Ergernissen in de supermarkt deel 3

10-07-2016 22:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 2 bijna vol is, gaan we hier verder!







Deel 1



Deel 2
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:MinkeDeWit schreef op 10 juli 2016 @ 23:15:

Zijn blote voeten viezer dan schoenen? Die vat ik niet, grapje zeker Die snap ik ook niet!
Die glazen van de deka vind ik echt afgrijselijk. Ok, op dat doorzichtige glas na, die kan nog wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 10 juli 2016 @ 22:47:

[...]





Huh? Zonder schoenen of wel met schoenen maar zonder sokken?



Zonder sokken en schoenen en ook geen slippers oid. Raar..

En de man van het stel zat een hele bak aardbeien, 500 gram, weg te kauwen in de rij. (Ergernis nr 2)

Toevallig hoorde ik op het nieuws van de week dat er in de kroontjes van aardbeien zo veel voedingsstoffen zitten. Toen dacht ik nog, wie eet er nou in vredesnaam dat op. Nou, hij dus
Alle reacties Link kopieren
Blote voeten zijn viezer dan schoenen?



Wie stapt er hier met blote voeten in bed?
Power to the people
Ik ben die dino plaatjes helemaal beu. Altijd een berg kinderen die erom smeken. Als ik dan zeg dat ik ze voor m'n eigen kinderen spaar wordt ik altijd raar aangekeken
Jaaaaaaahhh lekker verder met ergeren!!!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Pluk de dag
quote:Livelaughloveforever schreef op 10 juli 2016 @ 23:34:

Ik heb er echt een hekel aan als mensen bij de kassa dicht achter me gaan staan. Oh ja vreselijk. Schuif jij één stap naar voren, hop diegene ook.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Wat betekend tvp toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Padoempats schreef op 11 juli 2016 @ 02:42:

Wat betekend tvp toch?Terug Vind Post
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:sleeping_sun schreef op 11 juli 2016 @ 00:02:

Ik ben die dino plaatjes helemaal beu. Altijd een berg kinderen die erom smeken. Als ik dan zeg dat ik ze voor m'n eigen kinderen spaar wordt ik altijd raar aangekeken

Dat scheelt, die actie is al weer een week afgelopen, nu staan er volwassenen achter de dranghekken voor de dinerzegeltjes.



Op blote voeten door de supermarkt lopen is idioot, maar niks onhygienischer voor de andere klanten dan met schoenen aan.



En buiten dat sneuaard een sneue term is,is de enige sneuaard in dit topic degene die er op kickt om haar sneue nick te verbinden aan het topic waar ze het beste in is: klagen over van alles en nog wat. (en heel sneu haar gelijk willen halen bij de mods omdat er heus echt waar nog wel meer voorbeelden zijn van topics die te vroeg een nieuw deel kregen)



Happy new topic!!!!
Alle reacties Link kopieren
Oef, ik stond laatst in de supermarkt. Het was enorm druk, en ik was de eerstvolgende in de rij. Dus de volgende kassa gaat open, en de meneer die achter mij stond was op magische wijze voor mij terecht gekomen. Ik vond dat toch zo aso. Gewoon rennen voor je leven om 5 minuten eerder klaar te zijn...
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:juul29 schreef op 10 juli 2016 @ 22:46:

Vandaag liep een stel voor me op blote voeten in de appie. Vind ik raar en onhygiënisch in een supermarkt

In augustus hebben we weer het Psyfy festival. Hele groepen hippies die overal op blote voeten lopen.

En als ze dan dinsdags met de trein naar huis gaan is de AH to leegverkocht! Geen broodjes, salades of fruit meer te krijgen. Was vorig jaar een heel vreemd gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Tvp
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Die dinoplaatjes vond ik nog het ergste. Gelukkig is ons boek vol :-);
Tvp
Niets mis mee dat TO een nieuwe deel heeft geopend. Zoals we zien is er alweer driftig geschreven, loopt goed dus. Zie het positief, ze zorgt ervoor dat we zonder stagnatie kunnen verder spuien. Doen we graag zo blijkt maar weer.



Ik ben overigens zelf ook iemand die in een rij, of dat nou in een supermarkt of een kledingwinkel of in een restaurant of in de rij bij een concert is, graag met de rij mee beweegt. Op de een of andere manier voelt dat als zicht blijven houden op mijn plek in de rij. Te veel ruimte open laten zou een gek de ruimte kunnen geven om voor mij te kruipen. En dan heb je de poppen aan het dansen, want dat accepteer ik niet.
Hier gaat man maar de ruilmiddagen van bv de Dinoplaatjes etc voor kind.

Hij staat daar dan echt serieus te ruilen en te onderhandelen met ander ouders....alles voor de verzameling van kind he. Hihihi.
quote:Livelaughloveforever schreef op 10 juli 2016 @ 23:34:

Ik heb er echt een hekel aan als mensen bij de kassa dicht achter me gaan staan. Gewoon even iets langer blijven staan als de rij opschuift. Knallen ze tegen je aan en dan houden ze wel wat meer afstand. In het OV is dat ook heel erg. Ik had een keer de bierbuik van een man in mijn rug. De rij schuift op, ik blijf iets langer staan en ik voel de bierbuik duwen in mijn rug en weer terugbouncen. Geen last meer van gehad
Dat woord bouncen is erg grappig. Ik ben absoluut niet van opmerkingen over andermans postuur, in jouw verhaal klinkt het echter wel erg grappig nerdopdiva.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven