Ergste cadeau dat je ooit gekregen hebt?

16-08-2019 17:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een topic van een tijdje terug. :) Wat is het ergste cadeau dat je ooit gehad hebt en wat heb je ermee gedaan? ;-D

Ik ben meestal enorm blij en vind het erg lief dat iemand aan me gedacht heeft en de moeite heeft genomen om een cadeau voor me uit te zoeken. :) Dus over het algemeen ben ik altijd blij met cadeaus ook al is het niet mijn smaak, ik vind het lief dat je iets uitgezocht hebt.

Er is er wel 1 die is blijven hangen: een vriendin kon niet naar m'n verjaardag komen maar ze had wel een cadeau voor me, zei ze blij. Aantal keer na m'n verjaardag was ze dat steeds vergeten.. 3 maanden later zag ik haar weer een keer en ze stuurde een berichtje "ik heb je verjaardagscadeau bij me hoor!! Eindelijk!"

Inmiddels was ik best nieuwsgierig wat dit cadeau dan was, was het iets wat ze speciaal besteld had? Had ze lange wachttijd? Iets laten maken? Bij haar aangekomen kwam het hoor.... Een kaart. Met haar naam er in. En dat was het. :rofl:

Heb nog gezegd dat dat echt niet had gehoeven. ;-D

Wat was jullie ergste cadeau?
Dogcrazy schreef:
21-08-2019 19:20
Off-topic......Aaaanne, ben jij 1 van het investagatorstopic van een paar jaar terug? :winkie:
Jaaaaa, ik zag jou gisteren ook hier en dacht al: is dat Dog? Leuk!!!!
Volgens mij had ik toen een forum email adres wat nu niet meer bestaat, maar ik zal je een pb sturen straks :)
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
21-08-2019 20:32
Jaaaaa, ik zag jou gisteren ook hier en dacht al: is dat Dog? Leuk!!!!
Volgens mij had ik toen een forum email adres wat nu niet meer bestaat, maar ik zal je een pb sturen straks :)
👍 Nice!
trachemys schreef:
21-08-2019 20:14
Ik zou gaan werken met twee lijstjes; ééntje voor de opa en oma en eentje voor de rest van de visite 😉
Ja, dat heb ik ook al wel eens overwogen... ;-) het probleem is alleen dat mijn man altijd de uitnodigingen naar familie allemaal tegelijk mailt met het lijstje erbij. Ik weet niet wat hij zou vinden van een apart lijstje voor zijn ouders. Hij krijgt zelf ook altijd idiote dingen van ze, maar misschien is het uitspreken van dat feit net iets teveel.
Gelukkig zijn we zo goed als over de speelgoedpiek heen qua leeftijd. De oudste vroeg vorig jaar al geld.
Een nu ex-vriendje nam me op mijn verjaardag mee uit eten, maar ging toen in het restaurant en daarbuiten ruzie met me maken...goed dat heb ik hem vergeven. Toen ik een paar dagen later een feestje gaf voor vrienden, verdween hij tijdens het stappen voor lange tijd om vervolgens compleet van de kaart weer op te duiken...ik heb hem naar huis gestuurd en 2 dagen later gedumpt.
Curley schreef:
21-08-2019 14:00
Ik had als kind een keer zo’n tea-for-two theepot aan mijn moeder gegeven, gekocht van mijn zakgeld. Die heeft ze terug naar de winkel gebracht omdat ze het zonde van het geld vond :-[

Krijgen jullie ook wel eens cadeaus omdat mensen denken dat je iets spaart? Ik krijg opvallend vaak een buddha cadeau. De eerste als cadeau voor mijn huis, om te plaatsen bij de voordeur voor geluk. Ik geloof niet dat zo’n Xenos-prul daarvoor kan zorgen, maar goed ik dacht baat het niet dan schaadt het niet. Het eerste wat je zag als je mijn huis binnenkwam, was dus een kastje met die Buddha erop. Blijkbaar dachten een hoop mensen daarna dat ik een dringende behoefte aan nog meer Buddha’s had :rofl:
Niet helemaal dit, maar ik heb dus wel een vriendin die van een landelijke inrichting houdt, en mij steevast dan ook ‘landelijke’ accessoires voor mijn huis geeft (hoewel ik al tig x subtiel heb aangegeven per definitie niks voor in huis wil hebben, en mijn inrichting extreem industrieel is). Sommige dingen belanden voor kort in de tuin/onder de overkapping, de rest gaat in de kliko 😂 maar hoe ze er toch bij komt dat ik van landelijk hou...
Het is niet erg, maar wel een beetje irritant inmiddels. Ik houd van rituals en voornamelijk van de doucheschuim. De rest gebruik ik niet.

Ik zet dus rituals doucheschuim op mn lijstje.
Ik krijg bijna altijd een rituals geschenksetje (met bodylotion en dat soort dingetjes waar ik er al tien gan heb) of ik krijg doucheschuim van een ander merk (dat gebruik ik wel maar vind het niet hetzelfde).
Dus ik lach maar lief en bedank maar in het geval van zo specifiek denk ik, koop dat dan ook gewoon. Ik zet er vaak ook bij dat het prima is als ik het meerdere keren krijg.

Maar goed ze hebben wel onthouden wat ik ongeveer wil en dat is ook wat waard.
Ik geef overigens een link naar t lijstje pas als mensen er om vragen want een zelfbedacht cadeau is ook prima.
Dogcrazy schreef:
21-08-2019 20:36
👍 Nice!
Even hier (sorry) want ik snap de pb functie geloof ik niet helemaal. Ik heb je weer teruggeschreven maar deze keer staat er niks in postvak uit.
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
23-08-2019 22:25
Even hier (sorry) want ik snap de pb functie geloof ik niet helemaal. Ik heb je weer teruggeschreven maar deze keer staat er niks in postvak uit.
:arrow: ontvangen en bericht terug....zag ik ook niet staan bij postvak uit overigens :?:
Alle reacties Link kopieren
kitty26 schreef:
21-08-2019 19:02
Ik, ruim boven de 50 jaar ;-D een spaarpotje.. van mn schoonouders EN mn zwager samen.. :| en als ze nou echt op zwart zaad zaten, hoef ik niet eens iets.. maar echt geld zat en dan nog samen een spaarpot geven.. lijk ik nu ondankbaar :|
Zit er niet toevallig iets ín de spaarpot...?
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer was een jaar of 5 en mijn opa en oma kwamen met een heel groot cadeau binnen, mijn broer natuurlijk helemaal enthousiast en wilde het direct uitpakken maar dat mocht niet van opa want hij had het zo mooi ingepakt dat eerst de rest van de visite die dag dat nog moest zien.....
Alle reacties Link kopieren
Een fitness apparaat van mijn oma toen ik 13, 14 was, omdat ze vond dat ik, ik citeer: "wat te dik werd" (echt waar!). :O Zo'n vreselijk bizar cadeau - en feitelijk gezien was ik niet eens dik, Kreeg er wel een klapje van overigens...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Van mijn schoonmoeder: een echt Engels porseleinen theekopje met schotel. Met roosjes. En een gouden randje.
Ik denk dat ze er veel geld voor heeft betaald en het was ook superlief maar ik hield in die tijd van grof aardewerk......
knopper schreef:
04-09-2019 11:35
Mijn broer was een jaar of 5 en mijn opa en oma kwamen met een heel groot cadeau binnen, mijn broer natuurlijk helemaal enthousiast en wilde het direct uitpakken maar dat mocht niet van opa want hij had het zo mooi ingepakt dat eerst de rest van de visite die dag dat nog moest zien.....
O wat erg. Dan snap je er toch helemaal niets van...

Ik zou echt zeggen, jammer, maar hij pakt het NU uit. (Edit: als het al gegeven was. Als het nog niet gegeven was, zou ik daar iets van zeggen. Kind van 5!)
Baggal schreef:
04-09-2019 11:38
Een fitness apparaat van mijn oma toen ik 13, 14 was, omdat ze vond dat ik, ik citeer: "wat te dik werd" (echt waar!). :O Zo'n vreselijk bizar cadeau - en feitelijk gezien was ik niet eens dik, Kreeg er wel een klapje van overigens...

Zo wat een bizar cadeau joh!
Een van de kinderen viert komend weekend. Daar gaat ook iets aparts komen, weet ik nu al. Sommige familieleden vragen altijd een lijstje en doen er dan niets mee. Kind wist niks en na veel moeite kwam hij met mij tot dingen. Het ding waar hij het hardste om moest lachen heb ik zelf maar besteld. Opa en oma komen met zoveel mogelijk (en dat moet ook iedereen zien, in de lijn van de post hier ergens boven), maar dat zijn dan ingepakte (of niet eens ingepakte) gratis weggeefspulletjes en zo.
Alle reacties Link kopieren
Voor kerst kreeg ik van mijn collega's toen ik 18 was een rode net panty met open kruis. En hun maar lachen! Ik werd knalrood! :$
''Geen woorden maar daden''
Kind heeft o.a. een hele grote zak pepernoten van opa en oma gehad en een zak vol hup Holland parafernalia.
Gelukkig ook wel een ding dat hij echt gevraagd had.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind cadeautjes voor kinderen van de Action echt horror. Heb je een kleine beurs ok, maar mijn vriendin die altijd loopt te pochen over hun inkomen komt dan met z’on plastic kut autootje van de Action. Ik kreeg ook een keer een zak chocolaatjes daarvan cadeau. Ga weg met je rotzooi
Alle reacties Link kopieren
Honingbloesem schreef:
04-09-2019 12:29
Voor kerst kreeg ik van mijn collega's toen ik 18 was een rode net panty met open kruis. En hun maar lachen! Ik werd knalrood! :$
wat ongepast
Postpapier van Unicef... Het was een cadeau voor de abonnee en ik kreeg het voor mijn 10e verjaardag ☹️
Alle reacties Link kopieren
Meerdere keren zelfs sjaaltjes, sieraden van de 1 euro shop, tasjes.
Ik doe er niets mee en totaal niet mijn stijl of kleuren. Zonde!
Een playboy bunny lamp van m'n ex. In bijzijn van m'n ouders, opa en oma en de rest van de familie (ik was 20). Voelde me zo klein worden.
Vond het weinig respectvol, ook dat hij het mij liet uitpakken in bijzijn van iedereen. Dus mijn hoofd sprak boekdelen. Hij heeft het geruild voor een groot harten kussen.
Achteraf vond hij het ook niet zo'n goed idee, maar hij vond ons seksleven zo goed dat hij het een passend cadeau vond. Het idee er achter was op zich wel cute, maar de uitvoering een stukje minder.
Alexandra_D schreef:
16-08-2019 17:19
Persoonlijk heb ik liever een persoonlijk cadeau waar wat tijd en energie ingestoken is bv. een zelf gemaakt kaartje of bloemstuk dan een duur cadeau uit de winkel.

Als men een paar uur van hun vrije tijd wil opofferen voor een cadeau dan dat men een paar tientjes wil opofferen. :)
Niet iedereen kan of durft dit.
Alle reacties Link kopieren
In de categorie schattige fout:

Mijn oma had een mooie collage gemaakt voor mijn bruiloft met allemaal foto's van mij als kind.
Alleen ben ik het kind in de meeste prominente foto niet, maar mijn zusje :D . Ik heb het maar niet tegen oma gezegd en de collage netjes opgehangen.
Alle reacties Link kopieren
Sorcha_ schreef:
11-09-2019 10:52
In de categorie schattige fout:

Mijn oma had een mooie collage gemaakt voor mijn bruiloft met allemaal foto's van mij als kind.
Alleen ben ik het kind in de meeste prominente foto niet, maar mijn zusje :D . Ik heb het maar niet tegen oma gezegd en de collage netjes opgehangen.
:rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven