeker. Ligt het aan mij dat ik dat echt heel raar vind??
Na 3 dagen, en misschien lag het er nog langer, verkoop voor volle prijs. Vind het echt heel onacceptabel.
maandag 1 juli 2019 om 15:08
Bij onze Jumbo zijn heel vaak dingen op. En dan zeggen ze, het zit vast bij de vracht, die om 14:00 komt. Vaak genoeg niet, want dan vraag ik om 16:00 om iets en krijg ik als antwoord dat het niet bij de vracht zat. Ben benieuwd wat voor niet werkend voorraadsysteem dat is. Is dat bij jullie Jumbo’s ook zo?
maandag 1 juli 2019 om 15:12
Hier idem!ekeim schreef: ↑01-07-2019 15:08Bij onze Jumbo zijn heel vaak dingen op. En dan zeggen ze, het zit vast bij de vracht, die om 14:00 komt. Vaak genoeg niet, want dan vraag ik om 16:00 om iets en krijg ik als antwoord dat het niet bij de vracht zat. Ben benieuwd wat voor niet werkend voorraadsysteem dat is. Is dat bij jullie Jumbo’s ook zo?

Voor iedereen een groene tuin
maandag 1 juli 2019 om 15:24

maandag 1 juli 2019 om 15:29
Die ervaring heb ik ook. Daarom ‘Doei Jumbo’ en hallo AH en Vomar.Kiiroitori schreef: ↑01-07-2019 15:24Hier ook met Jumbo. Kom je om 10 uur is de vracht er nog niet en adviseren ze om na 14:00 terug te komen. Dan kom je daar om 15:00 en dan is het uitverkocht en had je eerder moeten komen
maandag 1 juli 2019 om 17:07
Absoluut!! Bij onze Jumbo zijn echt heel vaak artikelen op. Als je merkt dat het schap leeg is, moet je eerst op zoek naar een medewerker, die gaat achter kijken en dan is het er niet. Dan gaat die medewerker op zoek naar een andere medewerker, die met een apparaatje kan kijken of het snel geleverd wordt. Meestal wordt er dan gezegd dat het 's avonds of de volgende dag weer voorradig is. Heel erg vervelend. Jumbo, de winkel van de lege schappen.ekeim schreef: ↑01-07-2019 15:08Bij onze Jumbo zijn heel vaak dingen op. En dan zeggen ze, het zit vast bij de vracht, die om 14:00 komt. Vaak genoeg niet, want dan vraag ik om 16:00 om iets en krijg ik als antwoord dat het niet bij de vracht zat. Ben benieuwd wat voor niet werkend voorraadsysteem dat is. Is dat bij jullie Jumbo’s ook zo?
maandag 1 juli 2019 om 18:00
maandag 1 juli 2019 om 18:31
Bij Jumbo krijg je je vervangende product toch gratis dan?GroenTuintje schreef: ↑01-07-2019 18:00Gisteren hadden ze bij de jumbo niet eens een blikje mais van een bekende merk, alleen de bio variant. Ik mocht wel mooi de bio variant hebben met de prijs van de gewone (scheelt 60 cent). Maar heb dit vaker bij de jumbo idd![]()
Seriously?
maandag 1 juli 2019 om 18:44
Heb ik ook een keer gehad. Geen doperwten van Bonduelle, en toen werd ik gewezen op de bio variant, toen ik opmerkte dat die duurder was, kreeg ik het wel goedkoper.GroenTuintje schreef: ↑01-07-2019 18:00Gisteren hadden ze bij de jumbo niet eens een blikje mais van een bekende merk, alleen de bio variant. Ik mocht wel mooi de bio variant hebben met de prijs van de gewone (scheelt 60 cent). Maar heb dit vaker bij de jumbo idd![]()
maandag 1 juli 2019 om 18:47
Ja nou je het zegt, ik heb wel eens wasmiddel van een duurder merk gratis gekregen, omdat hun eigen soort uitverkocht was.
Ik heb gewoon moeten betalen voor de mais, ik was al blij dat ik die pot mocht voor de normale prijs ( anders had ik naar een andere winkel moeten rijden)
maandag 1 juli 2019 om 19:15
Afgelopen zaterdag stonden er tot mijn grote verbazing kinderen half in de koeling bij de AH. Uiteraard net bij het schap waar ik dingen moest hebben. Zegt dat joch tegen mij: het is lekker koel in de koeling en het is zo warm vandaag. Ja, dat was niemand in het land ontgaan.... Maar om dan in de koeling te gaan staan? Je weet wel, bij die deuren waarop staat: maak eerst uw keuze en open dan de deuren, om energie te besparen. En erg hygiënisch vond ik het ook niet. En de ouders van de kinderen waren natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen.
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.
maandag 1 juli 2019 om 19:28
Dit keer vanochtend ergenis in de Duitse Lidl. Enorme rijen en dan alsnog kassa’s sluiten....
. En de flessenautomaat is daar ook een regelrechte ramp, telkens vol en vaak weigert ie blikjes en flessen. Hierdoor staan er ook altijd enorme rijen mensen met zakken vol Statiegeld-spul.

dinsdag 2 juli 2019 om 11:19
Ik heb dat juist in de Albert Heijn. Ik heb zo'n hekel aan die winkel, maar hij zit zo dichtbij en de Jumbo niet. Maar ik kan echt elke keer als ik wat nodig heb eerst een half uur de supermarkt doorzoeken op zoek naar een medewerker en dan krijg ik als antwoord: twee keer rechts, daar staat het ergens terwijl je er bij de Jumbo bijna over struikelt en ze altijd meelopen.
En wat ik bij de Albert Heijn ook erg irritant vind is dat er altijd enorme rijen staan, tot ver in de winkel en dat er dan geen extra kassa opengaat. Zelfs bij de Lidl en Aldi zijn de rijen minder kort dan bij de Albert Heijn hier.
Seriously?

dinsdag 2 juli 2019 om 14:12
Duitse Lidl neemt alleen Duits lidlspul in, alleen als er iets anders tussenzit weigert ie de boel. Hier overigens nooit gedoe en rijen om in te leveren. En vol zit ie zelden, de flessen gaan direct door een shredder. Wat zeker in de zomer nogal eens geurt.GroenTuintje schreef: ↑01-07-2019 19:28Dit keer vanochtend ergenis in de Duitse Lidl. Enorme rijen en dan alsnog kassa’s sluiten..... En de flessenautomaat is daar ook een regelrechte ramp, telkens vol en vaak weigert ie blikjes en flessen. Hierdoor staan er ook altijd enorme rijen mensen met zakken vol Statiegeld-spul.
![]()
Wel een ergernis.. als je een vakkenvuller die 30 cm langer is vraagt om iets bovenuit de koeling dat helemaal achterin op de plank staat te pakken en hij zegt klim maar op de rand. Dat had ik al geprobeerd, ik ben dan nog niet lang genoeg. Heb even de manager gesproken, die jongen is nog nieuw en niet gewend aan zijn nieuwe baan. Ik kom juist graag bij deze Plus omdat ze er zo behulpzaam moeten zijn van de baas. Deze jongen heeft duidelijk vulervaring. Bij de ah of de Jumbo.
dinsdag 2 juli 2019 om 15:38
Het zijn Duitse flessen en blikjespetra123456 schreef: ↑02-07-2019 14:12Duitse Lidl neemt alleen Duits lidlspul in, alleen als er iets anders tussenzit weigert ie de boel. Hier overigens nooit gedoe en rijen om in te leveren. En vol zit ie zelden, de flessen gaan direct door een shredder. Wat zeker in de zomer nogal eens geurt.
Wel een ergernis.. als je een vakkenvuller die 30 cm langer is vraagt om iets bovenuit de koeling dat helemaal achterin op de plank staat te pakken en hij zegt klim maar op de rand. Dat had ik al geprobeerd, ik ben dan nog niet lang genoeg. Heb even de manager gesproken, die jongen is nog nieuw en niet gewend aan zijn nieuwe baan. Ik kom juist graag bij deze Plus omdat ze er zo behulpzaam moeten zijn van de baas. Deze jongen heeft duidelijk vulervaring. Bij de ah of de Jumbo.

zondag 7 juli 2019 om 18:40
Lunaloona schreef: ↑01-07-2019 19:15Afgelopen zaterdag stonden er tot mijn grote verbazing kinderen half in de koeling bij de AH. Uiteraard net bij het schap waar ik dingen moest hebben. Zegt dat joch tegen mij: het is lekker koel in de koeling en het is zo warm vandaag. Ja, dat was niemand in het land ontgaan.... Maar om dan in de koeling te gaan staan? Je weet wel, bij die deuren waarop staat: maak eerst uw keuze en open dan de deuren, om energie te besparen. En erg hygiënisch vond ik het ook niet. En de ouders van de kinderen waren natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen.
Beetje overdreven ook. In de winkel zelf is het ook al koel genoeg.