Ergste cadeau dat je ooit gekregen hebt?

16-08-2019 17:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een topic van een tijdje terug. :) Wat is het ergste cadeau dat je ooit gehad hebt en wat heb je ermee gedaan? ;-D

Ik ben meestal enorm blij en vind het erg lief dat iemand aan me gedacht heeft en de moeite heeft genomen om een cadeau voor me uit te zoeken. :) Dus over het algemeen ben ik altijd blij met cadeaus ook al is het niet mijn smaak, ik vind het lief dat je iets uitgezocht hebt.

Er is er wel 1 die is blijven hangen: een vriendin kon niet naar m'n verjaardag komen maar ze had wel een cadeau voor me, zei ze blij. Aantal keer na m'n verjaardag was ze dat steeds vergeten.. 3 maanden later zag ik haar weer een keer en ze stuurde een berichtje "ik heb je verjaardagscadeau bij me hoor!! Eindelijk!"

Inmiddels was ik best nieuwsgierig wat dit cadeau dan was, was het iets wat ze speciaal besteld had? Had ze lange wachttijd? Iets laten maken? Bij haar aangekomen kwam het hoor.... Een kaart. Met haar naam er in. En dat was het. :rofl:

Heb nog gezegd dat dat echt niet had gehoeven. ;-D

Wat was jullie ergste cadeau?
Alle reacties Link kopieren
Het kado zelf is niet vreselijk want het was geld maar de manier waarom voelde wel raar.Mijn vader is op een dramatische manier om het leven gekomen ik was toen 7.En wij hadden wel eens familie reünies niet gewoon alleen mijn eigen oom en tantes maar echt de broers zussen en dan daar weer de kinderen van van mijn oma.Waren zo onbekend voor ons en wij voor hun.Maar goed dat ging dus zo En van wie ben jij er 1.En op het moment dat wij de naam van mijn vader of moeder zeiden keken ze ons aan alsof ze ons ter plekke wilde doodknuffelen.Gelukkig viel dat wel mee maar ach meisje toch en dan pakte ze hun tas en portomonnee.en we kregen alledrie 10 gulden.Het zieligheid tientje noemde wij het in de volksmond.En ach waren lieve mensen die ook wat voor ons wilde doen maar heeft toch een wrange bijsmaak gehad.
Achteraf dan de eerste paar keer hadden we het nog niet zo door en waren we blij met het geld :proud:
Alle reacties Link kopieren
Erg niet, maar ik moet er nog steeds om lachen als ik ze zie..

Mijn zoontje van destijds 5 had een cadeautje voor me uitgezocht..een peper en zout stelletje.. in de vorm van 2 witte zaadcelletjes ... mijn zoontje vertelde dat hij die zeehondjes zo schattig vond :


Inmiddels is hij 10 en nog steeds in de veronderstelling dat het zeehondjes zijn. Ik zeg niks. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
MissHuo schreef:
17-08-2019 18:51
Erg niet, maar ik moet er nog steeds om lachen als ik ze zie..

Mijn zoontje van destijds 5 had een cadeautje voor me uitgezocht..een peper en zout stelletje.. in de vorm van 2 witte zaadcelletjes ... mijn zoontje vertelde dat hij die zeehondjes zo schattig vond :


Inmiddels is hij 10 en nog steeds in de veronderstelling dat het zeehondjes zijn. Ik zeg niks. :rolling:
Ik vind dit zoooo schattig! :heart:
anoniem_364101 wijzigde dit bericht op 17-08-2019 19:25
Reden: Verkeerde smiley per abuis
1.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen kerst .... We vieren het altijd met mijn ouders en broer.

Denk dat mijn moeder ff clueless was wat ze me moest geven, want ik kreeg een kerstboomstandaard... Die ik natuurlijk pas over een jaar kon gebruiken wat de kerstboom stond inmiddels al.

Verder maakt mijn moeder zich nogal druk om het milieu, afval opruimen en statiegeldflessen enzo. En dus kregen mijn vader broer en ik allemaal een houten tandenborstel en een pakje houten wattenstaafjes. Well thanks mam. Echt in de kerstspirit :D.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens een oude Donald Duck gekregen. Ten eerste hou ik er totaal niet van en ten tweede zaten er overduidelijke gebruikssporen op en waren alle puzzels al gemaakt. De nieuwprijs was ook nog eens ver onder het lage budget. Het was tijdens Sinterklaas in klas 2 dus lang geleden, maar ik denk niet dat er iets is wat dieper gaat zinken dan dit.


Ik krijg wel vaker cadeaus waar ik niks mee kan, maar zolang er moeite voor gedaan is maakt me dat niks uit. Vaak maak ik er dan iemand anders blij mee.
Alle reacties Link kopieren
MissHuo schreef:
17-08-2019 18:51
Erg niet, maar ik moet er nog steeds om lachen als ik ze zie..

Mijn zoontje van destijds 5 had een cadeautje voor me uitgezocht..een peper en zout stelletje.. in de vorm van 2 witte zaadcelletjes ... mijn zoontje vertelde dat hij die zeehondjes zo schattig vond :


Inmiddels is hij 10 en nog steeds in de veronderstelling dat het zeehondjes zijn. Ik zeg niks. :rolling:
:heart: Doet mijn denken aan mijn toen 6 jarige zoon hij kwam thuis van de Efteling met een kleine waterpijp :proud: hij vond hem mooi en natuurlijk geen idee hoe of wat.
Alle reacties Link kopieren
Als Kerstgeschenk van de instelling waar ik werkte, dus voor alle werknemers: een afwasborstel op voetjes. En dat was het hele Kerstgeschenk. 😂
Alle reacties Link kopieren
:O ik ben serieus een verdrongen kado vergeten. Wij moesten vroeger naar de zondagsschool en daar vierden wij ook sinterklaas op een avond dmv lootjes trekken.
Ik was 12-13 en ik kreeg..... 1 condoom
sue-heck wijzigde dit bericht op 17-08-2019 19:28
1.24% gewijzigd
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
17-08-2019 19:27
Als Kerstgeschenk van de instelling waar ik werkte, dus voor alle werknemers: een afwasborstel op voetjes. En dat was het hele Kerstgeschenk. 😂
Bij 1 van mn vorige werkgevers: een plakbandapparaat. Met bedrijfslogo..
REDHOTHEAD schreef:
17-08-2019 19:27
Als Kerstgeschenk van de instelling waar ik werkte, dus voor alle werknemers: een afwasborstel op voetjes. En dat was het hele Kerstgeschenk. 😂
Jezus :rofl:
Stuiterdraakje schreef:
17-08-2019 19:28
Bij 1 van mn vorige werkgevers: een plakbandapparaat. Met bedrijfslogo..
O ja, wij als kerstpakket de verplichte werkkleding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb of mensen die me goed kennen of ik ben vergeetachtig want ik kan zo echt niks bedenken waarbij ik m’n wenkbrauwen heb opgetrokken :)
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-08-2019 19:29
Jezus :rofl:
Er waren mensen ronduit beledigd en er zijn dozen vol teruggestuurd naar de directie. 😂
Alle reacties Link kopieren
Toen we pas in ons huis woonden kwamen mijn man en ik overeen om elkaar 'nuttige' geschenken te geven.
Het werd oudejaarsavond en ik kreeg..............................een verlengkabel voor mijn strijkijzer :evil:
Nu is zo'n kabel best wel nuttig maar een hele boel andere dingen zijn dat ook en ogen bovendien veel leuker.
REDHOTHEAD schreef:
17-08-2019 19:45
Er waren mensen ronduit beledigd en er zijn dozen vol teruggestuurd naar de directie. 😂
Ik had die kutborstel lekker zelf terug laten lopen naar de directie, op zijn eigen voetjes :rofl:
artesia schreef:
17-08-2019 19:50
Toen we pas in ons huis woonden kwamen mijn man en ik overeen om elkaar 'nuttige' geschenken te geven.
Het werd oudejaarsavond en ik kreeg..............................een verlengkabel voor mijn strijkijzer :evil:
Nu is zo'n kabel best wel nuttig maar een hele boel andere dingen zijn dat ook en ogen bovendien veel leuker.
Je man draagt zeker veel overhemden?

Ik had ooit een zwager die ook altijd overhemden droeg, en die gaf zijn vrouw voor moederdag een peperduur strijkstation. Ik vond het echt zo'n snertcadeau.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man bleek kanker te hebben en ging aan de chemo. Zodra hij zijn diagnose kreeg besloot hij direct te stoppen met roken en drinken zodat zijn lichaam de beste kansen had. Echt iedereen wist dat hij overal mee was gestopt zo ook mijn schoonmoeder natuurlijk. Sochtends zit ze hem te vertellen dat ze het zo knap vind dat hij is gestopt met roken en savonds staat ze aan de deur met 3 pakjes sigaretten en een sixpack desperados...

Oh en ze had ook nog een huispak voor hem gekocht, je weet wel die pakken die in plastic verpakt zitten bij de AH soms te koop zijn. In maat XXL terwijl ze heel goed weet dat man maat M heeft en alleen dure merken draagt en weigert om iets te dragen wat hij van haar heeft sinds hij 12 was.

Een keer was ze jarig en had me overgehaald om ook naar haar feestje te komen. Had op dat moment 2 kinderen en was hoogzwanger van de 3de. Nou in elk geval we komen daar binnen en er waren allemaal neefjes en nichtjes etc en ze roept ik heb een cadeau voor alle kindjes. Heeft ze elk kind een kleinigheidje gegeven ( jongens hotwheels autootje, meisjes een popje) behalve de mijne...al had ze voor de ongeboren baby wel een cadeau..een zal zuurtjes. Die napoleon dingen...

Ik heb met kerst van haar wel eens sokken gehad in maat 27 ( heb maat 38, weinig volwassenen zullen maat 27 hebben).

Nu geen contact meer. Vind het ergens jammer want ze is de enige oma die mijn kinderen hebben en soms is ze zo lief, maar meestal ronduit vals en gemeen helaas. Echt of ze is de leukste oma ooit en super leuk voor de jongens of ze maakt ze expres ziek en zit ze enorm te pesten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2019 22:39
Reden: permabanneling
0.00% gewijzigd
Eén van de ergste cadeaus is overigens het cadeau dat ik nooit gekregen heb.
Een spuuglelijke fluogroene grote paraplu met bedrijfslogo.
Die bij collega's na 3 windvlagen de geest gaf.


Manager 1 geeft al haar personeel die ondingen cadeau.
Wij vallen met ons team onder een andere manager, maar om 1 of andere bizarre reden geeft ze collega 1 en 2 van mijn team ook zo'n ding.
"Want iedereen van de anderen heeft al zo'n ding gehad van manager 2."

Manager 2 geeft al zijn personeel die ondingen cadeau.
Behalve ... mij en collega 3 "want manager 1 is toch al langs geweest?".
En "nee, er zijn dus geen paraplu's meer over ... maar bij de volgende bij-bestelling ..."


Ik wacht intussen dus al 1.5 jaar op mijn spuuglelijke groene paraplu die zogezegd nog altijd een keer gaat komen :-D.


Manager 1 kan mijn hoofd en dat van collega 3 niet zien.
Ik gok dat de knoop daar zit.

I don't care, maar collega's - uit diverse teams - halen het om de zoveel tijd nog es boven "waar onze paraplu's nu toch zouden zitten".


(Het is ik of collega 3 ook niet die geklaagd hebben over een tekort aan paraplu's. Dat hebben anderen gedaan die het schouwspel hoorden / zagen en het niet vinden kunnen.

Ik moet die hele spuuglelijke paraplu helemaal niet hebben :-).)
Alle reacties Link kopieren
Of het het 'ergste cadeau' van mijn leven is weet ik niet, maar een maand geleden vierden we ons huwelijksfeest en van vrienden kregen we een mooi ingepakt flesje bijzondere olie (om te koken) van een of ander bijzonder landgoed. Bekeek ik afgelopen week het flesje nog eens goed, stond er 'ten minste houdbaar tot maart 2013'. Dus nu ca 6,5 jaar over de datum 😂
...
anoniem_187755 wijzigde dit bericht op 02-10-2019 09:42
98.79% gewijzigd
badeendjehoera schreef:
17-08-2019 23:37
Of het het 'ergste cadeau' van mijn leven is weet ik niet, maar een maand geleden vierden we ons huwelijksfeest en van vrienden kregen we een mooi ingepakt flesje bijzondere olie (om te koken) van een of ander bijzonder landgoed. Bekeek ik afgelopen week het flesje nog eens goed, stond er 'ten minste houdbaar tot maart 2013'. Dus nu ca 6,5 jaar over de datum 😂
Waarschijnlijk zelf gekregen, nooit bekeken, in een kast gestopt en "nah, we moeten een cadeau geven, laten we de kast eens plunderen" :-D.

Of onder lichte dwang als souvenir gekocht.
Sexy strings van mijn schoonmoeder. Ik draag nooit strings, maar het is ook echt geen gepast cadeau.
Ook van schoonmoeder van de week: Wegwerp plastic ponchos voor de kinderen: ze zijn 1.5, de ponchos zijn langer dan zij, dus lopen is geen optie erin. Daarnaast ben ik iemand die zo min mogelijk wegwerpplastic wil gebruiken.
Als iets een koopje is, kan ze het niet weerstaan en zo krijgen wij veel onzindingen uit een faillisementsverkoop en dergelijke. Ach, het is lief bedoeld, maar soms erg moeilijk om leuk te reageren.
Ik was er net een of twee jaar achter dat Sinterklaas niet bestond en kan me nog herinneren dat ik nog lichtelijk teleurgesteld was dat het niet meer zoals vroeger was.

Ik was in die tijd veel bezig met filmpjes bewerken en die op youtube plaatsen. Mijn vader had mij getrokken als lootje. Wat kreeg ik? Een usb-stick. Ik weet nog dat ik het zo moeilijk vond om mijn teleurstelling te verbergen :rofl: Kan me de boze blik van m’n moeder naar m’n vader nog goed herinneren :lol:
Whatsinaname1988 schreef:
17-08-2019 22:36
Mijn man bleek kanker te hebben en ging aan de chemo. Zodra hij zijn diagnose kreeg besloot hij direct te stoppen met roken en drinken zodat zijn lichaam de beste kansen had. Echt iedereen wist dat hij overal mee was gestopt zo ook mijn schoonmoeder natuurlijk. Sochtends zit ze hem te vertellen dat ze het zo knap vind dat hij is gestopt met roken en savonds staat ze aan de deur met 3 pakjes sigaretten en een sixpack desperados...

Oh en ze had ook nog een huispak voor hem gekocht, je weet wel die pakken die in plastic verpakt zitten bij de AH soms te koop zijn. In maat XXL terwijl ze heel goed weet dat man maat M heeft en alleen dure merken draagt en weigert om iets te dragen wat hij van haar heeft sinds hij 12 was.

Een keer was ze jarig en had me overgehaald om ook naar haar feestje te komen. Had op dat moment 2 kinderen en was hoogzwanger van de 3de. Nou in elk geval we komen daar binnen en er waren allemaal neefjes en nichtjes etc en ze roept ik heb een cadeau voor alle kindjes. Heeft ze elk kind een kleinigheidje gegeven ( jongens hotwheels autootje, meisjes een popje) behalve de mijne...al had ze voor de ongeboren baby wel een cadeau..een zal zuurtjes. Die napoleon dingen...

Ik heb met kerst van haar wel eens sokken gehad in maat 27 ( heb maat 38, weinig volwassenen zullen maat 27 hebben).

Nu geen contact meer. Vind het ergens jammer want ze is de enige oma die mijn kinderen hebben en soms is ze zo lief, maar meestal ronduit vals en gemeen helaas. Echt of ze is de leukste oma ooit en super leuk voor de jongens of ze maakt ze expres ziek en zit ze enorm te pesten.
Nou zeg, van je moeder/oma moet je het maar hebben....
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-08-2019 20:13
Ik had die kutborstel lekker zelf terug laten lopen naar de directie, op zijn eigen voetjes :rofl:
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven