Ergernissen in de supermarkt deel 3

10-07-2016 22:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!







Deel 1



Deel 2
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 10 juli 2016 @ 22:49:

Plein88, dat vind ik een flutexcuus. Ik kan mij best voorstellen dat een supermarktactie een groter effect heeft dan je hebt bedacht. Maar neem dan je verantwoordelijkheid en toon je ballen om de klant toch blij te maken.

Stelletje sneuaards.Dat doen ze nu toch? Er komen nog extra glazen. Ze hadden ook kunnen zeggen 'op = op'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 10 juli 2016 @ 22:50:

[...]





En behalve deze zinloze post is jouw bijdrage in het supermarktste ellende?Ik snap niks van deze zin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 10 juli 2016 @ 22:51:

[...]





Dat doen ze nu toch? Er komen nog extra glazen. Ze hadden ook kunnen zeggen 'op = op'.



Dat help ik hopen.

Niets is zo frustrerend als sparen voor wat dan ook en bij de eindstreep in zicht geconfronteerd worden met allerlei slappe argumenten en excuses. Zeker als je een 'set' (glazen, servies, borden etc) bij elkaar spaart.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 10 juli 2016 @ 22:52:

Ik snap niks van deze zin.Hij slaat ook nergens op. En ik snap ook niet dat TO nu begint te katten, terwijl de mod al heeft bevestigd dat ze zich inderdaad niet aan de regels houdt door een topic met minder dan 3000 berichten te willen laten sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
I may be young, but I'm not dumb.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 10 juli 2016 @ 22:54:

[...]



Hij slaat ook nergens op. En ik snap ook niet dat TO nu begint te katten, terwijl de mod al heeft bevestigd dat ze zich inderdaad niet aan de regels houdt door een topic met minder dan 3000 berichten te willen laten sluiten.



(1) er zijn wel meer topics gesloten op rond de 2950-3000 postings

(2) Ik lever graag de nodige bewijslast

(3) dit topic gaat over supermarktergernissen, niet over ergernissen over forummers.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
TVP
Alle reacties Link kopieren
tvp
Hier bij de Dekamarkt hadden ze alleen nog de kleurloze glazen, stapels. Ik kom er nooit, toevallig van de week een keer, maar dat viel me wel op.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 10 juli 2016 @ 22:54:

[...]





Dat help ik hopen.

Niets is zo frustrerend als sparen voor wat dan ook en bij de eindstreep in zicht geconfronteerd worden met allerlei slappe argumenten en excuses. Zeker als je een 'set' (glazen, servies, borden etc) bij elkaar spaart.



Zo had Super de Boer jaren geleden een spaaractie voor pannen.Ik had mijn zinnen gezet op een bepaalde pan.Omdat we maar met zijn 2en zijn, duurde het lang voordat ik genoeg zegels had.Eindelijk in de laatste spaarweek had ik een kaart vol.Wat denk je : beoogde pan was op.Mevrouw, we hebben nog wel een wokpan.

Ik : daarvan heb ik er al 3 thuis staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 10 juli 2016 @ 22:54:

[...]



Hij slaat ook nergens op. En ik snap ook niet dat TO nu begint te katten, terwijl de mod al heeft bevestigd dat ze zich inderdaad niet aan de regels houdt door een topic met minder dan 3000 berichten te willen laten sluiten.Precies. Is toch ook geen enkele andere reden voor te verzinnen als iemand een topic wil laten sluiten terwijl het nog meer dan 25 posts mee kan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 10 juli 2016 @ 23:00:

[...]





(1) er zijn wel meer topics gesloten op rond de 2950-3000 postings

(2) Ik lever graag de nodige bewijslast

(3) dit topic gaat over supermarktergernissen, niet over ergernissen over forummers.Maar waarom zou je dat doen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:juul29 schreef op 10 juli 2016 @ 22:46:

Vandaag liep een stel voor me op bloten voeten in de appie. Vind ik raar en onhygiënisch in een supermarktIeuw
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik was jullie kwijt



Vond ik leuker dan 'tvp'.
You don't have to fit into the format
Tvp!
Op blote voeten? Bah!
Zijn blote voeten viezer dan schoenen? Die vat ik niet, grapje zeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 10 juli 2016 @ 23:04:

[...]





Precies. Is toch ook geen enkele andere reden voor te verzinnen als iemand een topic wil laten sluiten terwijl het nog meer dan 25 posts mee kan.Sorry hoor, maar wat een mierengeneuk....
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 10 juli 2016 @ 22:49:

Plein88, dat vind ik een flutexcuus. Ik kan mij best voorstellen dat een supermarktactie een groter effect heeft dan je hebt bedacht. Maar neem dan je verantwoordelijkheid en toon je ballen om de klant toch blij te maken.

Stelletje sneuaards.'Sneuaards'? Wat een onzin zeg. Het hoofdkantoor heeft zich verkeken, kan gebeuren. Er staat duidelijk dat er een nieuwe lading binnenkomt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mensen die helemaal hysterisch worden van gratis acties sneu. Dan vechten ze elkaar de tent uit voor dinoplaatjes, de week erna zijn de wuppies aan de beurt en vervolgens moeten er weer moestuintjes gespaard worden. Kijk, dat je meedoet vind ik niet irritant maar wel als je doet alsof je leven er vanaf hangt. En 9 van de 10 keer wordt zoiets in de kast of prullenbak gegooid en kijkt er niemand meer naar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er echt een hekel aan als mensen bij de kassa dicht achter me gaan staan.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Let it be..
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven